Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loederquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het hier een forum van een of ander kerkgenootschap betrof. Als je overal zo zwaar aan tilt, lul je straks je eigen nog een depressie aan.
Relax een beetje... Ga even achter de pc vandaan rondje rennen buiten in de kou, warme douche erachteraan. Dan kop warme choclade melk (met slagroom, je hebt je tenslotte niet voor niets zo ingespannen) en je kan de wereld weer aan
Ligt het er ook niet aan dat er geen mod is, vraag ik me af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loeder![]()
![]()
en iemand die mij dood wenst als ik een meeting topic open ....... en zo heb ik plentie vergelijkbare voorbeelden . APK kan ook zo rot de hoek uit komen , zo rot zelfs dat je hem er zo weer in zou willen trappen , maar in werkelijkheid lijkt het me een volwassen toffe vent , is mijn inschatting , en das het verschil tussen de diverse opmerkingen wat ik bedoel , soms RUIK je gewoon het ik_meen_het_hoor_gehalte van mensen hier ....
Thanx for all!! Maak er een groot Feest van! Voor iedereen een biertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
http://meerutup.tripod.com/happybirthday.mid
Ja, dus Donderdag begint de "ellende" weer (voor de bankzitters)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wie, wat, waar? nominaties??? woensdag toch pas?
Ben het wel met je eens dat het soms te ver gaat, maar negeer het dan gewoon ipv er telkens op in te gaan. Krijg je alleen maar steeds verdergaande discussies/opmerkingen van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ...... er is een verschil tussen een quasi grappige opmerking zoals ik doe met hoofdletters loeder![]()
![]()
en iemand die mij dood wenst als ik een meeting topic open ....... en zo heb ik plentie vergelijkbare voorbeelden . APK kan ook zo rot de hoek uit komen , zo rot zelfs dat je hem er zo weer in zou willen trappen , maar in werkelijkheid lijkt het me een volwassen toffe vent , is mijn inschatting , en das het verschil tussen de diverse opmerkingen wat ik bedoel , soms RUIK je gewoon het ik_meen_het_hoor_gehalte van mensen hier ....
Is al veranderd. Nu heb ik dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef luciano het volgende:
link is verkeerd scanman
YESSSS!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, dus Donderdag begint de "ellende" weer (voor de bankzitters)![]()
Dus allemaal ff doorbijten, nu ze nog aan het breiën zijn, het goede is onderwegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
YESSSS!!!!![]()
![]()
![]()
Heb er nu alzin in. Roddelen, ruzies en volop frustraties.
Komt goed. Voorlopig 's avonds maar even wat filpies wegwerken of andere 'nuttige' zaken doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus allemaal ff doorbijten, nu ze nog aan het breiën zijn, het goede is onderweg![]()
Breien. *Yawn*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef luciano het volgende:
![]()
Is hij echt weggegaan door iets wat er gezegd is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Ik heb Peter6000 overigens een mailtje gestuurd of hij terug wil komen.
Wat is er met Peter6000 dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Breien. *Yawn*![]()
Als er geen ruzie in het huis is moet het hier maar gebeuren.
Je zou toch denken dat een beveiligingsbeambte anno 2005 ook een cursus *behoorlijk rapporteren* heeft gehad en daardoor weet dat zinnen beginnen met hoofdlettersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef luciano het volgende:
Is mijn werk snap. ik ben beveiligingsbeambte op risico plaatsen met zero tolerance . sociale dienst / belastingdienst etc etc . zit denk ik in me na 20 jaar om het NIET te accepteren als ik dood wordt gewenst ... ik probeer het wel , maar tis moeilijk dat negeren ...
Wilde ik ook al doen vanavond maar ben het eerlijkheidshalve vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Iemand zal wel weer een te ver gaande opmerkingen hebben geplaatst.quote:
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is hij echt weggegaan door iets wat er gezegd is?
Door wie en wanneer dan?
quote:
Als jij hem al als lomp betiteld, dan geloof ik meteen dat het een enorme kutopmerking is geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een lompe opmerking gemaakt, dat zou de oorzaak kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hij was vanavond wel in de chatroomquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maakt hij een peniswarmer?
* Loedertje gaat slapen, fijne nacht nog verder !voor iedereen.
Nu wel goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef luciano het volgende:
nog steeds alleen maar een start pagina scanman ............
Ik vind Doorgaan, Laat me en Pastorale verreweg de mooiste nummers. Pastorale steekt overal bovenuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thanks, heb trouwens wat van Ramses ff opgezocht en het is echt genieten met Pastorale, Sammy en vooral Vech, bid, lach etc ...![]()
![]()
Dat valt wel mee denk ik, maar de oldbies zijn denk ik iets meer gewend kwa afzeiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
Pas op he
Mensen met trauma's voor het leven opzadelen. Foei
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Kimske het volgende:
zo kom ook weer eens om de hoek kijken!!! alloooo
Ik vind midi's toch altijd wel een bepaalde charme houdenquote:
Nu al? En je moet nog zolang. Ach weet je wat ik krijg mijn qouta nooit gehaald, wat overnemen? Gratis en voor niets (=volkomen eigenbelang hoor, leest zoveel makkeljiker)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef luciano het volgende:
ik heb mijn quota hoofdletters voor deze maand al opgebruikt![]()
en ik maar denken ik krijg een lekker biertje van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dank ik neem nog maar een biertje! jij ook?
Foute inschatting mijnerzijds.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
Das zielig joh. Heb z'n cu2 profiel gelezen en is gewoon een zielig, eenzaam persoontje. Moet je niet nog harder in de grond trappen.
Als jij nog trakteert op een cola bacardi, dan doe ik graag meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dank ik neem nog maar een biertje! jij ook?
Ik vind ook dat je heel ver kunt gaan met grapjes, maar heb wel een keer eerder iets richting hem zien gaan en dat vond ik echt niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef luciano het volgende:
voor iemand als hem is het posten van zijn homepage een van de grootste overwinningen . ik had het al gelezen voordat hij het postte , maar toen hij het in het forum deed , was ik al bang dat het zo zou eindigen ...... ik heb ook beveiligingswerk bij het riagg / delta ziekenhuis gedaan , dus ik weet ook een beetje waar ik over praat nu ......
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:15 schreef luciano het volgende:
dat ligt eraan , slapen de meeste modjes al nu ???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:19 schreef Wup het volgende:
ik kan me toch wel iets voorstellen bij de opluchting van de manager van Joost toen hij ontslag nam
ik ben nog ff in dienstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij nog trakteert op een cola bacardi, dan doe ik graag mee
Hallo LV.. kom je ook weer eens kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:15 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik maar denken ik krijg een lekker biertje van je![]()
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je heel ver kunt gaan met grapjes, maar heb wel een keer eerder iets richting hem zien gaan en dat vond ik echt niet door de beugel kunnen.
Dat soort geintjes vind ik gewoon walgelijk.
Maar goed, dat is het nadeel als je zoiets publiekelijk online zet, op een forum als fok.
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
damn ik heb wat gemist de laatste dagen...
ik lees iedere dag mee hier hoor en ik dacht laat ik scan maar eens ff wat lekkers brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo LV.. kom je ook weer eens kijken
De streams zijn geen zak aan, dus je moet het hebben van ons gezelschap.
dan ga ik me er niet druk over makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.
Yoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:... 615 moet 516 zijn...
Modje aanwezig?
Ik gok op 1 harde opmerking, die hem (logisch) te veel werd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb iig geen flauw idee waar het over gaat en ik ben hier toch redelijk veel.
Ik dank je met heel mijn hartquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:23 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik lees iedere dag mee hier hoor en ik dacht laat ik scan maar eens ff wat lekkers brengen![]()
hee nog een late vogelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.
Maar kennelijk is er weer wat meer gezegd (ja logisch dat ik dat niet gezien heb, ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
Ja, daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
uhm.. draag eens wat aan.. rechts, averechts?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:23 schreef luciano het volgende:
ander onderwerp .............
inderdaad het moest verboden wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dank je met heel mijn hart
Je kwam wel precies op tijd. Het kijken naar de streams begon net zeer vervelend te worden. Wat een ongelooflijk slap gelul op de streams.
Ik denk dat Lieske Rob nomineert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Wie gaat Lieske nomineren, enig idee?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer iets gelezen en dat is al een tijd geleden, begin van BB.
Maar kennelijk is er weer wat meer gezegd (ja logisch dat ik dat niet gezien heb, ben er alleen s'avonds laat en s'nachts)
Ik heb het nog niet voorbij zien komen, dus je hebt een goeie bijdragequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet steeds maar lachen als je het breien echt observeerd.
Zal ook al wel langs gekomen zijn (ik lees niet alles).
Mij valt op dat Rob steeds 1 pen loslaat om de draad om te kunnen slaan, waardoor je inderdaad los breit, en zijn lappen groter worden dan bijv. Dido, die zo strak haar draad om de pen slaat dat ze amper haar breinaald in de steek krijgt, waardoor haar lapjes kleiner zijn.
Pfff... waar héb ik het eigenlijk over
onverstoorbaar, prachtig ditquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
En ze vertelt onverstoord door... Geweldig ditHoe meer ze opmerkingen maken, hoe meer omwegen Lieske in het verhaal vindt
[afbeelding]
hier kan hij om aandacht schreeuwen als ie dat wilt. Maar daarom hoeft ie hier nog niet te worden afgezeken. Maar goed, dat is het laatste wat ik erover zeg, want het is tenslotte een volwassen vent, die z'n eigen boontjes prima moet kunnen doppen ondertussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
[i]OFFTOPIC OVER PETER6000
Heb het idee dat je niet geen medelijden met Peter6000 hoeft te hebben. Hij wil graag aandacht. Maak niet uit of dat positief of negatief is,imo , hij geniet er naar mijn idee vooral van als hij negatieve aandacht krijgt, dit noemt men ook wel eens een slachtoffer rol zoeken. Lijkt mij dat hij beter is geholpen met profesionele hulp.
[/i]
SLUIT
laten we het over het breien hebben dat is veel boeiender!![]()
Het was een harde opmerking, maar we zitten niet in een bejaardensoos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
Ik gok op 1 harde opmerking, die hem (logisch) te veel werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |