Ik was net 1 nummertje eerder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef Ticootje het volgende:
oh sorry we hadden allebei hetzelfde id...
haal die andere maar weg
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was net 1 nummertje eerder.
PM-girl, ik ga het aanpassen!
Dank je... het is nog wel even afwachten of alles goed is. Mn schoonzusje heeft in mei een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en is er een eierstok verwijderd. Daarna was ze een beetje onregelmatig ongi maar nu dus zwanger. Op 29 sept ook een spannende dag voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:03 schreef Bright het volgende:
[..]
Ha - tanteGefeliciteerd alvast joh
Laten we het hopen.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Wennie het volgende:
Hè Minoes
29 september is zeker een goeie dag Diaan; mijn laatste werkdag voor zwangerschapsverlof en m'n nichtje wordt 4 jaar
Aha op die manier!! Ik vind het echt jammer voor jequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole , ja je had een stukje verhaal gemistOmdat ik steeds zwaarder en dikker werd,ben ik maar es gaan testen,want ik zou ook zwanger kunnen zijn en gewoon ongi zijn geworden.Vandaar zo ver voor mijn nod.Maar het was dus niet zo,negatieve test dus.
Oftewel:ik word gewoon dik,bléh![]()
Groetjes,Minoes![]()
Deze testen geven regelmatig vage streepjes, ook als je niet zwanger bent!!quote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef Ticootje het volgende:
http://www.zwangerschapstesten.nl/
zwangerschapstesten in de uitverkoop, bv 2 voor 1.99. Ken je nog eens ergens overheen piessen, hahaha
Hoi PM-girl, ik heb daar de laatste week ook wat last van. Ik hoop heel erg dat het een zwangerschapskwaal is, maar heb vroeger veel blaasontstekingen gehad en terwijl de blaasontsteking over was, had ik daar soms nog een paar dagen last van. Dan moest mijn blaas nog even wennen ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 08:40 schreef PM-girl het volgende:
Deze week heb ik last van iets raars. Ik moet soms ineens plassen en dan ook echt ineens, ik kan geen halve minuut meer wachten. Mijn blaasontsteking is voorbij lijkt het, maar dit heb ik gisteren ook nog gehad, ik moet dan echt rennen anders ben ik te laat. Herkent iemand dit?
Hopen dat dat zo blijftquote:
Die clearview dingen gaan nog wel, maar zijn ook niet 100% te vertrouwen. Die Romed-testen heb ik echt nog nooit iemand volledig positief over gehoord! (of helemaal geen streepje, of vage streepjes als je niet zwanger bent.. ). Al met al verbruik je van deze testen een stuk meer dan dat je met CB oid doet. (heb ze zelf ook gebruikt.. en door de vage streepjes of geen streepjes heb je er dus meer nodig om zekerheid te krijgen... en uiteindelijk doe je alsnog een CB om van 't gezeur af te zijn).quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Deze testen geven regelmatig vage streepjes, ook als je niet zwanger bent!!
quote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Bright het volgende:
Helaas, gisteren bleek dat we nog wel even in dit forum zullen blijven ... De![]()
zijn er weer.
Dus blijkbaar is de periode geen 28 dagen, maar naar wat die vroeger was, rond de 30 dagen. Daarom maar de volgende NOD op 12 oktober, hoewel dat ook weer een gok is.
Alle anderen: Dat er veel streepjes mogen komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |