Daar was ik bang voor als ze nog NIET was bevallen. Nu dat wel het geval is, kan ze gewoon genomineerd wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ze wordt vast vrijgesteld van nominaties "omdat ze de stress niet aankan"![]()
Ja hoor es, je krijgt een BB-baby of niet. Op het moment dat je voor BB kiest geef je alles uit handen of je er nou zin an hebt of niet....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja! De verlakkerij! Kiest ze verdomme zomaar zelf de naam voor haar kind zeg!
Schande!
Jij weet ook van geen ophouden he...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
zuchttttttttttttt , ik ben nu echt benieuwd of Nico Dijkshoorn net als ik ook wordt uitgekotst na zijn retecool live verslag .......... of , zijn dit weer de 2 maatjes waarmee sommige fokkers nu meten .. of neeeeeeeeeeeee ik weet het nu , Nico maakt een grapje . in werkelijkheid is hij dolblij voor tanja en de baby denk ik ..........
Snap jij jezelf nog wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
Wat maak jij je druk zeg.. ga fietsen man.. even afkoelen.. is goed voor je..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef luciano het volgende:
welkom bij BB5quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef la.femme.nikita het volgende:
redelijk saai allemaal
Tja, maar ik verwacht niet dat zij overmorgen genomineerd zal worden door haar medebewoners.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar was ik bang voor als ze nog NIET was bevallen. Nu dat wel het geval is, kan ze gewoon genomineerd worden![]()
Feliquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Mogge allemaal, dus toch snel gegaan de bevalling.
Voor een ieder die het kind een warm hart toe draagt
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
en ben zelf ook nog is jarig!![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ja.. ik had ook best snel mn kleurtje gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:34 schreef Mex_ het volgende:
Negerkindjes worden wit geboren...
Feitje dat ik vorige week te horen kreeg
JS kleurt nog wel bij...
En dus waarschijnlijk ook TANJA vrijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Vanaf 26 Oktober zijn we BABY vrij
Ik zie Tanja dr wel voor aan om donderdag aanstaande al meteen te vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Falco het volgende:
Haha, wat een TT.
[afbeelding]
Het kindje is opvallend niet bruinachtig!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Moeders is toch in het huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef teamlead het volgende:
ff practisch vraagje: dat kind moet toch binnen 3 dagen worden aangegeven? Hoe gaat ze dat doen dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Idd vreemd, ze wordt in december al 41... en als iemand haar op tv heeft gezien, wie wil haar dan nog...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus Chantal wil echt op deze leeftijd nog een kind krijgen?
Volgens mij is het risico een stuk groter dat er dan iets misgaat dan als je tijdens de zwangerschap een paar sigaretten rookt. Vreemd dat ze daar niet aan denkt.
-Edit- Reactie op editquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ik verwacht ook dat ze zelf opstapt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef Sassefras het volgende:
Zullen we gokken wanneer tanja eruit gaat?
Ik vermoed zodra ze weer een beetje normaal kan lopen....
morgen dus?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT![]()
Nu kan Lieske eindelijk opzouten, want er is een andere baby in huis.
Rob en Sjankwal ook snel opzouten en dan kan het beginnen....
Gefeliciteerd,wat een heuglijke dag JC geboren en jij jarigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, beeb!![]()
![]()
![]()
Vertel vertelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat soort opmerkingen zouden ze een ban moeten geven.
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Dat je daar alleen al aan denkt, gore smeerlap dat je bent
Mijn steun heb je. Dit neigt zelfs naar aangifte bij de politie !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Proficiat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker weten, en niet alleen bij scan denk ik...Je bent inderdaad een walgelijk persoon dat je alleen maar DENKT aan zulke dingen....misschien moet je voortaan even nadenken voordat je een tekst aan het toetsenbord toevertrouwt...quote:
Zou, als ik jou was, die opmerking maar snel weghalen.quote:
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.quote:
Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
Wil, denk ik, in haar uppie de weekopdracht redden, zodat ze donderdag niet genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
Ken je verder niet en zoals ik het tot nu toe kan beoordelen kunnen we dat ook beter zo houden.quote:
een sjaal voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
[afbeelding]
Ja dat verhaal ken ik ook en mn moeder kende het ook en die schrok dus nogal (quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)
Ben al weken helemaal pro-joost. Van mij mag hij winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef CGJung het volgende:
Joost: Ik zie Willem-Alexander![]()
Chantal: wat..Xander![]()
Joost: Nee Willem-Alexander en Winston Gerstanowitch![]()
Hij heb ergens wel humor, dat ventje....![]()
Op audientie bij Tanja ??? Liever niet. Eigenlijk moet Sjon met de babý op z'n arm het huis binnen lopen en het kind voorstellen aan zijn volk, de BB-bewoners (ala wim-lex)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef amaranta het volgende:
Zou het niet zo zijn,dat zij 1 voor 1 bij Tanja langs mogen gaan ipv dat Tanja bij hun komt?
Ha de eerste fotofucks zijn al weer gesignaleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |