Dat is meer een 18+ dingetje, daarvoor moet je in de clib zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef FuTilE het volgende:
![]()
OK, er zijn hier een paar mensen volslagen van de pot gerukt, zoveel is duidelijk.
Benieuwd wat er gebeurd als de volgende weekopdracht een rectaal onderzoek met een drilboor blijkt te zijn.
Kan maar 1 naald vinden, heb ik er echt 2 nodigquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef cevece het volgende:
[..]
Nu de naalden nog![]()
![]()
Ik wacht met spanning op die foto
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
teveel kleuren is erg onrustig, da's niet goed voor de baby
een 'nieuwe' dus
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
Ja leuk gaat nu iedereen hier 10 keer dat plaatje neerkwakken
Precies op tijdquote:
Zo hoort hetquote:
Avonne...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef Jojogirl het volgende:
Jongens, jullie zullen het toch echt moeten uithalen allemaal, want hij moet 5 bij 3 vierkantjes worden en geen 6 bij 6 of whatever.
* Jojogirl heeft al anderhalf vierkantje
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
Let op mijn woorden, vannacht heeft Roel nog steeds geen breinaald aangeraakt.
Ze is echt niet gemotiveerd om dit te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Dido maakt er echt een broddelwerkje van hoor
En wie gaat ermee om die dingen te dragen? Ik heb mijn handen volquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Wie stuurt een mail naar BB dat Kribbet a.s. donderdag in de uitzending onze knutselkunsten aan wil komen bieden?
Slaan we 2 vliegen in één klap, én Kribbet een plekje in de live en de bewoners aftroeven...
Rob is Dido aan het helpen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
waarom breidt Rob nietKan hij dat niet zonder zijn breibeen
Rob heeft al een vierkantje afquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
Jij mept er flink op losquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
<<<<
Die is net klaar, heeft ontzettend lang al zitten breiën.
er zijn maar zes paar breinaalden dus niet iederen kan te gelijk breien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
Ja wat een hoerenopdrachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar zes paar breinaalden dus niet iederen kan te gelijk breien.
BB5 begint langzaam de vermoeiendste ooit te worden.
IK MIS LINDA [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |