Daar was ik bang voor als ze nog NIET was bevallen. Nu dat wel het geval is, kan ze gewoon genomineerd wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ze wordt vast vrijgesteld van nominaties "omdat ze de stress niet aankan"![]()
Ja hoor es, je krijgt een BB-baby of niet. Op het moment dat je voor BB kiest geef je alles uit handen of je er nou zin an hebt of niet....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja! De verlakkerij! Kiest ze verdomme zomaar zelf de naam voor haar kind zeg!
Schande!
Jij weet ook van geen ophouden he...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
Snap jij jezelf nog wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
Wat maak jij je druk zeg.. ga fietsen man.. even afkoelen.. is goed voor je..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
welkom bij BB5quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
redelijk saai allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |