Met die en die vooropquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
"Ik weet nog welk blad ik las...", zegt Lieske... "Ik las de esquire"
dit is idd. voor het eerst dat iedereen zich vermaakt om een Lieske verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft aandacht van de gehele groep, iedereen luistert en lacht.
Dit is een UNICUM , verknal het nu niet Lieske dit scoort punten!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet steeds maar lachen als je het breien echt observeerd.
Zal ook al wel langs gekomen zijn (ik lees niet alles).
Mij valt op dat Rob steeds 1 pen loslaat om de draad om te kunnen slaan, waardoor je inderdaad los breit, en zijn lappen groter worden dan bijv. Dido, die zo strak haar draad om de pen slaat dat ze amper haar breinaald in de steek krijgt, waardoor haar lapjes kleiner zijn.
Pfff... waar héb ik het eigenlijk over
Het gaat NERGENS over... Dat is het prachtige dit keer. De groep ligt dubbel en Lieske lult stug door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Man, hoe lang is Lieske hier al over aan het vertellen, en waar gaaaaat het over?
Een vakantie of sow?
Kom op zeg, ze pissen in hun broek vanwege haar domheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft aandacht van de gehele groep, iedereen luistert en lacht.
Dit is een UNICUM , verknal het nu niet Lieske dit scoort punten!
Het is ook een soort leedvermaak, lachen omdat er niks leukers is, ach laat Lieske maar door vertellen. Half uitlachen ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:33 schreef Wup het volgende:
[..]
dit is idd. voor het eerst dat iedereen zich vermaakt om een Lieske verhaal
Helemaal niet. Ze heeft er puur schijt aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Lieske heeft écht een enorm bord voor haar kop.![]()
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Lieske heeft écht een enorm bord voor haar kop.![]()
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze heeft er puur schijt aan
Echt helemaal geweldig. Ieder ander mens zou weken niets meer zeggen, maar Lieske gaat stug door... Verhaal afgelopen en Dido vraagt om nog eenverhaal. Briljante streams nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandacht
Vind je 't een slaapverwekkend verhaal somsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef luciano het volgende:
... heel veel smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |