Daar haalde ze op het vwo achten en negens voor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Me vader lijkt echt heel veel op mij, hij is wiskundig en technisch
Zei ze dat echt
Meestal zijn haar verhalen niets, maar soms heb je van die momenten zoals vannacht dat het geweldig is. De bewoners zijn iig weer dik een uur verder zonder dat ze het in de gaten hebben denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
Pietje & Brammetje, geen touw aan vast te knopen
meer Lieske
Dido en Nathalie niet, denk je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Geen van deze bewoners gaat iig op Lieske stemmen woensdag, dat is duidelijk
Dido stemt Menno denk ik. Nathalie is een moeilijke. Misschien toch Lieske... en anders misschien Rob of toch Menno.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dido en Nathalie niet, denk je?
Denk je echt dat die Tanja of Chantal gaan stemmen?
Gezelligheid is wel de beste remedie tegen nominaties.
ach dat kan nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:12 schreef wickie het volgende:
Voor mensen die eventjes genoeg hebben van Lieskes verhalen,
Klopt Lieske is Lieske.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
Lieske is ECHT echt imo wat ik van weinig anderen BB bewoners kan zeggen maar ligt zeker op de manier waarop de rest van de bewoners dingen zien en beleven in hun leven.
Ik weet dat het haast onmogelijk is maar toch, je weet maar nooit....quote:
Zo iemand heeft iedereen wel in zijn omgevingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:13 schreef style het volgende:
De tranen liepen hier ove mijn wangen van het lachen. Niet zozeer van de verhalen van Lieske (die slaan echt nergens op) maar wel om de manier waarop ze door blijft gaan terwijl iedereen haar in de zeik zit te nemen.
Zo iemand heb ik dus ook gekend, schitterend![]()
Zeker weten. Met Chantal in de buurt heeft zij altijd het hoogste woord. Dit is wel een verademing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef Wup het volgende:
wat dit allemaal extra leuk maakt, is dat er geen gna gna aanwezig is
pluz zij kan het niet nalaten echt valse opmerkingen ertussen door te gooienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. Met Chantal in de buurt heeft zij altijd het hoogste woord. Dit is wel een verademing.
Ja ik miste haar niet eens! Maar blij toe dat op deze 'heuglijke dag' "Gna Gna Gna" niet aanzezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef Wup het volgende:
wat dit allemaal extra leuk maakt, is dat er geen gna gna aanwezig is
Zou dat niet met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja ik miste haar niet eens! Maar blij toe dat op deze 'heuglijke dag' "Gna Gna Gna" niet aanzezig is.
Lieske scoort echt punten bij de bewoners en mijzelf!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Nathalie: "Lies, je bent een lieverdje"
Dat was dan 2 druppels of fame zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske had het over drie kwartier fietsen. Ik moest even naar de wc, kom terug... en het ging nog steeds over die drie kwartier fietsen
Het hoogtepunt is geweest ja. Nu moet ze stoppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Ehm, het wordt iets minder, het wordt een maniertje nu![]()
Met gezichtsuitdrukkingen en al.
Of ligt dat aan mij
He OFF-TOPPIC bokaal winnaar heb ik je al een biertje aangeboden voor mijn verjaardag!!! Hoop echt niet dat die zeug Tanja NIET vandaag gaat werpen! om even ontopic te blijven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou dat niet met elkaar te maken hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |