Ik ook ik ook ik ook..... maarre het kan nog!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:45 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad diaan
we lopen gelijk op... maar had liever dat we in de zwangerschap gelijk oplopen in plaats van ditte...tja brighteyes ik wist het toch ventje was het die zo zeker was dat ik zwanger was
ik blijf voor iedereen![]()
Tja dat is misschien ook wel zo, al hoor ik soms ook verhalen van meiden die twee keer een nega test hadden en daarna toch een positieve. Ik weet het ook niet, denk ook dat het weleens negatief kan blijven...quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:13 schreef lunastar het volgende:
tja diaan dat zeggen er veel... maar ik ben zo van principe dat 1 keer negatief altijd negatief... want toen ik miskraam heb gehad was die al 4dagen voor nod positief...
tja... we wachten gewoon af nu naar de 10de okt
groetjes
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Blijft ook een beetje eng, zoals testen ook eng blijft.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:18 schreef lunastar het volgende:
ben ook benieuwd maar heb ook beetje schrik...
ja heb ik ook al gehoord... maar ja....
en merci voor je berichtje he op mijn logje
Op zich geen ramp hoor. Ik heb hem wel even aangepast, vind ik zelf mooier staan in het hele rijtje met topics. Maar ik ben daar een muts in.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
@ BE, ik heb ipv deel het # gebruikt, is dat een probleem? Anders moet je het maar even veranderen, was de eerste keer dat ik dit topic geopend heb
Jij had toch ook al getest of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef Liane83 het volgende:
Diaan en Lunastar, wat jammer zeg!![]()
Toch blijf ik stiekem voor jullie hopen, dat het toch nog positief blijkt te zijn.
Bij mij is er ook nog steeds hoop, want nog steeds geen![]()
te bekennen. Dit is dag 33 van mijn cyclus.
Heb sinds 2 dagen wel een beetje opgeblazen gevoel en vooral vandaag heel veel last van lucht dat naar mn keel stijgt.Ook nog steeds beetje last van 1 rechter borst.Dat laatste heb ik nooit eerder gehad als ik ongi zou worden. Misschien een teken? Ik hoop het.
Dames, ik blijf voor jullie allemaal duimen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, zou ik zelf ook hebben....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich geen ramp hoor. Ik heb hem wel even aangepast, vind ik zelf mooier staan in het hele rijtje met topics. Maar ik ben daar een muts in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |