Wilde ik ook al doen vanavond maar ben het eerlijkheidshalve vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Ik heb Peter6000 overigens een mailtje gestuurd of hij terug wil komen.
Iemand zal wel weer een te ver gaande opmerkingen hebben geplaatst.quote:
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is hij echt weggegaan door iets wat er gezegd is?
Door wie en wanneer dan?
quote:
Als jij hem al als lomp betiteld, dan geloof ik meteen dat het een enorme kutopmerking is geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was vanavond wel in de chatroomquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maakt hij een peniswarmer?
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !voor iedereen.
Nu wel goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef luciano het volgende:
nog steeds alleen maar een start pagina scanman ............
Ik vind Doorgaan, Laat me en Pastorale verreweg de mooiste nummers. Pastorale steekt overal bovenuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...![]()
![]()
Dat valt wel mee denk ik, maar de oldbies zijn denk ik iets meer gewend kwa afzeiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
Pas op he
Mensen met trauma's voor het leven opzadelen. Foei
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Kimske het volgende:
zo kom ook weer eens om de hoek kijken!!! alloooo
Ik vind midi's toch altijd wel een bepaalde charme houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |