Okee... Garnier doet het inderdaad wel ja... ik schrok alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248
En toch is het goed beeld.
Beetje jennen ja...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.
Als er veel bewogen wordt is het kloten ja, maar dat was altijd al zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan bijzonder vreemdik denk dat ie het verschil niet merkt oid
ze zijn echt gedowngraded
maargoed, als je gewoon zit te kijken merk je het bijna niet, wel als er veel bewogen word, dan krijg je artifacts
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske weer hysterich wapper wapper wapper
Hoe weet je datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:57 schreef newcleus het volgende:
[..]
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.
Dat helpt.![]()
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Ja het is dus toch een teringwijf en het had helemaal niks met spanning en hormonen te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Jezus wat een misselijk wijf ben je toch zeg, guttegut wat ben je ineens begaan met iedereen.
2 weken terug kotste je nog iedereen uit en moest je continu met je kont tegen de krib gaan, nu kun je niet nomineren, oh het is zo moeilijk![]()
Naar huis en snel graag![]()
Ah. Nooit geweten. Maar da's handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef newcleus het volgende:
Scan, dat staat in je EXIF data.
- knip -
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef mijn23 het volgende:
haha menno stiekem ademen
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zeg dan GVD wat ze zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
beetje de pik op mij vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.
Is het nou zo moeilijk om een paar woorden extra te typen zodat anderen ook snappen waar jij het over hebt?
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |