Ik snap precies wat je bedoelt, ik herken het. Helaas lijken de zwangerschapsverschijnselen en ongiverschijnselen veel op elkaar. En misschien is het ook wel dat je geest het onbewust met je doet omdat je graag zwanger wilt zijn. Het lichaam van een vrouw is soms maar vreemd en kan je behoorlijk misleiden. Ik doe bijv. ook al niets meer uit op 1 week overtijd... moet toch wel langer zijn voordat ik ga testen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een raar vraagje...
de week voordat ik ongi moet worden heb ik altijd last van allerlei kwaaltjes dat weer weg is als ik ongi wordt.
mijn vraag: als ik last krijg van kwaaltjes is het dan die maand niet gelukt?? En hoe kan ik nou weten of het zwangerschapsverschijnselen zijn of gewoon kwaaltjes zijn dat weer over is nadat ik ongi wordt. (snappen jullie t nog??)
wel herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:31 schreef Ticootje het volgende:
nee, nu heb ik juist niets... nog niet..
maar al mn andere cycli (is dat nederlands??) dus wel. en inderdaad wel rond deze tijd. Dus nu alles een beetje wegblijft had ik zoiets van misschien is het dan juist wel raak...
Dank je wel voor je berichtje en alle welkom-berichtjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Anoukje en welkom!
Ben je net gestopt met de pil of spiraaltje?
Als je dit al een lief topic vindt, dan ga je helemaal wegsmelten van het topic waar alle zwangeren samenzittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef waterbeest het volgende:
Wat een lieve topics hier zeg! Ik ben inmiddels 2 maandjes onderweg, ik kwam er bij 6,5e week achter dat ik zwanger was. Het was neit gepland, maar wel gewenst. Toch wel ff schrikken hoor! Ik had ook een nogal heftig viruskuurtje gehad, dus ik moet nog even kijken of dat nare efecten kan hebben gehad. Ik krijg alleen mijn huisarts neit te pakken. Maar ik voel me heel goed, en eerlijk gezegd acht ik de kans klein dat er echt grote dingen mis zijn. Aan iedereen bij wie het gelukt is: Feli, en aan iedereen die graag wil: Suc6 !!!
Marie ik denk dat je gevoel heel normaal is hoor. Hoort er - helaas - allemaal bij. Het is gewoon ook soms erg frustrerend allemaal. Een dikke knuf van mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Marie79 het volgende:
Xanthe, wb hierzo!
Ook hier wel een raar gevoel... ik had nl. ongeveer tegelijk met Xanthe (Isis is van februari toch?) bevallen als het allemaal goed was gegaan en nu ben ik wel één keer zwanger geweest ondertussen, maar ook fout gegaan en nu zit ik hier nog... ik vind het hier wel gezellig, maar ik wil wel naar z&g ondertussen
Bovenstaande heb ik al 80.000 keer gepost voor mijn gevoel, iedereen weet allang dat we lang(er) bezig zijn en toch wil ik het even kwijtzit weer in een ongi-emo-bui geloof ik
Als je hoort dat mensen de uitslag met 2 dagen ook kunnen krijgen, vind ik 2 weken lang ja ....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef lunastar het volgende:
lang??
Dat mijn geduld beloond gaat worden met iets heel moois ben ik van overtuigd!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Xanthe het volgende:
Marie zo'n emo bui hoort er (helaas) gewoon bij. Ontzettend frustrerend. Maar misschien dat je geduld wel met iets heel moois beloond gaat worden...
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:05 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga me hier toch maar weer melden!! We wilden eerst nog een paar maand wachten maar hebben gister besloten dat we het toch weer gaan proberen!!![]()
Mijn NOD is denk ik 25 november. Daar hou ik het maar even op!!
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.
Ow okay... helder nu voor me. Ik heb dat volgens mij gemist.... heel veel succesquote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |