we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...quote:
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk massaal afspreken op bijvoorbeeld die prikbord-pagina die menno het zo moeilijk maakt...
Jep... tijd om de komende 4 dagen iets anders te gaan doenquote:
mijn msn-adres is gewoon het mailadres in m'n profiel... leef je uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen kwakt z'n msn-adres neer en 1 iemand voegt dan iedereen aan het gesprek toe.
Lekker met z'n allen chatten, hoera![]()
Ja beetje een 'homo-opdracht', toch? En dit vindt hij minder erg dan een pruik op te zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij liggen Roel's krakersvriendjes dubbel als ze hem zien breien...
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef regenworm het volgende:
Zucht kreun is het al donderdag.
Wat een kut opdracht
Fantastisch om die ingespannen blik van Dido te zien (deja vu heeft m.b.t. mijzelf ooitquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef avonne het volgende:
Dit is het laatste wat ik over breien zal zeggen:
Roel doet het soepel maar langzaam,
Dido lijkt bezig te zijn met staaldraad, zo moeilijk doet ze. Dat moet veel losser.
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die downtime morgen had op geen beter moment kunnen komen. Zonder fok zet ik toch de streams niet aan, dus dat komt goed uit.
Tanja ... bla bla bla bla...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
Maar is er verder nog iets opmerkelijks gebeurd??![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido lijkt mij een typje die net als ikzelf nooit verder is gekomen dan een halve pannenlap vol gaten
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Dat flauwe vermoeden had ik alquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja ... bla bla bla bla...
Tanja bla bla bla bla
en Tanja bla bla bla bla...
Dat was het wel.
Dan komt die downtime NOG beter van pasquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Behalve als tanja gaat bevallen morgenavond.
Ze is er verdorie toe in staat. Al is het alleen maar om die gemene die-hard ineternetters dwars te zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Fok eruit morgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan komt die downtime NOG beter van pas
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
Zie toch liever het handwerk van linda
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heel erg slechte timing zijn.
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehadquote:
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Dan tel ik vanaf middernacht nog 3x24 en 1x14 uur = 86 uur. Maal 6 = 516. En ze moeten er 175 maken. Dus hoe ze dan bij 6 per uur komen is mij een raadsel. 2 per uur is ook genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nathalie geeft aan dat er dus 24 uur aaneen moet worden gebreid
dan komen ze uit.
6 per uur
![]()
Ik ga met je mee Scan, 17 Oktober is een hele mooie avond om te bevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgenavond ja... Van mij mag Tanja morgenavond bevallen.. Hebben we dat tenminste gehad
Nee idd, ze zal wel in het huisje ernaast gaan zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
en tanja kenende zou het best wel eens kunnen gebeuren.
Trouwens ik verwacht niet dat de bevalling live op de streams is te volgen.
Gelukkig hebben we de beeldenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ik wil dat kreng wel pijn zien lijden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel naar de DBKquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Roel: "Heeeeeeee....... kanker."
Jane!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Breien, da's toch niet zo moeilijk? Mijn god!
Ik heb het ook al jaaaaaren niet meer gedaan, maar ik weet zeker dat ik het er beter af zou brengen dan ik nu in een flits op de streams zie.
tanja horen gillen van de pijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken waarom je dat ook in vredesnaam zou willen
Erg hè.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Ik heb het ook al jaaaaaren niet meer gedaan, maar ik weet zeker dat ik het er beter af zou brengen dan ik nu in een flits op de streams zie.
totaal ruptuurquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, als rasechte ramptoerist zet ik toch de streams maar even aan.![]()
Je weet maar nooit wat er misgaat!!![]()
![]()
En de stroom valt nog regelmatig uit in groningenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Zou Tanja's vader ook een dikke pik hebben?
Bewijs het maar !quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Jane het volgende:
Ze zei ook nog: of de kinderen die in een internaat naar zoiets hebben moeten kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Tanja, naar aanleiding van de 'kanker' van Roel: "Hoe vaak ik Joost al wel niet het liedje heb horen zingen van 'Mijn vader heeft een dikke pik'... wat moeten kinderen daar wel niet van denken die met incest te maken hebben.. ik vind dat een heel naar liedje. Maar daar zegt Big Brother niets over. Vind ik raar. Dat is net zo erg."
Hoi -Delta-.quote:
Als dat maar niet aan het eind van de middag is.quote:
Ja ze noemde ook het internaat volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Tanja, naar aanleiding van de 'kanker' van Roel: "Hoe vaak ik Joost al wel niet het liedje heb horen zingen van 'Mijn vader heeft een dikke pik'... wat moeten kinderen daar wel niet van denken die met incest te maken hebben.. ik vind dat een heel naar liedje. Maar daar zegt Big Brother niets over. Vind ik raar. Dat is net zo erg."
Dan ga je uit van de veronderstelling dat ik wol en/of breinaalden in huis zou hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Bewijs het maar !
En zet je fotootje in het topic "Weekopdracht en Fokkers breien een eindje mee"
![]()
En na het internaat ook nog een beetje................quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef style het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze in het internaat eea heeft meegemaakt.
Dan haal je toch een trui uit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de veronderstelling dat ik wol en/of breinaalden in huis zou hebben.
Breinaalden héél misschien nog ergens achter in een kast (die ik al jaren geleden terug zou moeten hebben gegeven aan mijn moeder), maar wol zéker niet hoor!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Als dat maar niet aan het eind van de middag is.
Anders heeft je gezin niet te vreten omdat jij met een zak chips en een fles witte niet meer van de buis te krijgen is!!
![]()
Zijn er al Onze Lieve Wickedangel bidprentjes in de handel??quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zei gister nog tegen iemand hier 'Vergeet je breinaalden niet'.
Nou ben ik ook al een profeet![]()
Als je recht en averecht kan, zijn kabels ook een eitje. Gewoon een kwestie van een duidelijk uitleg en wat uitproberen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Jane het volgende:
Ze breien ook gewoon met super dikke breinaalden. Zou echt in een poep en een scheet gebeurd moeten zijn. Ze hoeven er toch geen speciale patronen in te breien? Kabels of zo? (dat zou ik namelijk ook niet kunnen)
En Nathalie is al jaren een paar steekjes kwijtquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Roel heeft een steek laten vallen.. Volgens mij wel meer dan één.
Zeiken dat die opdrachten te moeilijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
weer een mislukte week opdracht kunnen ze eigenlijk wel iets in dat huis
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn er al Onze Lieve Wickedangel bidprentjes in de handel??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |