Dat breien helpt ook niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
Doordat iedereen steeds op Tanja gefocust was is niet opgevallen hoe saai de anderen zijn. Het is gewoon een hele saaie groep mensen.
Ik helemaal niet dit keer. Gek hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
Kan Lieske niet naar bed, ben er nu wel klaar mee...
Welke streams gebruik jij?quote:
De Verstatel streams zijn nu ook 248Kquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij?
Ik die garnierprojects. Die waren eerst altijd 448, en nu ineens 248K
Ik gebruik project1 ... Als je die wilt, APK heeft het programma nog wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke streams gebruik jij?
Ik die garnierprojects. Die waren eerst altijd 448, en nu ineens 248K
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef mijn23 het volgende:
rob voelt zich beter in de groep merk ik
Klopt, is sinds gisterochtend toen Tanja was bevallen, ze hadden enorme drukte verwacht en daarom hebben ze de rate gehalveerd. Waarschijnlijk is de kans aanwezig dat dit voorlopig zo blijft denk ik helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
Even een charmant fotootje van Lieske.
[afbeelding]
(ik merk het wel behoorlijk aan de capture-kwaliteit trouwens, dat ze de bitrate naar beneden hebben gegooid).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef mijn23 het volgende:
aaah lies is lieffffffffffffffff
Zeker nadat over de schutting is geroepen dat Tanja niet de meeste stemmen had (Wat ze eigelijk wel had).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.
sinds hij weet dat ie er niet uit hoefde afgelopen donderdag is hij weer een beetje relax geworden,ik vind hem nu weer een beetje zoals in het begin,hij is gewoon weer zekerder geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds hij genomineerd is geweest, is hij zich compleet anders gaan gedragen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik helemaal niet dit keer. Gek hè
Hoef je niet zo'n icoontje voor te plaatsen hoor. Ik kan ook regelmatig niet tegen haar verhalen. Dus zo gek was dat 'dit keer' helemaal niet.quote:
Wat ik vanmiddag zei, deze mensen gaan gewoon hun tijd uitzitten. Het geroddel van Chantal is nog ongeveer het enige spelelement. De rest drukt zich zoveel mogelijk.quote:
Of hij speelt nu weer een rol omdat hij niet nog een keer op de bank wil komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:41 schreef mijn23 het volgende:
[..]
sinds hij weet dat ie er niet uit hoefde afgelopen donderdag is hij weer een beetje relax geworden,ik vind hem nu weer een beetje zoals in het begin,hij is gewoon weer zekerder geworden.
nah ik mag hem wel dus ik zie het andersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of hij speelt nu weer een rol omdat hij niet nog een keer op de bank wil komen
Ik dacht écht dat je een grapje maakte.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n icoontje voor te plaatsen hoor. Ik kan ook regelmatig niet tegen haar verhalen. Dus zo gek was dat 'dit keer' helemaal niet.
Bij mij draaien die ook op 248.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruik project1 ... Als je die wilt, APK heeft het programma nog wel.
nee die zit eronder bij didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat me wel op valt is dat je Roel nauwelijks meer hoort de laatste tijd.
Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij draaien die ook op 248.
Vreemd.
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
Wat ik vanmiddag zei, deze mensen gaan gewoon hun tijd uitzitten. Het geroddel van Chantal is nog ongeveer het enige spelelement. De rest drukt zich zoveel mogelijk.
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post, heeft te maken met de drukte die Talpa verwachtte ivm de baby maar blijkbaar hebben ze de rate niet meer op full-speed teruggezet, misschien laten ze het zo omdat de streams voorheen weleens uitvielen
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Echt voelsprieten nul gewoon
Kortom, zodra Lieske weg is wordt ze gewoon compleet uitgelachen.
Ze lachen als ze erbij zit, puur uitlachen. En achteraf nog harder roepen, hoe dom ze is.
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt nu toch weer enigszins afgezeken, nu ze naar bed is. Lieske heeft geen voelsprieten, volgens Chantal. Met voelsprieten bedoelt Chantal dus dat je je moet inhouden op bepaalde momenten.
Lieske merkt donders goed dat sommigen haar verhalen niet op prijs stellen, maar daar heeft ze schijt aan. Anderen vinden het wel leuk, wat Roel net ook opmerkte. Ze doet het wat mij betreft dus perfect. Of de verhalen nou leuk zijn of niet... gewoon schijt hebben aan de mening van een paar en doen waar je zin in hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Mag ze wel opschieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Met een paar kratten rosé in het huis verwacht ik nog wel iets van Roel.
Volgens mij is er nog wel iets uit de bewoners te halen, maar dan moet Hummie flink op ze inpraten, denk ik.
Zo kun je die voelsprieten idd óok interpreteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met voelsprieten voelt het aan wanneer hij/zij compleet wordt afgezeken en belachelijk wordt gemaakt. Lieske ziet dat niet of merkt dat niet en lult gewoon door en iedereen lacht, alleen denkt Lieske dat het positief lachen is, terwijl ze haar gewoon uitlachen.
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft ze wmb ook gelijk in.
Lieske kan echt vervelende opmerkingen maken; doen de anderen ook, maar op éen of andere manier komt het bij haar beroerd haar strot uit en komt het écht kwetsend over.
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen echt dat ze ook verhalen van een 25 jarige vertelt volgens mij. Lieske heeft er godzijdank nog steeds schijt aan. Als iedereen aan de verwachtingen van de hele groep gaat voldoen wordt het wel heel erg saai daar in dat huis... en dat is het nu al
Dat is dan bijzonder vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg... Lieske heeft toevallig een lullige opmerking gemaakt tegen Joost.... en Joost kan het dus wél hebben. Die maakt al 8 weken dat soort opmerkingen mee.
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zult die downgrade naar 248K ook wel behoorlijk merken, als je via de TV kijkt.
Ik neem aan dat Talpa de schuif gewoon naar beneden gezet heeft, maar toch lijkt het wel alsof Scanman scherpere foto's heeft. Scan, wat is jouw bitrate?
Als je niet via Versatel kijkt zijn ze bij iedereen naar beneden volgens mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan wel wezuh, maar scanman krijgt ze wel in hoge kwaliteit door met hetzelfde programma.
Jij denkt dat ze het niet door heeft dat er een paar zo reageren. Ik ben van mening dat ze dat wel degelijk weet, ook omdat ze dat gewoon een paar keer gezegd hebben. Het maakt haar gewoon niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft er wel schijt aan, alleen vind ik het een beetje zielig ergens, dat ze het echt niet in de gaten heeft dat ze haar meer uitlachen, dan lachen omdat ze het echt humor vinden.
Maar ja dat is BB, 1 spel en dingen zielig vinden bestaat niet, alleen voor Tanja
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
Hier niet hoor. Alle 4 streams werken nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn streams zijn dood nu... zeker omdat ze praten met wat ze met het geld willen doen?
Okee... Garnier doet het inderdaad wel ja... ik schrok alquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Versatel ligt plat, andere gates doen het wel (XS4ALL)
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net even gecheckt, maar heb ook 248
En toch is het goed beeld.
Beetje jennen ja...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag me nu niet om voorbeelden maar ze doet het ook bij de anderen. Steekjes onder water geven.
Als er veel bewogen wordt is het kloten ja, maar dat was altijd al zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is dan bijzonder vreemdik denk dat ie het verschil niet merkt oid
ze zijn echt gedowngraded
maargoed, als je gewoon zit te kijken merk je het bijna niet, wel als er veel bewogen word, dan krijg je artifacts
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske weer hysterich wapper wapper wapper
Hoe weet je datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:57 schreef newcleus het volgende:
[..]
Je gebruikt Adobe Photoshop 7.0.
Dat helpt.![]()
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Ja het is dus toch een teringwijf en het had helemaal niks met spanning en hormonen te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Oh wat heeft Tanja moeite met nomineren.![]()
Jezus wat een misselijk wijf ben je toch zeg, guttegut wat ben je ineens begaan met iedereen.
2 weken terug kotste je nog iedereen uit en moest je continu met je kont tegen de krib gaan, nu kun je niet nomineren, oh het is zo moeilijk![]()
Naar huis en snel graag![]()
Ah. Nooit geweten. Maar da's handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef newcleus het volgende:
Scan, dat staat in je EXIF data.
- knip -
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef mijn23 het volgende:
haha menno stiekem ademen
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zeg dan GVD wat ze zegt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
beetje de pik op mij vanavond?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, ik zit de streams te kijken, maar die arme zielen die morgen dit topic doorworstelen op zoek naar nieuwtjes niet.
Is het nou zo moeilijk om een paar woorden extra te typen zodat anderen ook snappen waar jij het over hebt?
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:02 schreef mijn23 het volgende:
wat vind ik ingrid laag zeg!! ECHT!menno in de zeik gaan zetten
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd, ik had verwacht dat ze hem al dagen klaar had staan voor de nominatie.
Wat zei ze dan net?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij ook afgedaan. Kutwijf.
Ze is ook vréemd... als ze ergens om lacht heeft ze 2 seconden later alweer die lege blik. Zo nep als de pest.
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.quote:
Dan heeft ze die 'missie' al vanaf het begin waarschijnlijk maargoed, wmb mag ze snel wieberen iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Nathalie is sowiesó de kampioen "zoveel mogelijk emoties uitdrukken dmv gezichts-expressie in één seconde."quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar dat afzeiken van Menno heb ik al vaker gehoord.
Ja erg he, je hebt zeker dat gesprek wat ze vanmorgen met Rob had niet gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er dan ook zo moeilijk? Ze had toch heel erg de pest aan Rob? Dan lijkt het me vrij simpel.
Ze loopt zich aan te stellen.
Zal ik 'es op letten, ik let nooit zo bewust op Nathalie. Al vind ik het wel een lieve meid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar beschijf je typisch Nathalie trouwens. Die heeft dat heel erg. Ene moment een stralende glimlach en één seconde later weer een hele serieuze blik. Ongelooflijk. Volgens mij is Nathalie ook een type dat nooit echt luistert.
Ik vind het wél leuk hoor.quote:
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is dus blijkbaar gaan twijfelen omdat hij de laatste tijd zo aardig is. In dat geval zal Lieske wel weer de klos zijn. Dat mens is nog onvoorspelbaarder dan het weer.
Was Nathalie zelf ook zo maar weer verdwenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Daarom was het ook zo moeilijk om die uilenbek te capturen: ze doét 'm wel vaak, maar hij is ook zo weer verdwenen.
'n avond samenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:07 schreef Gert het volgende:
Ingrid spoort inderdaad niet.
Maar ik lach me dood als het tóch een geheime missie is.
Beperkt iig, dus ws. alleen zo nu en dan in de reguliere en live, niet op de streams iigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Ik meen toch echt ergens gelezen te hebben dat Hummie haar het advies had gegeven zich minder met Menno af te zonderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ok... Menno zei tegen Joost vanavond... dat hij hoopt dat het een geheime opdracht is van Ingrid... dat ze hem zo links laat liggen ineens... en zo niet... dan is die klaar met haar. Zou wel eens tijd worden ook...
Nou nou niet zo in hokjes denken Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Onze LPF stemmer, Frans Bauer fan en 'voor de doodstraf' dame Ingrid. Jawel!!
[afbeelding]
Kleine kans dat je die nog ziet... de baby mag de babykamer niet uit en de andere bewoners, behalve Tanja en Dido, mogen de babykamer niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag de baby alleen nog tijdens de live uitzending in beeld of helemaal niet meer? ik snap er niks meer van..wat mag wel en niet?
Je begint het al te snappenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of ze stemt toch op Rob, maar vindt het moeilijk, omdat hij toch de laatste tijd aardig heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |