Zodra ze het kunstje doorhebben en ze dus blindelings breien komen die gesprekken vanzelf wel. Zeker als ze hele nachten door moeten halen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
pfff ik wil roddels en achterklap geen theekransjes
Zeg.. gaan we slaan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is net klaar, heeft ontzettend lang al zitten breiën.
Ik brei als goedmaker wel een boxer voor je, extra kriebelige wol, oke?quote:
Hoe kriebeliger, hoe beter.... heb ik tenminste een goed excuus om aan mijn zak te krabbenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik brei als goedmaker wel een boxer voor je, extra kriebelige wol, oke?![]()
Als dat kind onder Dido's denkentje kan gaan liggen is het al minstens 10 jaar oud.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:13 schreef Michelle-74 het volgende:
Dido bakt er dus helemaal niks van. Is zeker de eerste keer dat ze een breiwerkje moet maken.
Als het je niet echt interesseert dan leer je het veel langzamer dan iemand die echt wil leren breien..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht te dom om te poepen.....
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef pinkplatinum het volgende:
BB had geen slechtere opdracht kunnen verzinnen..
mja ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik heb nog nooit van me leven een breinaald vast gehad. En ik ben zo iemand die achter een naaimachine der eigen vinger vast naait.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht nog te dom om te poepen.....
Dus ze kan zelfs geen bruine trui breienquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht nog te dom om te poepen.....
Ja dat is waar.. maar nu gaan de gesprekken echt alleen maar over breien..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.![]()
Het zijn altijd saaie opdrachten, altijd al zo geweest. Ik zie dit touwens liever dan fietsen of lopen, dat was helemaal erg. Of pakketjes bij elkaar rapen.
Scan is z'n breinaalden van zolder aan het halenquote:
Dat snap ik nog wel. Maar ze kan het op z'n minst proberen. En dat zat er ff niet in blijkbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Als het je niet echt interesseert dan leer je het veel langzamer dan iemand die echt wil leren breien..
Ik kan ook niet breien en ik zal me er ook nooit in verdiepen..
wat een kloteopdracht..
dan zul je toch sneller moeten zijn dan de vorige pogingquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef luciano het volgende:
BREIJIJOFBREIIK ...............DAS de volgende , read my lips
Jij moet voor donderdag ook laten zien wat je gemaakt hebtquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. maar nu gaan de gesprekken echt alleen maar over breien..![]()
Hey Day, heb je je ook bij de officiele fok-cap ploeg aangemeld?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Scanman ben je afgehaakt![]()
Geen eind aan breien hoor!
Lieske naait er pas over 2 weken tussen uit
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Goed nieuws.... Morgenavond kunnen we meters maken bij het breien!!!
Fok is dan nml down
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]flugel..... dat meen je toch zeker niet
Breien en Fok!ken gaat prima samen hoor
Breien dusquote:Serverupgrade maandag 17 oktober
Gepost door Peter (Breuls)
Gepubliceerd: zondag 16 oktober 2005 @ 21:44
Als je graag op maandagavond jezelf al FOK!kend vermaakt, dan heb je morgenavond een probleem. Databaseserver Dane krijgt dan namelijk een upgrade, en dat betekent downtime.
Aan het begin van de avond zullen we het huidige 32-bits besturingssysteem op Dane vervangen door het 64-bits Ubuntu. Dit heeft als direct voordeel het kunnen aanspreken van meer geheugen, en dat is bevordelijk voor de performance van zo'n beetje heel FOK!.
Omdat de upgrade een relatief lichte taak is, verwachten we dat het werk in enkele uren gedaan moet zijn. Vooropgesteld dat Murphy ons niet met een bezoek vereert, kun je dus aan het einde van de avond weer lekker FOK!ken.
Alvast ons excuus voor het ongemak van een FOK!loze avond, en veel plezier met je echte leven tijdens de downtime.
Ik cap wel vaker, hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey Day, heb je je ook bij de officiele fok-cap ploeg aangemeld?![]()
![]()
Idd...Lieske blijft maar moeite hebben met aan te hakenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sneu voor Scan, maar ik verwacht echt dat Lies woensdag een aantal stemmen krijgt.
In de uitzendingen komt ze ook niet lekker uit de verf, dus ik zie haar wel vertrekken.
quote:
Ik krijg toch de indruk dat ze het wel goed wil doen, maar dat het haar niet lukt, ze trekt volgens mij veel te hard aan de draad waardoor het veel te strak wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. Maar ze kan het op z'n minst proberen. En dat zat er ff niet in blijkbaar.
Rob moest ingrijpen.
Gezellig toch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef tanna het volgende:
Ik vind dat het er allemaal knusjes uitziet![]()
Ik zit ook andere dingen te doen. Vandaag heb ik niet het idee iets te missen als ik een uurtje niet kijk. En Lieske over 2 weken eruit? Ja, als pasen en pinksteren volgend jaar op 1 dag vallen dan zou het kunnen. Ze wordt niet eens genomineerd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef cuall het volgende:
Scanman ben je afgehaakt![]()
Geen eind aan breien hoor!
Lieske naait er pas over 2 weken tussen uit
![]()
Spuit 70011 heeft zich ook even buiten de SC gewaagd.quote:
Ow dat wist ik nog niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Goed nieuws.... Morgenavond kunnen we meters maken bij het breien!!!
Fok is dan nml down
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Idd...Lieske blijft maar moeite hebben met aan te haken
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sneu voor Scan, maar ik verwacht echt dat Lies woensdag een aantal stemmen krijgt.
In de uitzendingen komt ze ook niet lekker uit de verf, dus ik zie haar wel vertrekken.
Ik heb morgenavond weer pubquiz, dus heel erg vind ik het ook niet van die downtime....quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow dat wist ik nog niet eens.
Nah dat overleven we wel weer. Ik kreeg toch al visite.
Oproep aan de streamkijkers: als er morgenavond iets bijzonders gebeurt, graag even in kladblok zetten zodat het later in de verslagen geplaatst kan worden. Zou heel fijn zijn!
Als ik niet in slaapval dan:quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oproep aan de streamkijkers: als er morgenavond iets bijzonders gebeurt, graag even in kladblok zetten zodat het later in de verslagen geplaatst kan worden. Zou heel fijn zijn!
Mooi , ben Ik ff verlost van haar , en kan mijn aarsje wat tot rust komen ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Spuit 70011 heeft zich ook even buiten de SC gewaagd.
Normaal post ik nooit verslagen maar mocht er iets heel spectaculairs gebeuren (dat Joost Roel bijv. immekaar beuktquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Valt aardig tegen hoor. Regelmatig gaat ook het geluid uit, dus genieten zou ik het niet willen noemen. Maar in deze groep is ze samen met Roel de leukste ja. Moet je nagaan hoe erg de rest is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch vind ik het wel een beetje zielig voor Scan, hij geniet zo van Lieske (maar gelukkig heeft hij een boel foto's van haar)
Lieve schat, heb je die 'aarsje-grap' nou nóg niet uitgemolken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Mooi , ben Ik ff verlost van haar , en kan mijn aarsje wat tot rust komen ....
Ws. wel denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Is de blog ook down morgen?
Volgens mij alles, maar voor de volledigheid moet je misschien het bericht op de FP zelf ff lezen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Hoezo 'ook'?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Alles.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Verdorie en dát nét voor het slapen gaan.... Nu lig ik weer de halve nacht wakker...quote:
Kun je dit niet achter een waarschuwing plaatsen ofzoquote:
ach.. het wordt dit keer ten minste aangekondigdquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Gaat fok weer down dus?
Daar kreeg je wel leuke 1 op 1 gesprekjes en vergeet de term *confrontatiestip* niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kun je dit niet achter een waarschuwing plaatsen ofzo![]()
avond-eten weer in de wc gedeponeerd
![]()
In dit geval ben ik voor de burkaquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verdorie en dát nét voor het slapen gaan.... Nu lig ik weer de halve nacht wakker...
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef misterDre het volgende:
Ik ga uitgebreid van mijn nachtrust genieten![]()
![]()
![]()
nu gaat fok aangekondigd down de vorige keren niet,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Gaat fok weer down dus?
Daag ouwe geitebreierquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef misterDre het volgende:
![]()
aan het haar wel het is mennoquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Geen idee wie dit is. Je kunt z'n gezicht niet zien.
[afbeelding]
je meent het.....................quote:
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gaat ook slapie doen
Tot dinsdagavond!
Ik zal jullie missen morgen
Wat ga jij lang slapen zegquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot dinsdagavond!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot dinsdagavond!
we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...quote:
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...
Jep... tijd om de komende 4 dagen iets anders te gaan doenquote:
mijn msn-adres is gewoon het mailadres in m'n profiel... leef je uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
Ja beetje een 'homo-opdracht', toch? En dit vindt hij minder erg dan een pruik op te zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij liggen Roel's krakersvriendjes dubbel als ze hem zien breien...
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Zucht kreun is het al donderdag.
Wat een kut opdracht
Fantastisch om die ingespannen blik van Dido te zien (deja vu heeft m.b.t. mijzelf ooitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef avonne het volgende:
Dit is het laatste wat ik over breien zal zeggen:
Roel doet het soepel maar langzaam,
Dido lijkt bezig te zijn met staaldraad, zo moeilijk doet ze. Dat moet veel losser.
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.
Tanja ... bla bla bla bla...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
Maar is er verder nog iets opmerkelijks gebeurd??![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido lijkt mij een typje die net als ikzelf nooit verder is gekomen dan een halve pannenlap vol gaten
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Dat flauwe vermoeden had ik alquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
Dan komt die downtime NOG beter van pasquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Ze is er verdorie toe in staat. Al is het alleen maar om die gemene die-hard ineternetters dwars te zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Fok eruit morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan komt die downtime NOG beter van pas
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
Zie toch liever het handwerk van linda
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehadquote:
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Dan tel ik vanaf middernacht nog 3x24 en 1x14 uur = 86 uur. Maal 6 = 516. En ze moeten er 175 maken. Dus hoe ze dan bij 6 per uur komen is mij een raadsel. 2 per uur is ook genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nathalie geeft aan dat er dus 24 uur aaneen moet worden gebreid
dan komen ze uit.
6 per uur
![]()
Ik ga met je mee Scan, 17 Oktober is een hele mooie avond om te bevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nee idd, ze zal wel in het huisje ernaast gaan zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Gelukkig hebben we de beeldenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ik wil dat kreng wel pijn zien lijden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel naar de DBKquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Roel: "Heeeeeeee....... kanker."
Jane!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Breien, da's toch niet zo moeilijk? Mijn god!
Ik heb het ook al jaaaaaren niet meer gedaan, maar ik weet zeker dat ik het er beter af zou brengen dan ik nu in een flits op de streams zie.
tanja horen gillen van de pijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willen
Erg hè.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Ik heb het ook al jaaaaaren niet meer gedaan, maar ik weet zeker dat ik het er beter af zou brengen dan ik nu in een flits op de streams zie.
totaal ruptuurquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.![]()
Je weet maar nooit wat er misgaat!!![]()
![]()
En de stroom valt nog regelmatig uit in groningenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Zou Tanja's vader ook een dikke pik hebben?
Bewijs het maar !quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Ze zei ook nog: of de kinderen die in een internaat naar zoiets hebben moeten kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Tanja, naar aanleiding van de 'kanker' van Roel: "Hoe vaak ik Joost al wel niet het liedje heb horen zingen van 'Mijn vader heeft een dikke pik'... wat moeten kinderen daar wel niet van denken die met incest te maken hebben.. ik vind dat een heel naar liedje. Maar daar zegt Big Brother niets over. Vind ik raar. Dat is net zo erg."
Hoi -Delta-.quote:
Als dat maar niet aan het eind van de middag is.quote:
Ja ze noemde ook het internaat volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Tanja, naar aanleiding van de 'kanker' van Roel: "Hoe vaak ik Joost al wel niet het liedje heb horen zingen van 'Mijn vader heeft een dikke pik'... wat moeten kinderen daar wel niet van denken die met incest te maken hebben.. ik vind dat een heel naar liedje. Maar daar zegt Big Brother niets over. Vind ik raar. Dat is net zo erg."
Dan ga je uit van de veronderstelling dat ik wol en/of breinaalden in huis zou hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Bewijs het maar !
En zet je fotootje in het topic "Weekopdracht en Fokkers breien een eindje mee"
![]()
En na het internaat ook nog een beetje................quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef style het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze in het internaat eea heeft meegemaakt.
Dan haal je toch een trui uit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de veronderstelling dat ik wol en/of breinaalden in huis zou hebben.
Breinaalden héél misschien nog ergens achter in een kast (die ik al jaren geleden terug zou moeten hebben gegeven aan mijn moeder), maar wol zéker niet hoor!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Als dat maar niet aan het eind van de middag is.
Anders heeft je gezin niet te vreten omdat jij met een zak chips en een fles witte niet meer van de buis te krijgen is!!
![]()
Zijn er al Onze Lieve Wickedangel bidprentjes in de handel??quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zei gister nog tegen iemand hier 'Vergeet je breinaalden niet'.
Nou ben ik ook al een profeet![]()
Als je recht en averecht kan, zijn kabels ook een eitje. Gewoon een kwestie van een duidelijk uitleg en wat uitproberen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Jane het volgende:
Ze breien ook gewoon met super dikke breinaalden. Zou echt in een poep en een scheet gebeurd moeten zijn. Ze hoeven er toch geen speciale patronen in te breien? Kabels of zo? (dat zou ik namelijk ook niet kunnen)
En Nathalie is al jaren een paar steekjes kwijtquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Roel heeft een steek laten vallen.. Volgens mij wel meer dan één.
Zeiken dat die opdrachten te moeilijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
weer een mislukte week opdracht kunnen ze eigenlijk wel iets in dat huis
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn er al Onze Lieve Wickedangel bidprentjes in de handel??![]()
Ze mogen donderdags nooit in de tuin komen vanaf halverwege de middag dus hoe ze dat dan gaan doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
ff een vraagj tussendoor.
Als Roel op de bank terecht komt en op de donderdagavond het huis zou moeten verlaten, moet hij dan het geld wat in de plantenpot zit meenemen of mag ie het laten zitten ?
De anderen mogen er 'tot het laatst' niet achter komen, dus dan zal hij het op sneaky wijze in zijn koffer moeten doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
Als Roel op de bank terecht komt en op de donderdagavond het huis zou moeten verlaten, moet hij dan het geld wat in de plantenpot zit meenemen of mag ie het laten zitten ?
Hij moet het gewoon vantevoren met z'n ander spullen inpakken, denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
SMS-cirkeltje opzetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
Ik kan hier niet langer naar kijken. Ik ga iets anders doen. Is er geen sms-alert bij bonje??![]()
Want als de breien nog even doorgaat is er dus echt geen fuck te beleven.
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Tja dat bedoel ik, dat vroeg ik me dus ook af.Maar Roel is ook zo brutaal dat als ie het huis verlaat dan nog ff eerst het geld gaat pakken denk ik. En Ruud de Wild maar wachten.
trustequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wilde eik wel weten wat voor wol het was.
Ik ga trouwens maffen, morgen weer een dag![]()
ciaoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
In de nieuwste ComputerTotaal staat een workshop over dat onderwerpquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
ff erg offtopic:
Zijn er hier mensen die een kei zijn met photoshop? Moet een achtergrond wehalen, maar lukt me niet. En m'n normale slachtoffer heeft geen tijd voorlopig...
Dus wat uitleg zou erg gewenst zijn.
gelijk heb je die hummie en Co hebben wel een hele erge stomme opdracht verzonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
ff erg offtopic:
Zijn er hier mensen die een kei zijn met photoshop? Moet een achtergrond wehalen, maar lukt me niet. En m'n normale slachtoffer heeft geen tijd voorlopig...
Dus wat uitleg zou erg gewenst zijn.
Bekertjes?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef arneaux het volgende:
Nee Chantal. De reclame met het bekertjesmeisje is NIET versneld. Kuttekop.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
Ja ok dat heb ik nu gedaan, maar dan zijn er nog gedeeltes die ie niet goed meepakt en die dus blijven staan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef jette het volgende:
[..]
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalen
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot morgen sterkte voor degene die blijven kijken.
Want er zal niet veel meer gaan gebeuren
Nou, echt gewéldig van Dido.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen kan veel over Dido zeggen, maar toen Bridget zei dat Dido het wel goed deed (stipopdracht) reageerde ze alleen met een glimlach.
Toen Tanja bij de stickersopdracht te horen kreeg, dat zij de beste methode had, gaf ze zichzelf een schouderklopje![]()
![]()
Ik ga December echt bij lang na niet halen, hoop deze maand nog vol te krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je kunt toch gewoon hier lekker ruzie gaan makenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, maar iedereen zeikt over haar terwijl iemand als Tanja zichzelf een schouderklopje gaf met die zelfingenomen rotkopquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, echt gewéldig van Dido.Ze is een goed mens.
Jammer dat je dat niet 4 minuten later hebt gepost.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Klopt maar daarna hadden ze t over t bekertjesmeisje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bekertjes?
Ik dacht dat het over die Aziatische vrouw ging die een t-shirt in 2 tellen op kon vouwen?![]()
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschienquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welterustenik blijf nog even de boel in de gaatjes houden, wie weet wat er nog ken gebeuren
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschien![]()
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Nog een uurtje ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Is je telefoon al opgeladen, APK? Ik ben benieuwd naar je huisvlijt.
Dat ga ik denk ik niet redden. Maar dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:
Ja, als ik hem verder omhoog zet. Neemt ie teveel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:01 schreef jette het volgende:
Je kan ook de tolerantie instellen dan gaat het ook preciezer. Maar dat zal je wel geprobeerd hebben denk ik.
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Bij mij staat BB5 voorlopig tweede:quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5
Op de een of andere manier krijg ik bij Redhair het gevoel dat het Linda herself is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef redhair het volgende:
Rob wil het liefs door zijn dochter en zoon gewekt worden.
OPZOUTEN dus. Hoop zo dat hij weer op de bank komt te zitten![]()
![]()
Maar de baby mag maar 8 of 9 dagen in beeld, dus daarna is het einde oefening.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.
Dan is het Tanja x 1000, en het was het nu al x 10.
Als het dan teveel op haar gericht blijft haak ik echt af, zeker als de rest slaapverwekkend is.
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het dan teveel op haar gericht blijft haak ik echt af, zeker als de rest slaapverwekkend is.
Dat wordt één duffe ellende. En de bewoners en kijkers vinden de baby allemaal zóóóó schattig. Tanja gaat fluitend de finale in. Samen met Joost en Roel denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar de baby mag maar 8 of 9 dagen in beeld, dus daarna is het einde oefening.
GO Tanja GO Tanjaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad ook weer extreeeeeeeem uit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft vroeger EXTREEM veel ge-hamertje-tikt.
Acht of negen dagen en dus afleveringen dacht ik, maar ik zal proberen om te achterhalen hoe dat ook alweer zat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeld
Dit las ik ook nog:quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er zin an!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef cevece het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staan![]()
![]()
Doet ze nu dus nog niet pfffff er staat ons nog wat te wachten![]()
Per dag maar maximaal 2 uur geloof ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeld
Dan zullen de bewoners ook wel flink tekeer gaan want ze hebben zich zeker in het begin enorm ingehouden en alles stapelt zich langzamerhand op, niemand zegt iets, maar als het eenmaal zo ver komt, dan komt alles eruit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef cevece het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staan![]()
![]()
Doet ze nu dus nog niet pfffff er staat ons nog wat te wachten![]()
Ze zei ook nog :"Mijn moeder heeft extreem veel testosteron"..(geen idee of ik t goed gespelt heb)quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad ook weer extreeeeeeeem uit.![]()
Oh oh oh oh oh, Lieske.![]()
Nu heeft ze een deja voe.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef MissHobje het volgende:
wat zit Joost krampachtig te breien zegen strak
dat werkt niet echt hahha.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kon het dus niet laten, ik maak er wel een onderzetter van![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/Breiwerk.jpg]afbeelding][/URL]
Ga jij nou maar wijn zuipen met je autistische verbale gezwerf.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef redhair het volgende:
Mis hoor CEVECE. Ik ben Linda niet. Had al zoiets verwacht. Wil dan ook mijn nickname veranderen, maar weet niet of dat kan.
Dat is al het ergste aan dit alles.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zei ook nog :"Mijn moeder heeft extreem veel testosteron"..(geen idee of ik t goed gespelt heb)
Vrouwen hebben toch alleen oestrogeen![]()
Nee joh..... niet doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef redhair het volgende:
Mis hoor CEVECE. Ik ben Linda niet. Had al zoiets verwacht. Wil dan ook mijn nickname veranderen, maar weet niet of dat kan.
Had ik nog niet gezien, ben zo bezig geweest met de onderzetter, zweet staat op mijn voorhoofdquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je zal het niet geloven, maar er is ook een apart brei-topic.
8 uur!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend hoe een tv-programma van invloed kan zijn op nieuwe hobby's van Fokkersquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, ben zo bezig geweest met de onderzetter, zweet staat op mijn voorhoofd![]()
Wauw da's wel heel snel, schade Tanja, alles ist vorbei.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
8 uur!
Volgens mij loopt het dus allemaal wel los. Ze zal snel bevallen, zo te zien en dan is het heus wel einde oefening voor Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |