Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
Wat ik vanmiddag zei, deze mensen gaan gewoon hun tijd uitzitten. Het geroddel van Chantal is nog ongeveer het enige spelelement. De rest drukt zich zoveel mogelijk.
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielen
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Echt voelsprieten nul gewoon
Kortom, zodra Lieske weg is wordt ze gewoon compleet uitgelachen.
Ze lachen als ze erbij zit, puur uitlachen. En achteraf nog harder roepen, hoe dom ze is.
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt nu toch weer enigszins afgezeken, nu ze naar bed is. Lieske heeft geen voelsprieten, volgens Chantal. Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Lieske merkt donders goed dat sommigen haar verhalen niet op prijs stellen, maar daar heeft ze schijt aan. Anderen vinden het wel leuk, wat Roel net ook opmerkte. Ze doet het wat mij betreft dus perfect. Of de verhalen nou leuk zijn of niet... gewoon schijt hebben aan de mening van een paar en doen waar je zin in hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Mag ze wel opschieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.
Volgens mij is er nog wel iets uit de bewoners te halen, maar dan moet Hummie flink op ze inpraten, denk ik.
Zo kun je die voelsprieten idd óok interpreteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.
Lieske kan echt vervelende opmerkingen maken; doen de anderen ook, maar op éen of andere manier komt het bij haar beroerd haar strot uit en komt het écht kwetsend over.
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu al
Dat is dan bijzonder vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.
Ik neem aan dat Talpa de schuif gewoon naar beneden gezet heeft, maar toch lijkt het wel alsof Scanman scherpere foto's heeft. Scan, wat is jouw bitrate?
Als je niet via Versatel kijkt zijn ze bij iedereen naar beneden volgens mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Jij denkt dat ze het niet door heeft dat er een paar zo reageren. Ik ben van mening dat ze dat wel degelijk weet, ook omdat ze dat gewoon een paar keer gezegd hebben. Het maakt haar gewoon niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.
Maar ja dat is BB, 1 spel en dingen zielig vinden bestaat niet, alleen voor Tanja
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
Hier niet hoor. Alle 4 streams werken nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |