Als dat zo zou zijn... zeggen ze wel... herhaal je nominatie even... en niet... stem op een andere (als dat zo gezegd is)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
Misschien was de opname mislukt, kan ook.
Inderdaad wel zullen het morgen wel zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:53 schreef mijn23 het volgende:
[..]
me too,we zullen zien morgen,als tanja er niet bijzit hebben we het misschien ECHT goed gehoord
helaas zal je dat nooit te zien krijgequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn... zeggen ze wel... herhaal je nominatie even... en niet... stem op een andere (als dat zo gezegd is)
dat er miss 2 zijn die hun stem moesten veranderenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef Kinga het volgende:
Wat bedoel je met de TT?
sorry hoor lijk mij wel toe passelijk omdat de laatste paginas erover gingen dus maar nieuwe toppic was er snelquote:
Wil BB Tanja sparen door stemfraude?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Die TT kan echt niet. Wie weet er een leuke?
Naat en Lieske moeten een zangverbod krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... dat stemmetje van Nathalie. Kan niet iemand haar in dat huis een knal verkopenn.. please!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, er is iets gehoord wat zou kunnen wijze op stemfraude.
Liefjen, het is donderdag.quote:
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
We zetten tanja gewoon in dequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef Kinga het volgende:
Als je het mij vraagt wordt het nu nog saaier, geen feestjes meer, omdat muziek not done is nu de baby er is.. volgende week weer rantsoen.. Live uitzending natuurlijk in het teken van die baby... ik ben het nu al zat...eruit met Tanja..
Och ja inderdaad! Godverdomme!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
En Chantal zit er voorlopig ook nog wel in, eerst 2 weken Tanja-Baby hype en dan de man van Chantal
Lieske kan niet zingen, dus ook niet proberenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Ikke lekker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef CartWOman het volgende:
Doe es!! Ik kan geen pijltjes maken.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.![]()
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
streams dood
Probeer ff een andere gate? Hier doen ze het nog welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
streams dood
An sich zou dat natuurlijk kunnen, gewoon een IP-ban ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor je![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker zo laten, aan het kruis met dat soort figuren.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is boos dat je hun stemfraude aan het licht hebt gebracht... Ze hebben je IP getraceerd en de streams geblokkeerd voor je![]()
Een ADHD smiley!quote:
Doe dan als TT "De Tanja Show"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Ach, deze dan maar. Het is toch al de Tanja-show.![]()
Lijkt ook nog wel op "The muppit show"... starring.... Kermis de kikker.quote:
Opdracht: ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Rica het volgende:
Zijn ze nog voor de opdracht aan het breien?
Dat is toch de mooiste optie voor iedereen volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Hoopvol denken:
Misschien weet BB wel meer dan wij en hebben ze met Tanja afgesproken dat ze na 8 dagen het huis uit gaat met de kleine. Vergoeding mee voor Tanja (want zonder geld gaat ze toch niet zomaar weg) Talpa verlost van het arbeidsinspecyie/baby probleem. En kunnen op een normale manier met bb verder...
Nou ja ik zag ze weer met "iets" bezig.quote:
Ingrid is bang om genomineerd te worden, daarom laat ze Menno nu stikken..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef mijn23 het volgende:
menno zit er echt mee hoe ingrid doet tegen hem,wat een kut ook die ingrid om zo te doen
wel zieligquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef mijn23 het volgende:
menno zit er echt mee hoe ingrid doet tegen hem,wat een kut ook die ingrid om zo te doen
dan is ingrid de "vuilste"van het stelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ingrid is bang om genomineerd te worden, daarom laat ze Menno nu stikken..
Het kwartje is bij dido nog steeds niet gevallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Weet Dido het eigenlijk al van de "derde hand"?
Had ze het laatst met Chantal of met Menno zelf nog over geloof ik.. die denkt dat haar positie in gevaar komt als ze alleen maar met Menno omgaat de hele tijd...ze vond het al kut dat ze niet meer met anderen kon kletsen ofzo iets zei ze...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dan is ingrid de "vuilste"van het stel
Daar zijn de kijkers blijkbaar ook achter, want Ingrid staat helemaal onderaan op de pil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dan is ingrid de "vuilste"van het stel
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen maar slaap lekker allemaal alvast en streamse verder doegie![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
maarja wanneer komt zij ooit op die bank ,zie ik nog niet gebeurenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zijn de kijkers blijkbaar ook achter, want Ingrid staat helemaal onderaan op de pil.
Kan wel eens dichterbij zijn dan je denkt. Misschien morgen al wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
maarja wanneer komt zij ooit op die bank ,zie ik nog niet gebeuren
truste!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze er geen vaart achter zetten na die uitbrander van BB.quote:
Deste harder komt de klap dat als ze op de bank komt ook direct weg isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
denk je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan wel eens dichterbij zijn dan je denkt. Misschien morgen al wel.
Ik vraag me af of gnagnagna er niets over verteld heeft in haar permanente roddelsessie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kwartje is bij dido nog steeds niet gevallen.
Tanja nomineert haar wel. (vroeg of laat)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef mijn23 het volgende:
[..]
het is wel vreemd dat chantal er nog niet met dido over heeft gesproken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vraag me af of gnagnagna er niets over verteld heeft in haar permanente roddelsessie.
Als zij BB niet wint, als zij geen vent vindt, op zeker komt zij in het Guiness Book voor de langste roddelsessie ooit. 3 maanden!!
![]()
Eerlijk gezegd denk ik niet, maar het zou me ook niet heel erg verbazen als het wel zo was.quote:
Gezellig toch. Wat een saamhorigheid enzo... Heel mooiquote:
en dido? die blijft tot de finale denk ik maar ik wil haar zo graag een keer op die bank zien!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet, maar het zou me ook niet heel erg verbazen als het wel zo was.
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
en dido? die blijft tot de finale denk ik maar ik wil haar zo graag een keer op die bank zien!!
Idemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.
Vraag me trouwens af wat ze zullen doen als 2 bewoners alle stemmen krijgen. Zeggen ze dan: alle bewoners met 0 stemmen óók op de bank, als zijnde "gedeelde derde plaats?" Zou wel leuk zijn.
Chantal jij bent GEEN LOLLYPOP!Wel iets dat er op rijmt: een DIKKE PROP.
Je hebt er altijd minimaal 2. Als iedereen op 1 iemand stemt dan krijgt hij/zij alle stemmen, maar hij/zij kan niet op zichzelf stemmen en moet dus iemand anders kiezen, dus heb je altijd minimaal 2 op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
nee dat zei ze jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Als ze dat echt gezegd heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Dus BB bepaalt per keer of er 2 of 3 (of meer) op de bank moeten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
(ik merk het wel behoorlijk aan de capture-kwaliteit trouwens, dat ze de bitrate naar beneden hebben gegooid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |