http://bigbrother.fok.nl/blog/761/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef plopje het volgende:
wanneer en hoe laat is de kleine nu geboren ? ... ik heb het gemist (:
U kunt kiezen uit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef plopje het volgende:
wanneer en hoe laat is de kleine nu geboren ? ... ik heb het gemist (:
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
En van Dido: Van kuykquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:15 schreef Kokstra het volgende:
Roel Diedvoorst?
zoiets..laten we maar geen ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?
Dat boeit verder niet meer. Carry on met dit topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Was het een opmerking over seks met een baby ofzo?
Ben ik weer , mijn andere log in doet een beetje raar . ik ben benieuwd of ik nog netjes een emailtje krijg wat er aan de hand is , en hoe lang de " reparatie " gaat duren .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.
Toch bedankt, weet ik een beetje in welke hoek het zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets..laten we maar geen ouwe koeien uit de sloot halen
het is al gebeurd....
de ban is al uitgedeeld..
klaar
Ik denk zodra al die aandacht wat afgezwakt is (vrijdag dus...)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:46 schreef Sassefras het volgende:
Zullen we gokken wanneer tanja eruit gaat?
Ik vermoed zodra ze weer een beetje normaal kan lopen....
morgen dus?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef Kokstra het volgende:
Chantal Braspenning?
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat boeit verder niet meer. Carry on met dit topic.
Tanja Slangenberg. Grapje zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Menno Liebregts
Nathalie Malherbe
Rikkert van Bergen
Ralph van der Velt
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Lieske Stokkers
Chantal
Dido van Kuijk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Braspenning dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Chantal
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Zegt Chantal nu 'dat we allemaal naakt door het huis kunnen lopen'![]()
Tja, hoe kun je het ook weten hè...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.
Hoe mis kun je zitten
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Dat doe je toch? En ik reageer omdat ik het onderwerp wil afsluiten ipv oprakelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Voor wie Menno wil stalken:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Toen mijn zus was bevallen ben ik er nog midden in de nacht naar toe geweest. Het was er echt net. Heb me goed gehouden maar heb de hele terugweg zitten snotteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha Chantal kan nu fluiten naar haar nieuwe man voorlopig.
Ik vind het overigens wel cool zo'n baby in huis. Vanaf dat ik nog een kind was zei ik al tegen mijn oudere zus als je bevalt ga ik zo janken.
Afijn mijn zus beviel vorig jaar..ik liep het laatste stukje naar het ziekenhuis en dacht hmm ik ben niet emotioneel ofzo. Kwam binnen zag maar zus daar uitgeput liggen en heb 4 uur lang gejankt om het wonder:D
Dan weet je best dat dit topic bestaat: Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:19 schreef reserve_luciano het volgende:
[..]
Ben ik weer , mijn andere log in doet een beetje raar . ik ben benieuwd of ik nog netjes een emailtje krijg wat er aan de hand is , en hoe lang de " reparatie " gaat duren .
Kheb er alle vertrouwen in dat alles weer goed komt hoor ...... FOK heeft mij nog nooit teleurgesteld sinds 1999 .....![]()
Nee, geen rookverbod... maar een afspraak van de bewoners onderling. Alleen Ingrid wilde zich er niet aan houden net.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
POST2000![]()
OT: Er geld nu een algeheel rookverbod in het huis nu de baby er is?
Oja, * BONG4002 doet gelijk even aan iedereen een zeer geweldige en leuke dinsdagmiddag toewensen
Dat hebben de bewoners zelf besloten (Tanja had al aangeven dat in de buurt van de baby niet gerookt mocht worden). Eigenlijk gewoon een verstandig besluitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
POST2000![]()
OT: Er geld nu een algeheel rookverbod in het huis nu de baby er is?
Oja, * BONG4002 doet gelijk even aan iedereen een zeer geweldige en leuke dinsdagmiddag toewensen
Dat had ik al afgesloten voor jouw reactie. Namelijk dat ik iemand bedankte die wel antwoord gaf (zonder er overigens verder op in te gaan).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat doe je toch? En ik reageer omdat ik het onderwerp wil afsluiten ipv oprakelen.
Je kunt ook gewoon de FAQ lezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef reserve_luciano het volgende:
Mag ik misschien even weten hoe lang een ban duurt ok FOK , CartWOman ? is wel zo netjes om dat te melden ofzo , weet ik ook waar ik aan toe ben , en dun worry hoor , ik weet wel wanneer te stoppen , maar enige lritiek was toch toegestaan dacht ik , maar om dan MIJ te bannen NADAT ik reageer op andere die dan evengoed een ban verdienen , DAT gaat er bij mij never nooit in ....
En terecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid vind ik irritant doen..valt me nu een beetje op hoe zeer ze een beetje pissed is dat die baby er is...en haar kansen minder en minder worden.
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
is de baby al 'getoond' aan de bewoners??
wie waren er allemaal op bezoek bij Tanja?
was surrendy er ook bij?
Baby is volgens mij nog NIET getoond aan de bewoners en alleen Tanja's moeder was bij de bevalling dacht ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
was surrendy er ook bij?
Shurendy mocht er niet bij zijn en ik denk dat alleen Geesje de baby gezien heeft (en Tanja natuurlijk).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Sassefras het volgende:
was surrendy er ook bij?
dat zei ik ook al, al hoewel ik denk dat ze pas gaat als ze zich wat beter voelt.. Morgen dus..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zit BB nu wel met de handen in het haar omdat Tanja naar huis wil met haar moeder
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zit BB nu wel met de handen in het haar omdat Tanja naar huis wil met haar moeder
Shurendy krijgt misschien de bevallingsDvD, als Tan er zin an heeft natuurlijk !!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Shurendy mocht er niet bij zijn en ik denk dat alleen Geesje de baby gezien heeft (en Tanja natuurlijk).
Zodra ze kan is ze inderdaad weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft groot gelijk. Hou vol Tanja!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Met de navelstreng!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:40 schreef LoveProfusion het volgende:Ik zie tanja al met bebloed laken om haar heen met haar baby in haar armen de babykamer uit zien stormen om Sjankwal te wurgen.
Een vrijwillige exit van Tanja. Komt er een zwangere voor terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra ze kan is ze inderdaad weg.
Ze ergert zich toch alleen maar in dat huis.
kan me niet voorstellen dat Tanja daar nu of vanmorgen mee bezig wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... Geesje heeft haar dochter vast wel even veteld dat ze afgelopen donderdag meer dan 50% van de stemmen had
Ze had 42%.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... Geesje heeft haar dochter vast wel even veteld dat ze afgelopen donderdag meer dan 50% van de stemmen had
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef reserve_luciano het volgende:
-knip-
maar naar wie kan ik nu mijn piemel mailen om te unbannen ???
-knip-
Geesje gunt haar dochter vast veel geld en moet toch het idee hebben dat dat binnen handbereik is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat Tanja daar nu of vanmorgen mee bezig was
Neh het liep allemaal goed. Streams waren vanmorgen vroeg telkens "gecencureerd". Daarna heeft Tanja wat rondgelopen om de weeen op te vangen. De verloskundigen hebben haar wat gemasseerd. Toen zijn ze naar het kamertje gegaan en amper twee uur later was het er al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Was er paniek vannacht? Tanja had toch bloed verloren? Wie heeft haar geholpen tot de vroeddames kwamen?
ben er ook wel van overtuigd dat dat deze week nog wel ter sprake komt maar het zou wel triest zijn als dat vanmorgen tijdens het persen verteld is hahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geesje gunt haar dochter vast veel geld en moet toch het idee hebben dat dat binnen handbereik is.![]()
Maar als het goed is, heeft ze idd wel iets anders aan haar hoofd.
Kijk nu!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Wegwezen nu met je kloon. Die ban staat er niet voor niets, klonen betekent langere ban.quote:
Ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Ik mis de vorige sig van scanmanVond hem net zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |