Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loederquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het hier een forum van een of ander kerkgenootschap betrof. Als je overal zo zwaar aan tilt, lul je straks je eigen nog een depressie aan.
Relax een beetje... Ga even achter de pc vandaan rondje rennen buiten in de kou, warme douche erachteraan. Dan kop warme choclade melk (met slagroom, je hebt je tenslotte niet voor niets zo ingespannen) en je kan de wereld weer aan
Ligt het er ook niet aan dat er geen mod is, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loeder![]()
![]()
en iemand die mij dood wenst als ik een meeting topic open ....... en zo heb ik plentie vergelijkbare voorbeelden . APK kan ook zo rot de hoek uit komen , zo rot zelfs dat je hem er zo weer in zou willen trappen , maar in werkelijkheid lijkt het me een volwassen toffe vent , is mijn inschatting , en das het verschil tussen de diverse opmerkingen wat ik bedoel , soms RUIK je gewoon het ik_meen_het_hoor_gehalte van mensen hier ....
Thanx for all!! Maak er een groot Feest van! Voor iedereen een biertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
http://meerutup.tripod.com/happybirthday.mid
Ja, dus Donderdag begint de "ellende" weer (voor de bankzitters)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wie, wat, waar? nominaties??? woensdag toch pas?
Ben het wel met je eens dat het soms te ver gaat, maar negeer het dan gewoon ipv er telkens op in te gaan. Krijg je alleen maar steeds verdergaande discussies/opmerkingen van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loeder![]()
![]()
en iemand die mij dood wenst als ik een meeting topic open ....... en zo heb ik plentie vergelijkbare voorbeelden . APK kan ook zo rot de hoek uit komen , zo rot zelfs dat je hem er zo weer in zou willen trappen , maar in werkelijkheid lijkt het me een volwassen toffe vent , is mijn inschatting , en das het verschil tussen de diverse opmerkingen wat ik bedoel , soms RUIK je gewoon het ik_meen_het_hoor_gehalte van mensen hier ....
Is al veranderd. Nu heb ik dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef luciano het volgende:
link is verkeerd scanman
YESSSS!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, dus Donderdag begint de "ellende" weer (voor de bankzitters)![]()
Dus allemaal ff doorbijten, nu ze nog aan het breiën zijn, het goede is onderwegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
YESSSS!!!!![]()
![]()
![]()
Heb er nu alzin in. Roddelen, ruzies en volop frustraties.
Komt goed. Voorlopig 's avonds maar even wat filpies wegwerken of andere 'nuttige' zaken doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus allemaal ff doorbijten, nu ze nog aan het breiën zijn, het goede is onderweg![]()
Breien. *Yawn*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
![]()
Is hij echt weggegaan door iets wat er gezegd is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Ik heb Peter6000 overigens een mailtje gestuurd of hij terug wil komen.
Wat is er met Peter6000 dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Breien. *Yawn*![]()
Als er geen ruzie in het huis is moet het hier maar gebeuren.
Je zou toch denken dat een beveiligingsbeambte anno 2005 ook een cursus *behoorlijk rapporteren* heeft gehad en daardoor weet dat zinnen beginnen met hoofdlettersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef luciano het volgende:
Is mijn werk snap. ik ben beveiligingsbeambte op risico plaatsen met zero tolerance . sociale dienst / belastingdienst etc etc . zit denk ik in me na 20 jaar om het NIET te accepteren als ik dood wordt gewenst ... ik probeer het wel , maar tis moeilijk dat negeren ...
Wilde ik ook al doen vanavond maar ben het eerlijkheidshalve vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Iemand zal wel weer een te ver gaande opmerkingen hebben geplaatst.quote:
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is hij echt weggegaan door iets wat er gezegd is?
Door wie en wanneer dan?
quote:
Als jij hem al als lomp betiteld, dan geloof ik meteen dat het een enorme kutopmerking is geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was vanavond wel in de chatroomquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maakt hij een peniswarmer?
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !voor iedereen.
Nu wel goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef luciano het volgende:
nog steeds alleen maar een start pagina scanman ............
Ik vind Doorgaan, Laat me en Pastorale verreweg de mooiste nummers. Pastorale steekt overal bovenuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...![]()
![]()
Dat valt wel mee denk ik, maar de oldbies zijn denk ik iets meer gewend kwa afzeiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
Pas op he
Mensen met trauma's voor het leven opzadelen. Foei
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Kimske het volgende:
zo kom ook weer eens om de hoek kijken!!! alloooo
Ik vind midi's toch altijd wel een bepaalde charme houdenquote:
Nu al? En je moet nog zolang. Ach weet je wat ik krijg mijn qouta nooit gehaald, wat overnemen? Gratis en voor niets (=volkomen eigenbelang hoor, leest zoveel makkeljiker)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef luciano het volgende:
ik heb mijn quota hoofdletters voor deze maand al opgebruikt![]()
en ik maar denken ik krijg een lekker biertje van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dank ik neem nog maar een biertje! jij ook?
Foute inschatting mijnerzijds.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
Das zielig joh. Heb z'n cu2 profiel gelezen en is gewoon een zielig, eenzaam persoontje. Moet je niet nog harder in de grond trappen.
Als jij nog trakteert op een cola bacardi, dan doe ik graag meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dank ik neem nog maar een biertje! jij ook?
Ik vind ook dat je heel ver kunt gaan met grapjes, maar heb wel een keer eerder iets richting hem zien gaan en dat vond ik echt niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef luciano het volgende:
voor iemand als hem is het posten van zijn homepage een van de grootste overwinningen . ik had het al gelezen voordat hij het postte , maar toen hij het in het forum deed , was ik al bang dat het zo zou eindigen ...... ik heb ook beveiligingswerk bij het riagg / delta ziekenhuis gedaan , dus ik weet ook een beetje waar ik over praat nu ......
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:15 schreef luciano het volgende:
dat ligt eraan , slapen de meeste modjes al nu ???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
ik kan me toch wel iets voorstellen bij de opluchting van de manager van Joost toen hij ontslag nam
ik ben nog ff in dienstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij nog trakteert op een cola bacardi, dan doe ik graag mee
Hallo LV.. kom je ook weer eens kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik maar denken ik krijg een lekker biertje van je![]()
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je heel ver kunt gaan met grapjes, maar heb wel een keer eerder iets richting hem zien gaan en dat vond ik echt niet door de beugel kunnen.
Dat soort geintjes vind ik gewoon walgelijk.
Maar goed, dat is het nadeel als je zoiets publiekelijk online zet, op een forum als fok.
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...
ik lees iedere dag mee hier hoor en ik dacht laat ik scan maar eens ff wat lekkers brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo LV.. kom je ook weer eens kijken
De streams zijn geen zak aan, dus je moet het hebben van ons gezelschap.
dan ga ik me er niet druk over makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.
Yoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:... 615 moet 516 zijn...
Modje aanwezig?
Ik gok op 1 harde opmerking, die hem (logisch) te veel werd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.
Ik dank je met heel mijn hartquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik lees iedere dag mee hier hoor en ik dacht laat ik scan maar eens ff wat lekkers brengen![]()
hee nog een late vogelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.
Maar kennelijk is er weer wat meer gezegd (ja logisch dat ik dat niet gezien heb, ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
Ja, daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
uhm.. draag eens wat aan.. rechts, averechts?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:23 schreef luciano het volgende:
ander onderwerp .............
inderdaad het moest verboden wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dank je met heel mijn hart
Je kwam wel precies op tijd. Het kijken naar de streams begon net zeer vervelend te worden. Wat een ongelooflijk slap gelul op de streams.
Ik denk dat Lieske Rob nomineert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Wie gaat Lieske nomineren, enig idee?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.
Maar kennelijk is er weer wat meer gezegd (ja logisch dat ik dat niet gezien heb, ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
Ik heb het nog niet voorbij zien komen, dus je hebt een goeie bijdragequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet steeds maar lachen als je het breien echt observeerd.
Zal ook al wel langs gekomen zijn (ik lees niet alles).
Mij valt op dat Rob steeds 1 pen loslaat om de draad om te kunnen slaan, waardoor je inderdaad los breit, en zijn lappen groter worden dan bijv. Dido, die zo strak haar draad om de pen slaat dat ze amper haar breinaald in de steek krijgt, waardoor haar lapjes kleiner zijn.
Pfff... waar héb ik het eigenlijk over
onverstoorbaar, prachtig ditquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
En ze vertelt onverstoord door... Geweldig ditHoe meer ze opmerkingen maken, hoe meer omwegen Lieske in het verhaal vindt
[afbeelding]
hier kan hij om aandacht schreeuwen als ie dat wilt. Maar daarom hoeft ie hier nog niet te worden afgezeken. Maar goed, dat is het laatste wat ik erover zeg, want het is tenslotte een volwassen vent, die z'n eigen boontjes prima moet kunnen doppen ondertussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[i]OFFTOPIC OVER PETER6000
Heb het idee dat je niet geen medelijden met Peter6000 hoeft te hebben. Hij wil graag aandacht. Maak niet uit of dat positief of negatief is,imo , hij geniet er naar mijn idee vooral van als hij negatieve aandacht krijgt, dit noemt men ook wel eens een slachtoffer rol zoeken. Lijkt mij dat hij beter is geholpen met profesionele hulp.
[/i]
SLUIT
laten we het over het breien hebben dat is veel boeiender!![]()
Het was een harde opmerking, maar we zitten niet in een bejaardensoos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik gok op 1 harde opmerking, die hem (logisch) te veel werd.
Met die en die vooropquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
"Ik weet nog welk blad ik las...", zegt Lieske... "Ik las de esquire"
dit is idd. voor het eerst dat iedereen zich vermaakt om een Lieske verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft aandacht van de gehele groep, iedereen luistert en lacht.
Dit is een UNICUM , verknal het nu niet Lieske dit scoort punten!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet steeds maar lachen als je het breien echt observeerd.
Zal ook al wel langs gekomen zijn (ik lees niet alles).
Mij valt op dat Rob steeds 1 pen loslaat om de draad om te kunnen slaan, waardoor je inderdaad los breit, en zijn lappen groter worden dan bijv. Dido, die zo strak haar draad om de pen slaat dat ze amper haar breinaald in de steek krijgt, waardoor haar lapjes kleiner zijn.
Pfff... waar héb ik het eigenlijk over
Het gaat NERGENS over... Dat is het prachtige dit keer. De groep ligt dubbel en Lieske lult stug door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Man, hoe lang is Lieske hier al over aan het vertellen, en waar gaaaaat het over?
Een vakantie of sow?
Kom op zeg, ze pissen in hun broek vanwege haar domheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft aandacht van de gehele groep, iedereen luistert en lacht.
Dit is een UNICUM , verknal het nu niet Lieske dit scoort punten!
Het is ook een soort leedvermaak, lachen omdat er niks leukers is, ach laat Lieske maar door vertellen. Half uitlachen ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef Wup het volgende:
[..]
dit is idd. voor het eerst dat iedereen zich vermaakt om een Lieske verhaal
Helemaal niet. Ze heeft er puur schijt aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Lieske heeft écht een enorm bord voor haar kop.![]()
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Lieske heeft écht een enorm bord voor haar kop.![]()
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze heeft er puur schijt aan
Echt helemaal geweldig. Ieder ander mens zou weken niets meer zeggen, maar Lieske gaat stug door... Verhaal afgelopen en Dido vraagt om nog eenverhaal. Briljante streams nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandacht
Vind je 't een slaapverwekkend verhaal somsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef luciano het volgende:
... heel veel smilies
Dat denk jij. Ik weet wel zeker dat ze alles zeer goed doorheeft. Gewoon schijt aan hebben en doorlullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.![]()
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandacht
maar die had ze niet gevonden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
D'r ex liep in de stad.
Ze heeft nog nooit een relatie gehad, maar goed![]()
Dat 'denk' jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik weet wel zeker dat ze alles zeer goed doorheeft. Gewoon schijt aan hebben en doorlullen
Jawe, de ex met z'n superlange geval was er toch ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
D'r ex liep in de stad.
Ze heeft nog nooit een relatie gehad, maar goed![]()
ach, dat heeft ze toch wel in de gaten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.![]()
Hoezo... ???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind je 't een slaapverwekkend verhaal soms
Ik geniet.... en dat op me verjaardag! Bedankt voor het Topic Felicitatie nogmaals dat ik dat nog mag meemaken mijn nick in een toppic!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig. Ieder ander mens zou weken niets meer zeggen, maar Lieske gaat stug door... Verhaal afgelopen en Dido vraagt om nog eenverhaal. Briljante streams nu
Tuurlijk wel. Ze zéggen het nota bene gewoonquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ach, dat heeft ze toch wel in de gaten?
Oh die waarmee ze op Zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool heeft zitten wippen, "oh nee nu overdrijf ik, dat was Maandag"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawe, de ex met z'n superlange geval was er toch ookDie kon hem echt rondslingeren hoor
Ja en ik kan er werkelijk geen touw meer aan vast knopen ondertussen. Waar heeft ze het in godsnaam over zeg, wat een onzin praat. rest vind het ook erg (om ui te) lachen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo... ???
Ze begint net een verhaal .. en na 20 seconden zegt ze dat ze een beter verhaal weet en gaat ergens anders over verder...
Konijn dood door hond
Dido ligt dubbel.
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo... ???
Ze begint net een verhaal .. en na 20 seconden zegt ze dat ze een beter verhaal weet en gaat ergens anders over verder...
Konijn dood door hond
Dido ligt dubbel.
Neuh, ik heb ook ooit eens in een groep gezeten met zo'n figuur.quote:
Waarom, zelf ben je ook met jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:43 schreef luciano het volgende:
Mag ik ff melden dat mijn waardering voor dildo nu aardig aan het zakken is tot below zero !! ??
En dat terwijl ze zo overduidelijk nog maagd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh die waarmee ze op Zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool heeft zitten wippen, "oh nee nu overdrijf ik, dat was Maandag"![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef luciano het volgende:
kmoe ook vroeg op , dus toedeledokie allemaal , en gedraag je een beetje tegen de newbies , jullie stelletje gemene oldbies ..........
ciaooooooooooo
Ze lachen echt om de verhalen. Dat is toch wel duidelijk nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook ooit eens in een groep gezeten met zo'n figuur.
Ze lachen niet om Lieske's verhaal, maar omdat ze allemaal weten dat dit te erg voor woorden is.
Bonding.
Dat was Menno toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:46 schreef Bluezz het volgende:
Ow lieske ik had je echt hoger zitten, dit kan echt niet, zegt Joost![]()
Dat denk ik dus ook altijd als ik zit te ouwehoeren met 20 bier op! Maar vrienden blijven het leuk vinden als ik zo als Lieske zit te ouwehoeren. En lekker boeiend als anderen er om lachen!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat 'denk' jij.![]()
Wat wordt die griet in de maling genomen!![]()
ja, dit was een onverwacht Lieske verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze lachen echt om de verhalen. Dat is toch wel duidelijk nu
Puur een excuus, ze willen haar niet in haar gezicht uitlachen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad geweldig dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik zit te ouwehoeren met 20 bier op! Maar vrienden blijven het leuk vinden als ik zo als Lieske zit te ouwehoeren. En lekker boeiend als anderen er om lachen!!!
PRIMA TOCH.!!!! Zij heeft tenminste nog wat te melden
Ik lig hier ook in de deuk..... heb ook wel van dat soort verhalen maar dat is voor in de kroeg......
Lieske !!!![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook nog maar even een paar uurtjes slaap mee pakken.
Tot morgen![]()
Dat is dus ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:50 schreef Bluezz het volgende:
Dit kost zooooo veel moeite om hier serieus naar te luisteren
Ik had een jongen in m'n klas ooit, altijd de pispaal, maar als hij slappe verhalen ging vertellen lachte iedereen net zoals iedereen nu bij Lieske doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
Gewoon leedvermaak, vinden mensen leuk om naar te luisteren en een dag later als ze er niet bij is word ze gewoon uitgezeken![]()
Zal Lieske een zorg wezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had een jongen in m'n klas ooit, altijd de pispaal, maar als hij slappe verhalen ging vertellen lachte iedereen net zoals iedereen nu bij Lieske doet.
Gewoon leedvermaak, vinden mensen leuk om naar te luisteren en een dag later als ze er niet bij is word ze gewoon uitgezeken![]()
En dan gaan ze er over roddelen lekker boeiend komt ze op de bank maar HEEL NEDERLAND vindt Lieske dan OK met haar verhalen en de roddelaar gaat naar huis. IMO hoop ik want dit is toch gewoon leuk ! APK begrijp je het nog wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Puur een excuus, ze willen haar niet in haar gezicht uitlachen.
Let maar op, dit gaat terugkomen in onderlinge gesprekken.![]()
Dido stuurt dit aan overigens.
Ik kan er ook niets aan doen maar heb bijna tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Tuurlijk niet... Lieske heeft door wat er gebeurt... de rest heeft door wat er gebeurt... en het zorgt voor de nodige lol tijdens het saaie breien. Schijt aan wat iedereen ervan vindt. Gewoon doorlullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Kom op scanman, je moet toch zien dat ze haar totaal afzeiken?![]()
ja maar dat heeft ze zelf toch ook gewoon door, maakt haar niet uit, mooi tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Kom op scanman, je moet toch zien dat ze haar totaal afzeiken?![]()
Hangt van de regie af. Ik heb begrepen dat Lieske de volgende exit is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
En dan gaan ze er over roddelen lekker boeiend komt ze op de bank maar HEEL NEDERLAND vindt Lieske dan OK met haar verhalen en de roddelaar gaat naar huis. IMO hoop ik want dit is toch gewoon leuk ! APK begrijp je het nog wel?
Dat is toch duidelijk. Als iedereen in een melige bui is, wat nu het geval is, dan krijg je dit soort situaties. Zeer herkenbaarquote:
Ik ook. Dit is het leukste sinds dagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen maar heb bijna tranen in mijn ogen van het lachen![]()
![]()
Ik vind het een beetje pijnlijk, wat is die griet dom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze zelf toch ook gewoon door, maakt haar niet uit, mooi toch
Ze stijgt weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is het leukste sinds dagen
Daar haalde ze op het vwo achten en negens voor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Me vader lijkt echt heel veel op mij, hij is wiskundig en technisch
Zei ze dat echt
Meestal zijn haar verhalen niets, maar soms heb je van die momenten zoals vannacht dat het geweldig is. De bewoners zijn iig weer dik een uur verder zonder dat ze het in de gaten hebben denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
Pietje & Brammetje, geen touw aan vast te knopen
meer Lieske
Dido en Nathalie niet, denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Geen van deze bewoners gaat iig op Lieske stemmen woensdag, dat is duidelijk
Dido stemt Menno denk ik. Nathalie is een moeilijke. Misschien toch Lieske... en anders misschien Rob of toch Menno.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dido en Nathalie niet, denk je?
Denk je echt dat die Tanja of Chantal gaan stemmen?
Gezelligheid is wel de beste remedie tegen nominaties.
ach dat kan nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:12 schreef wickie het volgende:
Voor mensen die eventjes genoeg hebben van Lieskes verhalen,
Klopt Lieske is Lieske.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
Lieske is ECHT echt imo wat ik van weinig anderen BB bewoners kan zeggen maar ligt zeker op de manier waarop de rest van de bewoners dingen zien en beleven in hun leven.
Ik weet dat het haast onmogelijk is maar toch, je weet maar nooit....quote:
Zo iemand heeft iedereen wel in zijn omgevingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef style het volgende:
De tranen liepen hier ove mijn wangen van het lachen. Niet zozeer van de verhalen van Lieske (die slaan echt nergens op) maar wel om de manier waarop ze door blijft gaan terwijl iedereen haar in de zeik zit te nemen.
Zo iemand heb ik dus ook gekend, schitterend![]()
Zeker weten. Met Chantal in de buurt heeft zij altijd het hoogste woord. Dit is wel een verademing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef Wup het volgende:
wat dit allemaal extra leuk maakt, is dat er geen gna gna aanwezig is
pluz zij kan het niet nalaten echt valse opmerkingen ertussen door te gooienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. Met Chantal in de buurt heeft zij altijd het hoogste woord. Dit is wel een verademing.
Ja ik miste haar niet eens! Maar blij toe dat op deze 'heuglijke dag' "Gna Gna Gna" niet aanzezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef Wup het volgende:
wat dit allemaal extra leuk maakt, is dat er geen gna gna aanwezig is
Zou dat niet met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja ik miste haar niet eens! Maar blij toe dat op deze 'heuglijke dag' "Gna Gna Gna" niet aanzezig is.
Lieske scoort echt punten bij de bewoners en mijzelf!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Nathalie: "Lies, je bent een lieverdje"
Dat was dan 2 druppels of fame zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske had het over drie kwartier fietsen. Ik moest even naar de wc, kom terug... en het ging nog steeds over die drie kwartier fietsen
Het hoogtepunt is geweest ja. Nu moet ze stoppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Ehm, het wordt iets minder, het wordt een maniertje nu![]()
Met gezichtsuitdrukkingen en al.
Of ligt dat aan mij
He OFF-TOPPIC bokaal winnaar heb ik je al een biertje aangeboden voor mijn verjaardag!!! Hoop echt niet dat die zeug Tanja NIET vandaag gaat werpen! om even ontopic te blijven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou dat niet met elkaar te maken hebben![]()
Klinkt ook weer vrij komisch, terwijl het toch heel goed kan. Ik ken ook zat mensen, waarvan ik alleen de naam niet weet. Maar het klinkt wel maf jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Wup het volgende:
Lieske: een jongen die ik ken heeft daar gewerkt
Dido: oh hoe heet hij
Lieske: ja het is niet echt een jongen die IK ken.....
Dido noemt haar woonplaats in 1 adem met de mijnequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Het hoogtepunt is geweest ja. Nu moet ze stoppen eigenlijk.
Maar ja, ze blijven maar doorvragen.
Woodstockquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
Dido en Lieske zijn bij Bloomingdale geweest, Gelukkig ben ik ze niet tegen gekomen met Beach pop ging meestal naar Woodstock toe dat was wel wat beter! Kribbet kent dat ook vast wel!
Maakt niet uit maar Woodstock 69 is echt top vooral in de tijd voor Beachpop toen gewoon iedereen nog z'n ouwe bank daar neer gooide op het strand!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woodstock
Oh sorry ik ben kribbet niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat lapen
truste allemaal![]()
ow dat zeker ik heb mega gelachen om lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaap lekker
Heerlijk nachtje toch weer
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
loont het nog de moeite om de streams aan te zetten?
Late Vogels worden Vroege Vogels! Truste ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat lapen
truste allemaal![]()
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
loont het nog de moeite om de streams aan te zetten?
geen interessante gesprekken tijdens het breienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.
Dat is nog steeds zo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef BBscanner het volgende:
Maakt niet uit maar Woodstock 69 is echt top vooral in de tijd voor Beachpop toen gewoon iedereen nog z'n ouwe bank daar neer gooide op het strand!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
He OFF-TOPPIC bokaal winnaar heb ik je al een biertje aangeboden voor mijn verjaardag!!! Hoop echt niet dat die zeug Tanja NIET vandaag gaat werpen! om even ontopic te blijven!
Dido en Lieske zijn bij Bloomingdale geweest, Gelukkig ben ik ze niet tegen gekomen met Beach pop ging meestal naar Woodstock toe dat was wel wat beter! Kribbet kent dat ook vast wel!
IDD jammer dat Lieske nu weer over haar saaie clubje gaat hebben...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.
Zwaaien naar de auto's op de Zeewegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
Op zondag altijd de zomer feesten op Bloemendaal![]()
Heerlijk langs de file fietsen![]()
Nog gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 oktober 2005 03:35 schreef BBscanner het volgende:
deze vogel was vrijdag jarig en feest duurde tot zaterdag avond ben nog aan het bijkomen![]()
Club Riche??? Dat is echt een foute tent (geworden) ! 69 heeft echt leuke dingen gehad lekker trommelen bij het kampvuur! Veel memoiresquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben met het 4de flesje bezig
![]()
Ik hoop eigenlijk dat we de hele bevalling helemaal niet meemaken![]()
Vroeger was ik altijd op het strand, werkte bij 69 in de zomer en later bij Riche.
Op zondag altijd de zomer feesten op Bloemendaal![]()
Heerlijk langs de file fietsen![]()
Lijkt me prachtig bij Woodstock deze zomer! Kampvuurtje erbij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Meet op het strand mensen
Ze liggen weer in een deuk![]()
![]()
![]()
Ze nemen Menno nu in de zeik... vanwege zijn uitdrukkingen tijdens het breien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
ik heb de grap gemist?
Toen was Riche al erg fout maar de fooien waren geweldig en dat bracht ik weer naar 69quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Club Riche??? Dat is echt een foute tent (geworden) ! 69 heeft echt leuke dingen gehad lekker trommelen bij het kampvuur! Veel memoiresdaar!
Ja... beide hebben nu voorgoed afgedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
nou ja, Dido heeft One Flew Over the Cuckoo's Nest niet gezien en menno kan zich die film niet meer zo herinneren
Gebrek aan opvoedingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
nou ja, Dido heeft One Flew Over the Cuckoo's Nest niet gezien en menno kan zich die film niet meer zo herinneren
Lieske mag van mij ook winnen na deze avond.... Zoveel herkennig bij mij... Lekker slap ouwehoeren. Echt een mens zoals ze zich gedraagt en maakt ook de mens los in de andere mensen! Zeer positief. De zogenaamde camera bewustheid is echt losgelaten imo. Mede omdat de BITCH er niet bij is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieske kent Cuckoo's nest ook nog....
LIESKE WINNEN!!!!!!!!!!!!!
Zal alleen niet gebeuren. Ze wordt op tv behoorlijk genegeerd. Tijdens de discussie-avond was ze ook vrij sterk, maar is er helemaal uitgeknipt op tv. Ik vraag me ook af of dit moment van vannacht in de uitzending gaat komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske mag van mij ook winnen na deze avond....
aha, dit dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Ze nemen Menno nu in de zeik... vanwege zijn uitdrukkingen tijdens het breien.
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) is een pracht film veel herkennignquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
edit: foto mislukt
Breinaalden & Abortusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Lieske snijdt even een heel ander anderwerp aan en brengt het gesprek toch weer op gang: abortus.
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
Wow nu in een keer over aboruts!![]()
Boeiend na met die beinaalden!
![]()
inderdaad, blij dat ik toch nog effe de streams heb aangezet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
Wordt de door Nathalie gewenste diepgang nu toch bereikt? Ze hebben het nu even vluchtig over aborus en ongewenst kinderschap gehad. Schrik er zelf van, zoveel diepgang maar het wordt vluchtig weg gelachen door de rest.
wat heb jij een wilde avond:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:22 schreef BBscanner het volgende:
"Zal Tanja haar kindje toch breiend arborteren" lijlkt me wel wat![]()
idee voor degene die de topic opent of mag/moet ik het een keer doenis me eerste keer
en ik nog jarig ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |