Daar was ik bang voor als ze nog NIET was bevallen. Nu dat wel het geval is, kan ze gewoon genomineerd wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ze wordt vast vrijgesteld van nominaties "omdat ze de stress niet aankan"![]()
Ja hoor es, je krijgt een BB-baby of niet. Op het moment dat je voor BB kiest geef je alles uit handen of je er nou zin an hebt of niet....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja! De verlakkerij! Kiest ze verdomme zomaar zelf de naam voor haar kind zeg!
Schande!
Jij weet ook van geen ophouden he...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
Snap jij jezelf nog wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
Wat maak jij je druk zeg.. ga fietsen man.. even afkoelen.. is goed voor je..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
welkom bij BB5quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
redelijk saai allemaal
Tja, maar ik verwacht niet dat zij overmorgen genomineerd zal worden door haar medebewoners.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar was ik bang voor als ze nog NIET was bevallen. Nu dat wel het geval is, kan ze gewoon genomineerd worden![]()
Feliquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Mogge allemaal, dus toch snel gegaan de bevalling.
Voor een ieder die het kind een warm hart toe draagt
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
en ben zelf ook nog is jarig!![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ja.. ik had ook best snel mn kleurtje gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef Mex_ het volgende:
Negerkindjes worden wit geboren...
Feitje dat ik vorige week te horen kreeg
JS kleurt nog wel bij...
En dus waarschijnlijk ook TANJA vrijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Vanaf 26 Oktober zijn we BABY vrij
Ik zie Tanja dr wel voor aan om donderdag aanstaande al meteen te vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Falco het volgende:
Haha, wat een TT.
[afbeelding]
Het kindje is opvallend niet bruinachtig!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Moeders is toch in het huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef teamlead het volgende:
ff practisch vraagje: dat kind moet toch binnen 3 dagen worden aangegeven? Hoe gaat ze dat doen dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Idd vreemd, ze wordt in december al 41... en als iemand haar op tv heeft gezien, wie wil haar dan nog...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus Chantal wil echt op deze leeftijd nog een kind krijgen?
Volgens mij is het risico een stuk groter dat er dan iets misgaat dan als je tijdens de zwangerschap een paar sigaretten rookt. Vreemd dat ze daar niet aan denkt.
-Edit- Reactie op editquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ik verwacht ook dat ze zelf opstapt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef Sassefras het volgende:
Zullen we gokken wanneer tanja eruit gaat?
Ik vermoed zodra ze weer een beetje normaal kan lopen....
morgen dus?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT![]()
Nu kan Lieske eindelijk opzouten, want er is een andere baby in huis.
Rob en Sjankwal ook snel opzouten en dan kan het beginnen....
Gefeliciteerd,wat een heuglijke dag JC geboren en jij jarigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beeb!![]()
![]()
![]()
Vertel vertelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat soort opmerkingen zouden ze een ban moeten geven.
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Dat je daar alleen al aan denkt, gore smeerlap dat je bent
Mijn steun heb je. Dit neigt zelfs naar aangifte bij de politie !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Proficiat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker weten, en niet alleen bij scan denk ik...Je bent inderdaad een walgelijk persoon dat je alleen maar DENKT aan zulke dingen....misschien moet je voortaan even nadenken voordat je een tekst aan het toetsenbord toevertrouwt...quote:
Zou, als ik jou was, die opmerking maar snel weghalen.quote:
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.quote:
Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
Wil, denk ik, in haar uppie de weekopdracht redden, zodat ze donderdag niet genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
Ken je verder niet en zoals ik het tot nu toe kan beoordelen kunnen we dat ook beter zo houden.quote:
een sjaal voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
[afbeelding]
Ja dat verhaal ken ik ook en mn moeder kende het ook en die schrok dus nogal (quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)
Ben al weken helemaal pro-joost. Van mij mag hij winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef CGJung het volgende:
Joost: Ik zie Willem-Alexander![]()
Chantal: wat..Xander![]()
Joost: Nee Willem-Alexander en Winston Gerstanowitch![]()
Hij heb ergens wel humor, dat ventje....![]()
Op audientie bij Tanja ??? Liever niet. Eigenlijk moet Sjon met de babý op z'n arm het huis binnen lopen en het kind voorstellen aan zijn volk, de BB-bewoners (ala wim-lex)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef amaranta het volgende:
Zou het niet zo zijn,dat zij 1 voor 1 bij Tanja langs mogen gaan ipv dat Tanja bij hun komt?
Ha de eerste fotofucks zijn al weer gesignaleerdquote:
http://bigbrother.fok.nl/blog/761/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef plopje het volgende:
wanneer en hoe laat is de kleine nu geboren ? ... ik heb het gemist (:
U kunt kiezen uit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef plopje het volgende:
wanneer en hoe laat is de kleine nu geboren ? ... ik heb het gemist (:
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
En van Dido: Van kuykquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:15 schreef Kokstra het volgende:
Roel Diedvoorst?
zoiets..laten we maar geen ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?
Dat boeit verder niet meer. Carry on met dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?
Ben ik weer , mijn andere log in doet een beetje raar . ik ben benieuwd of ik nog netjes een emailtje krijg wat er aan de hand is , en hoe lang de " reparatie " gaat duren .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.
Toch bedankt, weet ik een beetje in welke hoek het zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets..laten we maar geen ouwe koeien uit de sloot halen
het is al gebeurd....
de ban is al uitgedeeld..
klaar
Ik denk zodra al die aandacht wat afgezwakt is (vrijdag dus...)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef Sassefras het volgende:
Zullen we gokken wanneer tanja eruit gaat?
Ik vermoed zodra ze weer een beetje normaal kan lopen....
morgen dus?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef Kokstra het volgende:
Chantal Braspenning?
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat boeit verder niet meer. Carry on met dit topic.
Tanja Slangenberg. Grapje zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Menno Liebregts
Nathalie Malherbe
Rikkert van Bergen
Ralph van der Velt
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Lieske Stokkers
Chantal
Dido van Kuijk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Braspenning dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Chantal
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Zegt Chantal nu 'dat we allemaal naakt door het huis kunnen lopen'![]()
Tja, hoe kun je het ook weten hè...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.
Hoe mis kun je zitten
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Dat doe je toch? En ik reageer omdat ik het onderwerp wil afsluiten ipv oprakelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Voor wie Menno wil stalken:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Toen mijn zus was bevallen ben ik er nog midden in de nacht naar toe geweest. Het was er echt net. Heb me goed gehouden maar heb de hele terugweg zitten snotteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha Chantal kan nu fluiten naar haar nieuwe man voorlopig.
Ik vind het overigens wel cool zo'n baby in huis. Vanaf dat ik nog een kind was zei ik al tegen mijn oudere zus als je bevalt ga ik zo janken.
Afijn mijn zus beviel vorig jaar..ik liep het laatste stukje naar het ziekenhuis en dacht hmm ik ben niet emotioneel ofzo. Kwam binnen zag maar zus daar uitgeput liggen en heb 4 uur lang gejankt om het wonder:D
Dan weet je best dat dit topic bestaat: Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:19 schreef reserve_luciano het volgende:
[..]
Ben ik weer , mijn andere log in doet een beetje raar . ik ben benieuwd of ik nog netjes een emailtje krijg wat er aan de hand is , en hoe lang de " reparatie " gaat duren .
Kheb er alle vertrouwen in dat alles weer goed komt hoor ...... FOK heeft mij nog nooit teleurgesteld sinds 1999 .....![]()
Nee, geen rookverbod... maar een afspraak van de bewoners onderling. Alleen Ingrid wilde zich er niet aan houden net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
POST2000![]()
OT: Er geld nu een algeheel rookverbod in het huis nu de baby er is?
Oja, * BONG4002 doet gelijk even aan iedereen een zeer geweldige en leuke dinsdagmiddag toewensen
Dat hebben de bewoners zelf besloten (Tanja had al aangeven dat in de buurt van de baby niet gerookt mocht worden). Eigenlijk gewoon een verstandig besluitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
POST2000![]()
OT: Er geld nu een algeheel rookverbod in het huis nu de baby er is?
Oja, * BONG4002 doet gelijk even aan iedereen een zeer geweldige en leuke dinsdagmiddag toewensen
Dat had ik al afgesloten voor jouw reactie. Namelijk dat ik iemand bedankte die wel antwoord gaf (zonder er overigens verder op in te gaan).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je toch? En ik reageer omdat ik het onderwerp wil afsluiten ipv oprakelen.
Je kunt ook gewoon de FAQ lezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef reserve_luciano het volgende:
Mag ik misschien even weten hoe lang een ban duurt ok FOK , CartWOman ? is wel zo netjes om dat te melden ofzo , weet ik ook waar ik aan toe ben , en dun worry hoor , ik weet wel wanneer te stoppen , maar enige lritiek was toch toegestaan dacht ik , maar om dan MIJ te bannen NADAT ik reageer op andere die dan evengoed een ban verdienen , DAT gaat er bij mij never nooit in ....
En terecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid vind ik irritant doen..valt me nu een beetje op hoe zeer ze een beetje pissed is dat die baby er is...en haar kansen minder en minder worden.
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
is de baby al 'getoond' aan de bewoners??
wie waren er allemaal op bezoek bij Tanja?
was surrendy er ook bij?
Baby is volgens mij nog NIET getoond aan de bewoners en alleen Tanja's moeder was bij de bevalling dacht ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
was surrendy er ook bij?
Shurendy mocht er niet bij zijn en ik denk dat alleen Geesje de baby gezien heeft (en Tanja natuurlijk).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
was surrendy er ook bij?
dat zei ik ook al, al hoewel ik denk dat ze pas gaat als ze zich wat beter voelt.. Morgen dus..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zit BB nu wel met de handen in het haar omdat Tanja naar huis wil met haar moeder
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zit BB nu wel met de handen in het haar omdat Tanja naar huis wil met haar moeder
Shurendy krijgt misschien de bevallingsDvD, als Tan er zin an heeft natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Shurendy mocht er niet bij zijn en ik denk dat alleen Geesje de baby gezien heeft (en Tanja natuurlijk).
Zodra ze kan is ze inderdaad weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft groot gelijk. Hou vol Tanja!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Met de navelstreng!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:Ik zie tanja al met bebloed laken om haar heen met haar baby in haar armen de babykamer uit zien stormen om Sjankwal te wurgen.
Een vrijwillige exit van Tanja. Komt er een zwangere voor terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra ze kan is ze inderdaad weg.
Ze ergert zich toch alleen maar in dat huis.
kan me niet voorstellen dat Tanja daar nu of vanmorgen mee bezig wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... Geesje heeft haar dochter vast wel even veteld dat ze afgelopen donderdag meer dan 50% van de stemmen had
Ze had 42%.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... Geesje heeft haar dochter vast wel even veteld dat ze afgelopen donderdag meer dan 50% van de stemmen had
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef reserve_luciano het volgende:
-knip-
maar naar wie kan ik nu mijn piemel mailen om te unbannen ???
-knip-
Geesje gunt haar dochter vast veel geld en moet toch het idee hebben dat dat binnen handbereik is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat Tanja daar nu of vanmorgen mee bezig was
Neh het liep allemaal goed. Streams waren vanmorgen vroeg telkens "gecencureerd". Daarna heeft Tanja wat rondgelopen om de weeen op te vangen. De verloskundigen hebben haar wat gemasseerd. Toen zijn ze naar het kamertje gegaan en amper twee uur later was het er al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Was er paniek vannacht? Tanja had toch bloed verloren? Wie heeft haar geholpen tot de vroeddames kwamen?
ben er ook wel van overtuigd dat dat deze week nog wel ter sprake komt maar het zou wel triest zijn als dat vanmorgen tijdens het persen verteld is hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geesje gunt haar dochter vast veel geld en moet toch het idee hebben dat dat binnen handbereik is.![]()
Maar als het goed is, heeft ze idd wel iets anders aan haar hoofd.
Kijk nu!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Wegwezen nu met je kloon. Die ban staat er niet voor niets, klonen betekent langere ban.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Ik mis de vorige sig van scanmanVond hem net zo mooi.
Geen Dixie nog gezienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef teckeltje het volgende:
zouden de mannen de Dixie gebruikt hebben om ff snel wat handwerk te doen,ik
neem aan dat er geen camera hangt?
Maar dan nog zeer matige regie helaas, blijkbaar willen ze zoveel mogelijk exclusief houden voor uitzendingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef teun911 het volgende:
stream 3 zitten ze nu buiten
In dr zachte bedjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef Marrije het volgende:
Waar is de baaaaby nu? In haar bedje? Of is ze die nu aan het showen?
Welkom terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef Peter6000 het volgende:
net op tijd weer mijn streams aan, je kan hier ook niet eens een half uurtje weg
Ja, wat zijn we blij dat we iets mogen zien idd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Peter6000 het volgende:
wat fijn van Talpa dat we dit wel mogen zien![]()
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Kokstra het volgende:
En ze rookt alweer. Als ze nu nog gaat zeggen dat anderen in de buurt van dr kindje niet mogen roken is ze echt hypocriet.
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.
Zullen wel kraambezoekjes zijn denk ik. Iedere dag even checken bij de kleine of alles fysiek in orde is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef brummie34 het volgende:
Hallo ......krijgt tanja nu ook 10 dagen een kraamverzorgster? die kan dan mooi alles vertellen aan de groep over de buiten wereld
de kleine is meegenomen door de verloskundigenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een pleurisregie. Inzoomen...die kleine laten zien.
Alle buitenstaanders die in het huis komen krijgen echt wel instructies dat ze niks loslaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef brummie34 het volgende:
Hallo ......krijgt tanja nu ook 10 dagen een kraamverzorgster? die kan dan mooi alles vertellen aan de groep over de buiten wereld
Ik ben het ook niet eens met zwangere vrouwen die roken, maar je kunt het ook overdrijven hoor. Er zijn zo ontzettend veel vrouwen die doorroken tijdens de zwangerschap. En roken bij de baby als ie is geboren is nog vele malen gevaarlijker voor de kleine.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zeg![]()
Ja, zei ze nou dat er witte puntjes op zaten? Had eerder zwarte puntjes (lees: vlekken) verwacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef teun911 het volgende:
Op de koek kon je zien dat Tanja gerookt heeft.
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen wel kraambezoekjes zijn denk ik. Iedere dag even checken bij de kleine of alles fysiek in orde is.
idd, en??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zeg![]()
Dat denk ik ook enne...vanavond krijg je zondag/maandag te zien dus dit word pas morgen uitgezonden, ze lopen meestal 2 dagen achter op de tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef Fiorenza het volgende:
Dit soort beelden willen ze denk ik bewaren voor de uitzending. Top kijkcijfers vanavond morgen
Ik ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef Fiorenza het volgende:
Dit soort beelden willen ze denk ik bewaren voor de uitzending. Top kijkcijfers vanavond
Al heel lang achterhaaldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?
Nee joh, dat hoeft allang niet meer. Zelfs toen ik zelf nog in ziekenhuis lag heb ik meer bij het restaurant buitengezeten als dat ik op m'n bed lag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?
Nou vind ik juist goed als ze het aangeeft, ze hadden dat al overlegd.. en Tanja rookt zelf natuurlijk ook niet bij haar kindje..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Kokstra het volgende:
En ze rookt alweer. Als ze nu nog gaat zeggen dat anderen in de buurt van dr kindje niet mogen roken is ze echt hypocriet.
...en het beeld is weer normaal... Maar nog steeds de slaapkamer ipv de tuin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:10 schreef Kokstra het volgende:
Leuk, zo'n fel wit beeld. Kan niet goed zijn voor de camera...
Gelukkig krijgt de baby dr dagelijkds portie nicotine nog via de borstvoeding binnen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.
Vind elke bevalling bijzonderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef riri het volgende:
lijkt wel of de koningin is bevallen van een baby.....
elke seconde worden er ik weet niet hoeveel baby's geboren op de wereld,zo bijzonder is het niet hoor
ook als het mis gaat?quote:
Idd...ietsje mindere kwaliteit (lees: gewoon censuur dusquote:Tanja bevalt van BB-baby!Tanja heeft vanmorgen het leven geschonken aan een dochter: Joscelyn Savanna. Feliciteer Tanja in het forum of bekijk de streams. Deze zijn tijdelijk van iets mindere kwaliteit.
Elk kindje is en blijft bijzonder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef riri het volgende:
lijkt wel of de koningin is bevallen van een baby.....
elke seconde worden er ik weet niet hoeveel baby's geboren op de wereld,zo bijzonder is het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |