In dr zachte bedjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef Marrije het volgende:
Waar is de baaaaby nu? In haar bedje? Of is ze die nu aan het showen?
Welkom terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:00 schreef Peter6000 het volgende:
net op tijd weer mijn streams aan, je kan hier ook niet eens een half uurtje weg
Ja, wat zijn we blij dat we iets mogen zien idd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Peter6000 het volgende:
wat fijn van Talpa dat we dit wel mogen zien![]()
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Kokstra het volgende:
En ze rookt alweer. Als ze nu nog gaat zeggen dat anderen in de buurt van dr kindje niet mogen roken is ze echt hypocriet.
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.
Zullen wel kraambezoekjes zijn denk ik. Iedere dag even checken bij de kleine of alles fysiek in orde is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef brummie34 het volgende:
Hallo ......krijgt tanja nu ook 10 dagen een kraamverzorgster? die kan dan mooi alles vertellen aan de groep over de buiten wereld
de kleine is meegenomen door de verloskundigenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een pleurisregie. Inzoomen...die kleine laten zien.
Alle buitenstaanders die in het huis komen krijgen echt wel instructies dat ze niks loslaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef brummie34 het volgende:
Hallo ......krijgt tanja nu ook 10 dagen een kraamverzorgster? die kan dan mooi alles vertellen aan de groep over de buiten wereld
Ik ben het ook niet eens met zwangere vrouwen die roken, maar je kunt het ook overdrijven hoor. Er zijn zo ontzettend veel vrouwen die doorroken tijdens de zwangerschap. En roken bij de baby als ie is geboren is nog vele malen gevaarlijker voor de kleine.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zeg![]()
Ja, zei ze nou dat er witte puntjes op zaten? Had eerder zwarte puntjes (lees: vlekken) verwacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:05 schreef teun911 het volgende:
Op de koek kon je zien dat Tanja gerookt heeft.
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zullen wel kraambezoekjes zijn denk ik. Iedere dag even checken bij de kleine of alles fysiek in orde is.
idd, en??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
ff reëel blijven idd. Ze heeft gelukkig nooit bij de baby gerookt, stel je eens voor zeg![]()
Dat denk ik ook enne...vanavond krijg je zondag/maandag te zien dus dit word pas morgen uitgezonden, ze lopen meestal 2 dagen achter op de tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef Fiorenza het volgende:
Dit soort beelden willen ze denk ik bewaren voor de uitzending. Top kijkcijfers vanavond morgen
Ik ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef Fiorenza het volgende:
Dit soort beelden willen ze denk ik bewaren voor de uitzending. Top kijkcijfers vanavond
Al heel lang achterhaaldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?
Nee joh, dat hoeft allang niet meer. Zelfs toen ik zelf nog in ziekenhuis lag heb ik meer bij het restaurant buitengezeten als dat ik op m'n bed lag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Ja misschien moeten de overige bewoners tanja verzorgen, trouwens dat tanja zo lang buiten mag zitten ,naar de geboorte moet je toch een paar dagen plat blijven liggen , of is dat weer achterhaalt?
Nou vind ik juist goed als ze het aangeeft, ze hadden dat al overlegd.. en Tanja rookt zelf natuurlijk ook niet bij haar kindje..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:02 schreef Kokstra het volgende:
En ze rookt alweer. Als ze nu nog gaat zeggen dat anderen in de buurt van dr kindje niet mogen roken is ze echt hypocriet.
...en het beeld is weer normaal... Maar nog steeds de slaapkamer ipv de tuin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:10 schreef Kokstra het volgende:
Leuk, zo'n fel wit beeld. Kan niet goed zijn voor de camera...
Gelukkig krijgt de baby dr dagelijkds portie nicotine nog via de borstvoeding binnen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo zeg. Wel ff reeel blijven hoor. Ze zit buiten te roken hoor, niet bij de kleine.
Vind elke bevalling bijzonderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef riri het volgende:
lijkt wel of de koningin is bevallen van een baby.....
elke seconde worden er ik weet niet hoeveel baby's geboren op de wereld,zo bijzonder is het niet hoor
ook als het mis gaat?quote:
Idd...ietsje mindere kwaliteit (lees: gewoon censuur dusquote:Tanja bevalt van BB-baby!Tanja heeft vanmorgen het leven geschonken aan een dochter: Joscelyn Savanna. Feliciteer Tanja in het forum of bekijk de streams. Deze zijn tijdelijk van iets mindere kwaliteit.
Elk kindje is en blijft bijzonder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef riri het volgende:
lijkt wel of de koningin is bevallen van een baby.....
elke seconde worden er ik weet niet hoeveel baby's geboren op de wereld,zo bijzonder is het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |