Okee... Garnier doet het inderdaad wel ja... ik schrok alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248
En toch is het goed beeld.
Beetje jennen ja...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.
Als er veel bewogen wordt is het kloten ja, maar dat was altijd al zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan bijzonder vreemdik denk dat ie het verschil niet merkt oid
ze zijn echt gedowngraded
maargoed, als je gewoon zit te kijken merk je het bijna niet, wel als er veel bewogen word, dan krijg je artifacts
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske weer hysterich wapper wapper wapper
Hoe weet je datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:57 schreef newcleus het volgende:
[..]
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.
Dat helpt.![]()
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Ja het is dus toch een teringwijf en het had helemaal niks met spanning en hormonen te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Jezus wat een misselijk wijf ben je toch zeg, guttegut wat ben je ineens begaan met iedereen.
2 weken terug kotste je nog iedereen uit en moest je continu met je kont tegen de krib gaan, nu kun je niet nomineren, oh het is zo moeilijk![]()
Naar huis en snel graag![]()
Ah. Nooit geweten. Maar da's handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef newcleus het volgende:
Scan, dat staat in je EXIF data.
- knip -
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef mijn23 het volgende:
haha menno stiekem ademen
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zeg dan GVD wat ze zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
beetje de pik op mij vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.
Is het nou zo moeilijk om een paar woorden extra te typen zodat anderen ook snappen waar jij het over hebt?
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.
Wat zei ze dan net?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.quote:
Dan heeft ze die 'missie' al vanaf het begin waarschijnlijk maargoed, wmb mag ze snel wieberen iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Nathalie is sowiesó de kampioen "zoveel mogelijk emoties uitdrukken dmv gezichts-expressie in één seconde."quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.
Ja erg he, je hebt zeker dat gesprek wat ze vanmorgen met Rob had niet gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zal ik 'es op letten, ik let nooit zo bewust op Nathalie. Al vind ik het wel een lieve meid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ik vind het wél leuk hoor.quote:
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.
Was Nathalie zelf ook zo maar weer verdwenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Daarom was het ook zo moeilijk om die uilenbek te capturen: ze doét 'm wel vaak, maar hij is ook zo weer verdwenen.
'n avond samenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Beperkt iig, dus ws. alleen zo nu en dan in de reguliere en live, niet op de streams iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Ik meen toch echt ergens gelezen te hebben dat Hummie haar het advies had gegeven zich minder met Menno af te zonderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...
Nou nou niet zo in hokjes denken Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Onze LPF stemmer, Frans Bauer fan en 'voor de doodstraf' dame Ingrid. Jawel!!
[afbeelding]
Kleine kans dat je die nog ziet... de baby mag de babykamer niet uit en de andere bewoners, behalve Tanja en Dido, mogen de babykamer niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Je begint het al te snappenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |