Mijn steun heb je. Dit neigt zelfs naar aangifte bij de politie !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat soort opmerkingen zouden ze een ban moeten geven.
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Dat je daar alleen al aan denkt, gore smeerlap dat je bent
Proficiat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:36 schreef BBscanner het volgende:
en ben zelf ook nog is jarig!![]()
iemand taart met koffie?
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dat soort opmerkingen zouden ze een ban moeten geven.
Ik weet het nog van voorgaande jaren, maar je bent dus inderdaad een walgelijk persoon
Dat je daar alleen al aan denkt, gore smeerlap dat je bent
Zeker weten, en niet alleen bij scan denk ik...Je bent inderdaad een walgelijk persoon dat je alleen maar DENKT aan zulke dingen....misschien moet je voortaan even nadenken voordat je een tekst aan het toetsenbord toevertrouwt...quote:
Zou, als ik jou was, die opmerking maar snel weghalen.quote:
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.quote:
Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
Wil, denk ik, in haar uppie de weekopdracht redden, zodat ze donderdag niet genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
Ken je verder niet en zoals ik het tot nu toe kan beoordelen kunnen we dat ook beter zo houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |