Dat denk jij. Ik weet wel zeker dat ze alles zeer goed doorheeft. Gewoon schijt aan hebben en doorlullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.![]()
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar ze lult wel door! Zeer stug over koersverhoudingen, dj, kado, zusjes spulletjes, parfumfles etc blablalblabllablalblab maar nog steeds aandacht
maar die had ze niet gevonden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
D'r ex liep in de stad.
Ze heeft nog nooit een relatie gehad, maar goed![]()
Dat 'denk' jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik weet wel zeker dat ze alles zeer goed doorheeft. Gewoon schijt aan hebben en doorlullen
Jawe, de ex met z'n superlange geval was er toch ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
D'r ex liep in de stad.
Ze heeft nog nooit een relatie gehad, maar goed![]()
ach, dat heeft ze toch wel in de gaten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Omdat ze te dom is om te snappen dat de anderen haar volkomen in de zeik nemen.![]()
Hoezo... ???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind je 't een slaapverwekkend verhaal soms
Ik geniet.... en dat op me verjaardag! Bedankt voor het Topic Felicitatie nogmaals dat ik dat nog mag meemaken mijn nick in een toppic!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig. Ieder ander mens zou weken niets meer zeggen, maar Lieske gaat stug door... Verhaal afgelopen en Dido vraagt om nog eenverhaal. Briljante streams nu
Tuurlijk wel. Ze zéggen het nota bene gewoonquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ach, dat heeft ze toch wel in de gaten?
Oh die waarmee ze op Zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool heeft zitten wippen, "oh nee nu overdrijf ik, dat was Maandag"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawe, de ex met z'n superlange geval was er toch ookDie kon hem echt rondslingeren hoor
Ja en ik kan er werkelijk geen touw meer aan vast knopen ondertussen. Waar heeft ze het in godsnaam over zeg, wat een onzin praat. rest vind het ook erg (om ui te) lachen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo... ???
Ze begint net een verhaal .. en na 20 seconden zegt ze dat ze een beter verhaal weet en gaat ergens anders over verder...
Konijn dood door hond
Dido ligt dubbel.
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo... ???
Ze begint net een verhaal .. en na 20 seconden zegt ze dat ze een beter verhaal weet en gaat ergens anders over verder...
Konijn dood door hond
Dido ligt dubbel.
Neuh, ik heb ook ooit eens in een groep gezeten met zo'n figuur.quote:
Waarom, zelf ben je ook met jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:43 schreef luciano het volgende:
Mag ik ff melden dat mijn waardering voor dildo nu aardig aan het zakken is tot below zero !! ??
En dat terwijl ze zo overduidelijk nog maagd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh die waarmee ze op Zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool heeft zitten wippen, "oh nee nu overdrijf ik, dat was Maandag"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |