Als ik niet in slaapval dan:quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow dat wist ik nog niet eens.
Nah dat overleven we wel weer. Ik kreeg toch al visite.
Oproep aan de streamkijkers: als er morgenavond iets bijzonders gebeurt, graag even in kladblok zetten zodat het later in de verslagen geplaatst kan worden. Zou heel fijn zijn!
Mooi , ben Ik ff verlost van haar , en kan mijn aarsje wat tot rust komen ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow dat wist ik nog niet eens.
Oproep aan de streamkijkers: als er morgenavond iets bijzonders gebeurt, graag even in kladblok zetten zodat het later in de verslagen geplaatst kan worden. Zou heel fijn zijn!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Spuit 70011 heeft zich ook even buiten de SC gewaagd.
Normaal post ik nooit verslagen maar mocht er iets heel spectaculairs gebeuren (dat Joost Roel bijv. immekaar beuktquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Valt aardig tegen hoor. Regelmatig gaat ook het geluid uit, dus genieten zou ik het niet willen noemen. Maar in deze groep is ze samen met Roel de leukste ja. Moet je nagaan hoe erg de rest is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch vind ik het wel een beetje zielig voor Scan, hij geniet zo van Lieske (maar gelukkig heeft hij een boel foto's van haar)
Lieve schat, heb je die 'aarsje-grap' nou nóg niet uitgemolken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Mooi , ben Ik ff verlost van haar , en kan mijn aarsje wat tot rust komen ....
Ws. wel denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Is de blog ook down morgen?
Volgens mij alles, maar voor de volledigheid moet je misschien het bericht op de FP zelf ff lezen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Hoezo 'ook'?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Alles.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:36 schreef Gert het volgende:
Verdorie en dát nét voor het slapen gaan.... Nu lig ik weer de halve nacht wakker...quote:
Kun je dit niet achter een waarschuwing plaatsen ofzoquote:
ach.. het wordt dit keer ten minste aangekondigdquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Gaat fok weer down dus?
Daar kreeg je wel leuke 1 op 1 gesprekjes en vergeet de term *confrontatiestip* niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kun je dit niet achter een waarschuwing plaatsen ofzo![]()
avond-eten weer in de wc gedeponeerd
![]()
In dit geval ben ik voor de burkaquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verdorie en dát nét voor het slapen gaan.... Nu lig ik weer de halve nacht wakker...
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef misterDre het volgende:
Ik ga uitgebreid van mijn nachtrust genieten![]()
![]()
![]()
nu gaat fok aangekondigd down de vorige keren niet,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'?
Gaat fok weer down dus?
Daag ouwe geitebreierquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef misterDre het volgende:
![]()
aan het haar wel het is mennoquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Geen idee wie dit is. Je kunt z'n gezicht niet zien.
[afbeelding]
je meent het.....................quote:
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gaat ook slapie doen
Tot dinsdagavond!
Ik zal jullie missen morgen
Wat ga jij lang slapen zegquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot dinsdagavond!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot dinsdagavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |