Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef luciano het volgende:
kmoe ook vroeg op , dus toedeledokie allemaal , en gedraag je een beetje tegen de newbies , jullie stelletje gemene oldbies ..........
ciaooooooooooo
Ze lachen echt om de verhalen. Dat is toch wel duidelijk nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ook ooit eens in een groep gezeten met zo'n figuur.
Ze lachen niet om Lieske's verhaal, maar omdat ze allemaal weten dat dit te erg voor woorden is.
Bonding.
Dat was Menno toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:46 schreef Bluezz het volgende:
Ow lieske ik had je echt hoger zitten, dit kan echt niet, zegt Joost![]()
Dat denk ik dus ook altijd als ik zit te ouwehoeren met 20 bier op! Maar vrienden blijven het leuk vinden als ik zo als Lieske zit te ouwehoeren. En lekker boeiend als anderen er om lachen!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat 'denk' jij.![]()
Wat wordt die griet in de maling genomen!![]()
ja, dit was een onverwacht Lieske verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Ze lachen echt om de verhalen. Dat is toch wel duidelijk nu
Puur een excuus, ze willen haar niet in haar gezicht uitlachen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad geweldig dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik zit te ouwehoeren met 20 bier op! Maar vrienden blijven het leuk vinden als ik zo als Lieske zit te ouwehoeren. En lekker boeiend als anderen er om lachen!!!
PRIMA TOCH.!!!! Zij heeft tenminste nog wat te melden
Ik lig hier ook in de deuk..... heb ook wel van dat soort verhalen maar dat is voor in de kroeg......
Lieske !!!![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Ga ook nog maar even een paar uurtjes slaap mee pakken.
Tot morgen![]()
Dat is dus ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:50 schreef Bluezz het volgende:
Dit kost zooooo veel moeite om hier serieus naar te luisteren
Ik had een jongen in m'n klas ooit, altijd de pispaal, maar als hij slappe verhalen ging vertellen lachte iedereen net zoals iedereen nu bij Lieske doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
Gewoon leedvermaak, vinden mensen leuk om naar te luisteren en een dag later als ze er niet bij is word ze gewoon uitgezeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |