Ik zie Tanja dr wel voor aan om donderdag aanstaande al meteen te vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Vanaf 26 Oktober zijn we BABY vrij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Mogge allemaal, dus toch snel gegaan de bevalling.
Voor een ieder die het kind een warm hart toe draagt
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
en ben zelf ook nog is jarig!![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Falco het volgende:
Haha, wat een TT.
[afbeelding]
Het kindje is opvallend niet bruinachtig!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
Mogge allemaal, dus toch snel gegaan de bevalling.
Voor een ieder die het kind een warm hart toe draagt
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Jocelyn
![]()
![]()
![]()
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Moeders is toch in het huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef teamlead het volgende:
ff practisch vraagje: dat kind moet toch binnen 3 dagen worden aangegeven? Hoe gaat ze dat doen dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Even snel rekenen.
Breaking News
Vanaf 26 Oktober zijn we BABY vrij
Lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
iemand taart met koffie?
[afbeelding]
Idd vreemd, ze wordt in december al 41... en als iemand haar op tv heeft gezien, wie wil haar dan nog...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus Chantal wil echt op deze leeftijd nog een kind krijgen?
Volgens mij is het risico een stuk groter dat er dan iets misgaat dan als je tijdens de zwangerschap een paar sigaretten rookt. Vreemd dat ze daar niet aan denkt.
-Edit- Reactie op editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |