Klinkt ook weer vrij komisch, terwijl het toch heel goed kan. Ik ken ook zat mensen, waarvan ik alleen de naam niet weet. Maar het klinkt wel maf jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef Wup het volgende:
Lieske: een jongen die ik ken heeft daar gewerkt
Dido: oh hoe heet hij
Lieske: ja het is niet echt een jongen die IK ken.....
Dido noemt haar woonplaats in 1 adem met de mijnequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Het hoogtepunt is geweest ja. Nu moet ze stoppen eigenlijk.
Maar ja, ze blijven maar doorvragen.
Woodstockquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
Dido en Lieske zijn bij Bloomingdale geweest, Gelukkig ben ik ze niet tegen gekomen met Beach pop ging meestal naar Woodstock toe dat was wel wat beter! Kribbet kent dat ook vast wel!
Maakt niet uit maar Woodstock 69 is echt top vooral in de tijd voor Beachpop toen gewoon iedereen nog z'n ouwe bank daar neer gooide op het strand!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woodstock
Oh sorry ik ben kribbet niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat lapen
truste allemaal![]()
ow dat zeker ik heb mega gelachen om lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaap lekker
Heerlijk nachtje toch weer
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
loont het nog de moeite om de streams aan te zetten?
Late Vogels worden Vroege Vogels! Truste ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat lapen
truste allemaal![]()
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef remlof het volgende:
loont het nog de moeite om de streams aan te zetten?
geen interessante gesprekken tijdens het breienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.
Dat is nog steeds zo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef BBscanner het volgende:
Maakt niet uit maar Woodstock 69 is echt top vooral in de tijd voor Beachpop toen gewoon iedereen nog z'n ouwe bank daar neer gooide op het strand!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
He OFF-TOPPIC bokaal winnaar heb ik je al een biertje aangeboden voor mijn verjaardag!!! Hoop echt niet dat die zeug Tanja NIET vandaag gaat werpen! om even ontopic te blijven!
Dido en Lieske zijn bij Bloomingdale geweest, Gelukkig ben ik ze niet tegen gekomen met Beach pop ging meestal naar Woodstock toe dat was wel wat beter! Kribbet kent dat ook vast wel!
IDD jammer dat Lieske nu weer over haar saaie clubje gaat hebben...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent te laat denk ik. Het zal nu niet meer leuk worden.
Zwaaien naar de auto's op de Zeewegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
Op zondag altijd de zomer feesten op Bloemendaal![]()
Heerlijk langs de file fietsen![]()
Nog gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:38 schreef latevogel het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 oktober 2005 03:35 schreef BBscanner het volgende:
deze vogel was vrijdag jarig en feest duurde tot zaterdag avond ben nog aan het bijkomen![]()
Club Riche??? Dat is echt een foute tent (geworden) ! 69 heeft echt leuke dingen gehad lekker trommelen bij het kampvuur! Veel memoiresquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben met het 4de flesje bezig
![]()
Ik hoop eigenlijk dat we de hele bevalling helemaal niet meemaken![]()
Vroeger was ik altijd op het strand, werkte bij 69 in de zomer en later bij Riche.
Op zondag altijd de zomer feesten op Bloemendaal![]()
Heerlijk langs de file fietsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |