we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...quote:
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...
Jep... tijd om de komende 4 dagen iets anders te gaan doenquote:
mijn msn-adres is gewoon het mailadres in m'n profiel... leef je uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
Ja beetje een 'homo-opdracht', toch? En dit vindt hij minder erg dan een pruik op te zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij liggen Roel's krakersvriendjes dubbel als ze hem zien breien...
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Zucht kreun is het al donderdag.
Wat een kut opdracht
Fantastisch om die ingespannen blik van Dido te zien (deja vu heeft m.b.t. mijzelf ooitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef avonne het volgende:
Dit is het laatste wat ik over breien zal zeggen:
Roel doet het soepel maar langzaam,
Dido lijkt bezig te zijn met staaldraad, zo moeilijk doet ze. Dat moet veel losser.
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.
Tanja ... bla bla bla bla...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
Maar is er verder nog iets opmerkelijks gebeurd??![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido lijkt mij een typje die net als ikzelf nooit verder is gekomen dan een halve pannenlap vol gaten
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Dat flauwe vermoeden had ik alquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
Dan komt die downtime NOG beter van pasquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Ze is er verdorie toe in staat. Al is het alleen maar om die gemene die-hard ineternetters dwars te zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Fok eruit morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan komt die downtime NOG beter van pas
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
Zie toch liever het handwerk van linda
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehadquote:
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Dan tel ik vanaf middernacht nog 3x24 en 1x14 uur = 86 uur. Maal 6 = 516. En ze moeten er 175 maken. Dus hoe ze dan bij 6 per uur komen is mij een raadsel. 2 per uur is ook genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nathalie geeft aan dat er dus 24 uur aaneen moet worden gebreid
dan komen ze uit.
6 per uur
![]()
Ik ga met je mee Scan, 17 Oktober is een hele mooie avond om te bevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |