Ze is er verdorie toe in staat. Al is het alleen maar om die gemene die-hard ineternetters dwars te zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Fok eruit morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan komt die downtime NOG beter van pas
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
Zie toch liever het handwerk van linda
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehadquote:
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Dan tel ik vanaf middernacht nog 3x24 en 1x14 uur = 86 uur. Maal 6 = 516. En ze moeten er 175 maken. Dus hoe ze dan bij 6 per uur komen is mij een raadsel. 2 per uur is ook genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nathalie geeft aan dat er dus 24 uur aaneen moet worden gebreid
dan komen ze uit.
6 per uur
![]()
Ik ga met je mee Scan, 17 Oktober is een hele mooie avond om te bevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nee idd, ze zal wel in het huisje ernaast gaan zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Gelukkig hebben we de beeldenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ik wil dat kreng wel pijn zien lijden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel naar de DBKquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Roel: "Heeeeeeee....... kanker."
Jane!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Breien, da's toch niet zo moeilijk? Mijn god!
Ik heb het ook al jaaaaaren niet meer gedaan, maar ik weet zeker dat ik het er beter af zou brengen dan ik nu in een flits op de streams zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |