Zodra ze het kunstje doorhebben en ze dus blindelings breien komen die gesprekken vanzelf wel. Zeker als ze hele nachten door moeten halen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:13 schreef MissX het volgende:
pfff ik wil roddels en achterklap geen theekransjes
Zeg.. gaan we slaan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is net klaar, heeft ontzettend lang al zitten breiën.
Ik brei als goedmaker wel een boxer voor je, extra kriebelige wol, oke?quote:
Hoe kriebeliger, hoe beter.... heb ik tenminste een goed excuus om aan mijn zak te krabbenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik brei als goedmaker wel een boxer voor je, extra kriebelige wol, oke?![]()
Als dat kind onder Dido's denkentje kan gaan liggen is het al minstens 10 jaar oud.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:13 schreef Michelle-74 het volgende:
Dido bakt er dus helemaal niks van. Is zeker de eerste keer dat ze een breiwerkje moet maken.
Als het je niet echt interesseert dan leer je het veel langzamer dan iemand die echt wil leren breien..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht te dom om te poepen.....
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef pinkplatinum het volgende:
BB had geen slechtere opdracht kunnen verzinnen..
mja ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik heb nog nooit van me leven een breinaald vast gehad. En ik ben zo iemand die achter een naaimachine der eigen vinger vast naait.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht nog te dom om te poepen.....
Dus ze kan zelfs geen bruine trui breienquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar die Dido is nu écht nog te dom om te poepen.....
Ja dat is waar.. maar nu gaan de gesprekken echt alleen maar over breien..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee op een stip staan, dat was pas spannend.![]()
Het zijn altijd saaie opdrachten, altijd al zo geweest. Ik zie dit touwens liever dan fietsen of lopen, dat was helemaal erg. Of pakketjes bij elkaar rapen.
Scan is z'n breinaalden van zolder aan het halenquote:
Dat snap ik nog wel. Maar ze kan het op z'n minst proberen. En dat zat er ff niet in blijkbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:20 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Als het je niet echt interesseert dan leer je het veel langzamer dan iemand die echt wil leren breien..
Ik kan ook niet breien en ik zal me er ook nooit in verdiepen..
wat een kloteopdracht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |