Zal Lieske een zorg wezen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had een jongen in m'n klas ooit, altijd de pispaal, maar als hij slappe verhalen ging vertellen lachte iedereen net zoals iedereen nu bij Lieske doet.
Gewoon leedvermaak, vinden mensen leuk om naar te luisteren en een dag later als ze er niet bij is word ze gewoon uitgezeken![]()
En dan gaan ze er over roddelen lekker boeiend komt ze op de bank maar HEEL NEDERLAND vindt Lieske dan OK met haar verhalen en de roddelaar gaat naar huis. IMO hoop ik want dit is toch gewoon leuk ! APK begrijp je het nog wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Puur een excuus, ze willen haar niet in haar gezicht uitlachen.
Let maar op, dit gaat terugkomen in onderlinge gesprekken.![]()
Dido stuurt dit aan overigens.
Ik kan er ook niets aan doen maar heb bijna tranen in mijn ogen van het lachenquote:
Tuurlijk niet... Lieske heeft door wat er gebeurt... de rest heeft door wat er gebeurt... en het zorgt voor de nodige lol tijdens het saaie breien. Schijt aan wat iedereen ervan vindt. Gewoon doorlullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Kom op scanman, je moet toch zien dat ze haar totaal afzeiken?![]()
ja maar dat heeft ze zelf toch ook gewoon door, maakt haar niet uit, mooi tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Kom op scanman, je moet toch zien dat ze haar totaal afzeiken?![]()
Hangt van de regie af. Ik heb begrepen dat Lieske de volgende exit is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
En dan gaan ze er over roddelen lekker boeiend komt ze op de bank maar HEEL NEDERLAND vindt Lieske dan OK met haar verhalen en de roddelaar gaat naar huis. IMO hoop ik want dit is toch gewoon leuk ! APK begrijp je het nog wel?
Dat is toch duidelijk. Als iedereen in een melige bui is, wat nu het geval is, dan krijg je dit soort situaties. Zeer herkenbaarquote:
Ik ook. Dit is het leukste sinds dagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen maar heb bijna tranen in mijn ogen van het lachen![]()
![]()
Ik vind het een beetje pijnlijk, wat is die griet dom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dat heeft ze zelf toch ook gewoon door, maakt haar niet uit, mooi toch
Ze stijgt weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is het leukste sinds dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |