Als dat zo zou zijn... zeggen ze wel... herhaal je nominatie even... en niet... stem op een andere (als dat zo gezegd is)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
Misschien was de opname mislukt, kan ook.
Inderdaad wel zullen het morgen wel zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:53 schreef mijn23 het volgende:
[..]
me too,we zullen zien morgen,als tanja er niet bijzit hebben we het misschien ECHT goed gehoord
helaas zal je dat nooit te zien krijgequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn... zeggen ze wel... herhaal je nominatie even... en niet... stem op een andere (als dat zo gezegd is)
dat er miss 2 zijn die hun stem moesten veranderenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef Kinga het volgende:
Wat bedoel je met de TT?
sorry hoor lijk mij wel toe passelijk omdat de laatste paginas erover gingen dus maar nieuwe toppic was er snelquote:
Wil BB Tanja sparen door stemfraude?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Die TT kan echt niet. Wie weet er een leuke?
Naat en Lieske moeten een zangverbod krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... dat stemmetje van Nathalie. Kan niet iemand haar in dat huis een knal verkopenn.. please!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, er is iets gehoord wat zou kunnen wijze op stemfraude.
Liefjen, het is donderdag.quote:
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
We zetten tanja gewoon in dequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef Kinga het volgende:
Als je het mij vraagt wordt het nu nog saaier, geen feestjes meer, omdat muziek not done is nu de baby er is.. volgende week weer rantsoen.. Live uitzending natuurlijk in het teken van die baby... ik ben het nu al zat...eruit met Tanja..
Och ja inderdaad! Godverdomme!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
En Chantal zit er voorlopig ook nog wel in, eerst 2 weken Tanja-Baby hype en dan de man van Chantal
Lieske kan niet zingen, dus ook niet proberenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Ikke lekker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef CartWOman het volgende:
Doe es!! Ik kan geen pijltjes maken.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.![]()
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
streams dood
Probeer ff een andere gate? Hier doen ze het nog welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
streams dood
An sich zou dat natuurlijk kunnen, gewoon een IP-ban ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor je![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor je![]()
Een ADHD smiley!quote:
Doe dan als TT "De Tanja Show"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Ach, deze dan maar. Het is toch al de Tanja-show.![]()
Lijkt ook nog wel op "The muppit show"... starring.... Kermis de kikker.quote:
Opdracht: ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Rica het volgende:
Zijn ze nog voor de opdracht aan het breien?
Dat is toch de mooiste optie voor iedereen volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Hoopvol denken:
Misschien weet BB wel meer dan wij en hebben ze met Tanja afgesproken dat ze na 8 dagen het huis uit gaat met de kleine. Vergoeding mee voor Tanja (want zonder geld gaat ze toch niet zomaar weg) Talpa verlost van het arbeidsinspecyie/baby probleem. En kunnen op een normale manier met bb verder...
Nou ja ik zag ze weer met "iets" bezig.quote:
Ingrid is bang om genomineerd te worden, daarom laat ze Menno nu stikken..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef mijn23 het volgende:
menno zit er echt mee hoe ingrid doet tegen hem,wat een kut ook die ingrid om zo te doen
wel zieligquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef mijn23 het volgende:
menno zit er echt mee hoe ingrid doet tegen hem,wat een kut ook die ingrid om zo te doen
dan is ingrid de "vuilste"van het stelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ingrid is bang om genomineerd te worden, daarom laat ze Menno nu stikken..
Het kwartje is bij dido nog steeds niet gevallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Weet Dido het eigenlijk al van de "derde hand"?
Had ze het laatst met Chantal of met Menno zelf nog over geloof ik.. die denkt dat haar positie in gevaar komt als ze alleen maar met Menno omgaat de hele tijd...ze vond het al kut dat ze niet meer met anderen kon kletsen ofzo iets zei ze...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dan is ingrid de "vuilste"van het stel
Daar zijn de kijkers blijkbaar ook achter, want Ingrid staat helemaal onderaan op de pil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dan is ingrid de "vuilste"van het stel
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen maar slaap lekker allemaal alvast en streamse verder doegie![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
maarja wanneer komt zij ooit op die bank ,zie ik nog niet gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zijn de kijkers blijkbaar ook achter, want Ingrid staat helemaal onderaan op de pil.
Kan wel eens dichterbij zijn dan je denkt. Misschien morgen al wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
maarja wanneer komt zij ooit op die bank ,zie ik nog niet gebeuren
truste!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze er geen vaart achter zetten na die uitbrander van BB.quote:
Deste harder komt de klap dat als ze op de bank komt ook direct weg isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
denk je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan wel eens dichterbij zijn dan je denkt. Misschien morgen al wel.
Ik vraag me af of gnagnagna er niets over verteld heeft in haar permanente roddelsessie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kwartje is bij dido nog steeds niet gevallen.
Tanja nomineert haar wel. (vroeg of laat)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
het is wel vreemd dat chantal er nog niet met dido over heeft gesproken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of gnagnagna er niets over verteld heeft in haar permanente roddelsessie.
Als zij BB niet wint, als zij geen vent vindt, op zeker komt zij in het Guiness Book voor de langste roddelsessie ooit. 3 maanden!!
![]()
Eerlijk gezegd denk ik niet, maar het zou me ook niet heel erg verbazen als het wel zo was.quote:
Gezellig toch. Wat een saamhorigheid enzo... Heel mooiquote:
en dido? die blijft tot de finale denk ik maar ik wil haar zo graag een keer op die bank zien!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet, maar het zou me ook niet heel erg verbazen als het wel zo was.
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
en dido? die blijft tot de finale denk ik maar ik wil haar zo graag een keer op die bank zien!!
Idemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.
Vraag me trouwens af wat ze zullen doen als 2 bewoners alle stemmen krijgen. Zeggen ze dan: alle bewoners met 0 stemmen óók op de bank, als zijnde "gedeelde derde plaats?" Zou wel leuk zijn.
Chantal jij bent GEEN LOLLYPOP!Wel iets dat er op rijmt: een DIKKE PROP.
Je hebt er altijd minimaal 2. Als iedereen op 1 iemand stemt dan krijgt hij/zij alle stemmen, maar hij/zij kan niet op zichzelf stemmen en moet dus iemand anders kiezen, dus heb je altijd minimaal 2 op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
nee dat zei ze jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Als ze dat echt gezegd heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Dus BB bepaalt per keer of er 2 of 3 (of meer) op de bank moeten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
(ik merk het wel behoorlijk aan de capture-kwaliteit trouwens, dat ze de bitrate naar beneden hebben gegooid).
Dat breien helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
Doordat iedereen steeds op Tanja gefocust was is niet opgevallen hoe saai de anderen zijn. Het is gewoon een hele saaie groep mensen.
Ik helemaal niet dit keer. Gek hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
Kan Lieske niet naar bed, ben er nu wel klaar mee...
Welke streams gebruik jij?quote:
De Verstatel streams zijn nu ook 248Kquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij?
Ik die garnierprojects. Die waren eerst altijd 448, en nu ineens 248K
Ik gebruik project1 ... Als je die wilt, APK heeft het programma nog wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij?
Ik die garnierprojects. Die waren eerst altijd 448, en nu ineens 248K
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef mijn23 het volgende:
rob voelt zich beter in de groep merk ik
Klopt, is sinds gisterochtend toen Tanja was bevallen, ze hadden enorme drukte verwacht en daarom hebben ze de rate gehalveerd. Waarschijnlijk is de kans aanwezig dat dit voorlopig zo blijft denk ik helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
Even een charmant fotootje van Lieske.
[afbeelding]
(ik merk het wel behoorlijk aan de capture-kwaliteit trouwens, dat ze de bitrate naar beneden hebben gegooid).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef mijn23 het volgende:
aaah lies is lieffffffffffffffff
Zeker nadat over de schutting is geroepen dat Tanja niet de meeste stemmen had (Wat ze eigelijk wel had).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.
sinds hij weet dat ie er niet uit hoefde afgelopen donderdag is hij weer een beetje relax geworden,ik vind hem nu weer een beetje zoals in het begin,hij is gewoon weer zekerder geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik helemaal niet dit keer. Gek hè
Hoef je niet zo'n icoontje voor te plaatsen hoor. Ik kan ook regelmatig niet tegen haar verhalen. Dus zo gek was dat 'dit keer' helemaal niet.quote:
Wat ik vanmiddag zei, deze mensen gaan gewoon hun tijd uitzitten. Het geroddel van Chantal is nog ongeveer het enige spelelement. De rest drukt zich zoveel mogelijk.quote:
Of hij speelt nu weer een rol omdat hij niet nog een keer op de bank wil komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:41 schreef mijn23 het volgende:
[..]
sinds hij weet dat ie er niet uit hoefde afgelopen donderdag is hij weer een beetje relax geworden,ik vind hem nu weer een beetje zoals in het begin,hij is gewoon weer zekerder geworden.
nah ik mag hem wel dus ik zie het andersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij speelt nu weer een rol omdat hij niet nog een keer op de bank wil komen
Ik dacht écht dat je een grapje maakte.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n icoontje voor te plaatsen hoor. Ik kan ook regelmatig niet tegen haar verhalen. Dus zo gek was dat 'dit keer' helemaal niet.
Bij mij draaien die ook op 248.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik project1 ... Als je die wilt, APK heeft het programma nog wel.
nee die zit eronder bij didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat me wel op valt is dat je Roel nauwelijks meer hoort de laatste tijd.
Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
Wat ik vanmiddag zei, deze mensen gaan gewoon hun tijd uitzitten. Het geroddel van Chantal is nog ongeveer het enige spelelement. De rest drukt zich zoveel mogelijk.
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielen
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Echt voelsprieten nul gewoon
Kortom, zodra Lieske weg is wordt ze gewoon compleet uitgelachen.
Ze lachen als ze erbij zit, puur uitlachen. En achteraf nog harder roepen, hoe dom ze is.
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt nu toch weer enigszins afgezeken, nu ze naar bed is. Lieske heeft geen voelsprieten, volgens Chantal. Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Lieske merkt donders goed dat sommigen haar verhalen niet op prijs stellen, maar daar heeft ze schijt aan. Anderen vinden het wel leuk, wat Roel net ook opmerkte. Ze doet het wat mij betreft dus perfect. Of de verhalen nou leuk zijn of niet... gewoon schijt hebben aan de mening van een paar en doen waar je zin in hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Mag ze wel opschieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.
Volgens mij is er nog wel iets uit de bewoners te halen, maar dan moet Hummie flink op ze inpraten, denk ik.
Zo kun je die voelsprieten idd óok interpreteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.
Lieske kan echt vervelende opmerkingen maken; doen de anderen ook, maar op éen of andere manier komt het bij haar beroerd haar strot uit en komt het écht kwetsend over.
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu al
Dat is dan bijzonder vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.
Ik neem aan dat Talpa de schuif gewoon naar beneden gezet heeft, maar toch lijkt het wel alsof Scanman scherpere foto's heeft. Scan, wat is jouw bitrate?
Als je niet via Versatel kijkt zijn ze bij iedereen naar beneden volgens mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Jij denkt dat ze het niet door heeft dat er een paar zo reageren. Ik ben van mening dat ze dat wel degelijk weet, ook omdat ze dat gewoon een paar keer gezegd hebben. Het maakt haar gewoon niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.
Maar ja dat is BB, 1 spel en dingen zielig vinden bestaat niet, alleen voor Tanja
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
Hier niet hoor. Alle 4 streams werken nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
Okee... Garnier doet het inderdaad wel ja... ik schrok alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248
En toch is het goed beeld.
Beetje jennen ja...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.
Als er veel bewogen wordt is het kloten ja, maar dat was altijd al zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan bijzonder vreemdik denk dat ie het verschil niet merkt oid
ze zijn echt gedowngraded
maargoed, als je gewoon zit te kijken merk je het bijna niet, wel als er veel bewogen word, dan krijg je artifacts
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske weer hysterich wapper wapper wapper
Hoe weet je datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:57 schreef newcleus het volgende:
[..]
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.
Dat helpt.![]()
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Ja het is dus toch een teringwijf en het had helemaal niks met spanning en hormonen te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Jezus wat een misselijk wijf ben je toch zeg, guttegut wat ben je ineens begaan met iedereen.
2 weken terug kotste je nog iedereen uit en moest je continu met je kont tegen de krib gaan, nu kun je niet nomineren, oh het is zo moeilijk![]()
Naar huis en snel graag![]()
Ah. Nooit geweten. Maar da's handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef newcleus het volgende:
Scan, dat staat in je EXIF data.
- knip -
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef mijn23 het volgende:
haha menno stiekem ademen
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zeg dan GVD wat ze zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
beetje de pik op mij vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.
Is het nou zo moeilijk om een paar woorden extra te typen zodat anderen ook snappen waar jij het over hebt?
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.
Wat zei ze dan net?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.quote:
Dan heeft ze die 'missie' al vanaf het begin waarschijnlijk maargoed, wmb mag ze snel wieberen iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Nathalie is sowiesó de kampioen "zoveel mogelijk emoties uitdrukken dmv gezichts-expressie in één seconde."quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.
Ja erg he, je hebt zeker dat gesprek wat ze vanmorgen met Rob had niet gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zal ik 'es op letten, ik let nooit zo bewust op Nathalie. Al vind ik het wel een lieve meid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ik vind het wél leuk hoor.quote:
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.
Was Nathalie zelf ook zo maar weer verdwenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Daarom was het ook zo moeilijk om die uilenbek te capturen: ze doét 'm wel vaak, maar hij is ook zo weer verdwenen.
'n avond samenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Beperkt iig, dus ws. alleen zo nu en dan in de reguliere en live, niet op de streams iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Ik meen toch echt ergens gelezen te hebben dat Hummie haar het advies had gegeven zich minder met Menno af te zonderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...
Nou nou niet zo in hokjes denken Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Onze LPF stemmer, Frans Bauer fan en 'voor de doodstraf' dame Ingrid. Jawel!!
[afbeelding]
Kleine kans dat je die nog ziet... de baby mag de babykamer niet uit en de andere bewoners, behalve Tanja en Dido, mogen de babykamer niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Je begint het al te snappenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.
Zo, de anti-Ingridcampagne is dfinitief begonnen geloof ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Onze LPF stemmer, Frans Bauer fan en 'voor de doodstraf' dame Ingrid. Jawel!!
CartWOman... ik had je echt hoog zitten, maar nu daal je toch een paar puntjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zal ik 'es op letten, ik let nooit zo bewust op Nathalie. Al vind ik het wel een lieve meid.
Gisteren een kind gebaard en dan nu onverwachts moeten nomineren. Alsof je hoofd daar naar staat. Maar natuurlijk ben je dan een bitch als je het moeilijk vindt. Op Fok! dan that is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja erg he, je hebt zeker dat gesprek wat ze vanmorgen met Rob had niet gezien?
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik meen toch echt ergens gelezen te hebben dat Hummie haar het advies had gegeven zich minder met Menno af te zonderen.
wie weetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wél leuk hoor.
Tenminste, als jij dat bent op je avatar.![]()
Wat mij betreft wel ja. Maar gaat weinig moeite kosten, aangezien ze op de Talpa poll ook helemaal onderaan staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, de anti-Ingridcampagne is dfinitief begonnen geloof ik.
Nee! Laat me raden... Was vast een heel positief gesprekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja erg he, je hebt zeker dat gesprek wat ze vanmorgen met Rob had niet gezien?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Gisteren een kind gebaard en dan nu onverwachts moeten nomineren. Alsof je hoofd daar naar staat. Maar natuurlijk ben je dan een bitch als je het moeilijk vindt. Op Fok! dan that is.
Ik denk het niet trouwens, want jij hebt een hekel aan Dido. En al die Fok-wijven die een hekel aan Dido hebben zijn gewoon jaloers, en zelf zo lelijk als de nacht volgens mij.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
CartWOman... ik had je echt hoog zitten, maar nu daal je toch een paar puntjes
Ja vooral vanmorgen had ze een goed gesprek met Rob, waarin ze de hele situatie nu al heel mooi relativeerde.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee! Laat me raden... Was vast een heel positief gesprek
Ja hoor, we hebben álle begrip voor onze Tan.quote:
Mooi zo, misschien heeft Roel dan nog kans bij die joggingpak-kamper.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
oh ik moet het gaan bewijzen??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet trouwens, want jij hebt een hekel aan Dido. En al die Fok-wijven die een hekel aan Dido hebben zijn gewoon jaloers, en zelf zo lelijk als de nacht volgens mij.![]()
De streams tellen gewoon mee als uitzendtijd dus ze houden haar gewoon helemaal buiten beeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind dido heel mooi by the wayquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet trouwens, want jij hebt een hekel aan Dido. En al die Fok-wijven die een hekel aan Dido hebben zijn gewoon jaloers, en zelf zo lelijk als de nacht volgens mij.![]()
Ik eerst ook, maar dat was voordat ik een paar weken ben blootgesteld aan haar neppe, lege, vederlichte innerlijk. "Ja echt, dat meen ik nou, alsjeblieft".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik vind dido heel mooi by the way
Die kans is zéér goed aanwezig jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Wat ben ik blij dat morgen de nominaties komen.![]()
En precies als ik daaraan denk, besef ik me dat het morgen 99,9% Tanja Live zal worden en in 1 minuutje de nominaties bij de aftiteling van de uitzending![]()
![]()
![]()
Stel dat Tanja eruit gaat... de volgende donderdag.... 99.9% Remember Tanja en baby showquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is zéér goed aanwezig ja
Morgen opnieuw een Tanja Show. Hopelijk ook de laatste trouwens.
Hoeft van mijn niet hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben álle begrip voor onze Tan.
Je bent gewoon jaloers op de achterban van Tanja. Jij bent hier in je eentje Dido fan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben álle begrip voor onze Tan.
Ik snap de verontwaardiging van de bewoners heel goed, dat ze niet meer bij de baby mogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
De streams tellen gewoon mee als uitzendtijd dus ze houden haar gewoon helemaal buiten beeld.
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.quote:
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Wat ben ik blij dat morgen de nominaties komen.![]()
En precies als ik daaraan denk, besef ik me dat het morgen 99,9% Tanja Live zal worden en in 1 minuutje de nominaties bij de aftiteling van de uitzending![]()
![]()
![]()
Mag ik passen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
Als je het niet gelooft, Buswatcher heeft daar een mooi filmpje van gemaakt
Die winnaar in z'n rode broekje had je graag even een handje geholpen, zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
In de jacuzzi hebben inmiddels een paar bewoners het loodje gelegd. Ach, wat is dat nou jammer.
[afbeelding]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen (kleine lettertjes lees ik nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.![]()
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?
Naakte kerels.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.![]()
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de achterban van Tanja. Jij bent hier in je eentje Dido fan.
Van mij wel hoor, stel je voor dat ik gelijk krijgquote:
Ja, ik vergeet wel 'es dat het nog bijna 2 maanden duurt... op deze manier vraag ik wél een vrijwillige exit aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.
Alle zogenaamde "leuke dingen" worden door BB heel gedoseerd in het programma gebracht.![]()
Hij hoeft nog net niet dood en mag best tot de laatste 3 komen. Maar winnen mag hij zeer zeker niet. Wie het dan wel moet winnen is lastig. Lieske heeft minpuntjes, Roel heeft minpuntjes.... Hmmm.. lastig. Dan Roel maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die winnaar in z'n rode broekje had je graag even een handje geholpen, zeker?![]()
Net zoals je je avatar hebt geplaatst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen (kleine lettertjes lees ik nooit![]()
Een mailtje met foto naar clib37@hotmail.com volstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen
NAAKT!quote:kleine lettertjes lees ik nooit![]()
Je mag van mij gelijk hebben. Geen probleem mee. Ik heb ook nergens gezegd dat je geen gelijk hebt toch? Maar ik hoef geen Tanja/Rob filmpje te zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, stel je voor dat ik gelijk krijg![]()
Daarom ben ik hier altijd pas laat in dit topic te vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.
Althans in kwantiteit.
Maar Dido heeft punten gescoord de afgelopen week, zowel hier op Fok als op de Talpa-poll.
Ik hoop niet dat ze wint trouwens, daarvoor heeft ze me weer teveel kapsones.
hmz, ik geloof je nog ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.
Alle zogenaamde "leuke dingen" worden door BB heel gedoseerd in het programma gebracht.![]()
Ik denk echt dat ik de streams alleen nog maar zo nu en dan eens aanzwengel als inderdaad die vent in het huis komt. Daar moet ik echt niet aan denken. Dan krijg je helemaal dat iedereen alleen maar lief en aardig gaat doen en alles inhoudtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet wel 'es dat het nog bijna 2 maanden duurt... op deze manier vraag ik wél een vrijwillige exit aan.
Omdat daar geen camera's meer mogen en de bewoners mogen nooit buiten bereik van camera's komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
maar waarom mogen de andere bewoners niet meer bij de baby? Het kind is eigenlijk niet in beeld geweest op de streams..volgens mij helemaal niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mailtje met foto naar clib37@hotmail.com volstaat.
Ik ben zo discreet als een Zwitserse bank
[..]
NAAKT!![]()
Nee, dat heb je niet gezegdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mag van mij gelijk hebben. Geen probleem mee. Ik heb ook nergens gezegd dat je geen gelijk hebt toch? Maar ik hoef geen Tanja/Rob filmpje te zien.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.
Zou ik ook zeggen. Zit je altijd goed.quote:Ik hoop niet dat ze wint trouwens, daarvoor heeft ze me weer teveel kapsones.
quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat het klopt wat je zegt. Daar hoef ik mezelf niet voor te martelen door een filmpje van Tanja/Rob te bekijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet gezegd
Ik suggereer dat jij geen gelijk hebt, en wil dat staven met een filmpje, maar zoals gezegd, je hoeft niet te kijken
Ik schijn een Chantal filter te hebben. Ze staat wel aan op de streams hier, maar ik hoor eigenlijk niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik het verhaal van Chantal zo hoor... zit ze niet op die lover te wachten in het huis... haar ex is nog steeds nummer 1.
Voor het eerst praat ze er openhartig over... en ik ben ook geen Chantal fan... maar als ik dit verhaal zo hoor... zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is... soort haat liefde verhouding.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schijn een Chantal filter te hebben. Ze staat wel aan op de streams hier, maar ik hoor eigenlijk niets.
Dat hebben er een heleboel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is...
omdat ik 45 en vrijgezel benquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is 40 en ongetrouwd. Waarom vind ik dat niet vreemd
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik ben die met 2 vlechtjes,dus jammer genoeg niet het meisje van mijn icon maar ze is wel mooi
Wat is er? Moet die foto weg? Geen probleem hoor.. Dan delete ik hem weer.quote:
Tikje goedgelovig maar okquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het klopt wat je zegt.
Nee daar waren we het al over eensquote:Daar hoef ik mezelf niet voor te martelen door een filmpje van Tanja/Rob te bekijken.
Je gaat lekker met een compliment om trouwens...quote:
Haar ex was 4 jaar jonger.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
Voor het eerst praat ze er openhartig over... en ik ben ook geen Chantal fan... maar als ik dit verhaal zo hoor... zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is... soort haat liefde verhouding.
tja werk is werk hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.
[afbeelding]
Vooruit, ik geloof je: lederonline.nl, dat verzín je niet zo even.
doe maar ,thanxquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er? Moet die foto weg? Geen probleem hoor.. Dan delete ik hem weer.
een soort ingridquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat lekker met een compliment om trouwens...
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goh, die reactie op een post met zeer grote foto was heel wat aardiger...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.
Chantal vindt jongere mannen veel leuker.quote:
ben inmiddels wat ouder dan toen ik me aanmeldde hier ,maar jij mag natuurlijk vinden wat je wilt:)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.
Leuke foto, erg vriendelijke uitstralingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe heet die mislukte zanger ook alweerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt jongere mannen veel leuker.
Ik verwacht allemaal van die 30 a 35-jarige goed gebekte kerels uit de Jordaan, met een lekker A'dams dialect
vooral die rechtsequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuke foto, erg vriendelijke uitstraling![]()
Nee, veeeeeeeel gebekterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die mislukte zanger ook alweer
Dries Roelvink!![]()
Zo mogelijk nog erger dan Frans Bauer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die mislukte zanger ook alweer
Dries Roelvink!![]()
Hoe krijgt-ie het weer voor elkaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
maar mensen ik ga slapen! Apk ook al heb je al heel de avond de pik op me toch mag ik je wel ,truste!
Wel allebei redelijk verlegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog erger dan Frans Bauer.
En slaap lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
maar mensen ik ga slapen! Apk ook al heb je al heel de avond de pik op me toch mag ik je wel ,truste!
nou biertje erbij leuke mail is nooit verkeerdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Gezellig hier vannacht, met Chantal voornamelijk aan het woord op de streams. Wat wil een mens nog meer.
Halelujah, die zijn al een keer of 20 voorbij gekomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
nou waar blijven de verhalen van Rob over zijn ex:)
Tanjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Gezellig hier vannacht, met Chantal voornamelijk aan het woord op de streams. Wat wil een mens nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |