Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
en dido? die blijft tot de finale denk ik maar ik wil haar zo graag een keer op die bank zien!!
Idemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido zal idd niet vaak genomineerd worden. Ik ben nog veel banger dat Nathalie nooit genomineerd wordt trouwens![]()
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal het wel moéten. Tenminste, als er net als vorige keren 3 in de finale overblijven. En zeker als er steeds 3 genomineerd blijven, wordt de kans dat je op de bank komt te zitten steeds groter naarmate er minder bewoners overblijven. Op een gegeven moment is 1 stem gegarandeerd een bankplaats.
Vraag me trouwens af wat ze zullen doen als 2 bewoners alle stemmen krijgen. Zeggen ze dan: alle bewoners met 0 stemmen óók op de bank, als zijnde "gedeelde derde plaats?" Zou wel leuk zijn.
Chantal jij bent GEEN LOLLYPOP!Wel iets dat er op rijmt: een DIKKE PROP.
Je hebt er altijd minimaal 2. Als iedereen op 1 iemand stemt dan krijgt hij/zij alle stemmen, maar hij/zij kan niet op zichzelf stemmen en moet dus iemand anders kiezen, dus heb je altijd minimaal 2 op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
nee dat zei ze jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Als ze dat echt gezegd heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vlucht over de bank en Lieske zegt:
"Er komt me opeens een vislucht langs"
Verstond ik dat nou goed??
Dus BB bepaalt per keer of er 2 of 3 (of meer) op de bank moeten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, volgens de regels van BB (die steeds kunnen wijzigen) zijn er MINIMAAL 2 nodig op de bank.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Gert het volgende:
(ik merk het wel behoorlijk aan de capture-kwaliteit trouwens, dat ze de bitrate naar beneden hebben gegooid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |