Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat boeit verder niet meer. Carry on met dit topic.
Tanja Slangenberg. Grapje zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Menno Liebregts
Nathalie Malherbe
Rikkert van Bergen
Ralph van der Velt
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Lieske Stokkers
Chantal
Dido van Kuijk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Braspenning dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:20 schreef CobusNet het volgende:
Voor wie het allemaal wil weten, alle namen vna de BB-bewoners:
Chantal
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Zegt Chantal nu 'dat we allemaal naakt door het huis kunnen lopen'![]()
Tja, hoe kun je het ook weten hè...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denkt blijkbaar echt dat alle streams nu op Tanja en de baby gericht zijn.
Hoe mis kun je zitten
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Dat doe je toch? En ik reageer omdat ik het onderwerp wil afsluiten ipv oprakelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag ik gewoon voor mezelf praten? Dank je.
Voor wie Menno wil stalken:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:26 schreef trpetine het volgende:
Voor wie Chantal wil stalken..
http://www.klap.com/site/SingleContentRight.asp?Nav1=7&Nav2=12&Par=653
Toen mijn zus was bevallen ben ik er nog midden in de nacht naar toe geweest. Het was er echt net. Heb me goed gehouden maar heb de hele terugweg zitten snotteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha Chantal kan nu fluiten naar haar nieuwe man voorlopig.
Ik vind het overigens wel cool zo'n baby in huis. Vanaf dat ik nog een kind was zei ik al tegen mijn oudere zus als je bevalt ga ik zo janken.
Afijn mijn zus beviel vorig jaar..ik liep het laatste stukje naar het ziekenhuis en dacht hmm ik ben niet emotioneel ofzo. Kwam binnen zag maar zus daar uitgeput liggen en heb 4 uur lang gejankt om het wonder:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |