quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:54 schreef Jojogirl het volgende:
Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden.
Maar dan sneller.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze snáppen dus écht niet dat ze 24/7 door moeten breien....
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...quote:
Ik doe mee, maar dan moeten we wel foto's plaatsen!quote:
Roel ligt te slapen, en ik zie Menno en Joost ook niet zitten in de huiskamer. Zou dat niet de nachtploeg worden?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...
Het gemak waarmee de breiwerkjes momenteel aan de kant gelegd worden doet vermoeden dat ze dat nog niet helemaal doorhebben.
Jij eerst!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar dan moeten we wel foto's plaatsen!![]()
en dan zitten er ook nog een paar perfectionisten tussen die het steeds uit (willen) halen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...
Het gemak waarmee de breiwerkjes momenteel aan de kant gelegd worden doet vermoeden dat ze dat nog niet helemaal doorhebben.
Ik hoop het wel, anders zie ik nog wel gebeuren dat ze dinsdag ineens tot de conclusie komen dat ze het never nooit gaan halen en ze dus gewoon opgeven....quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel ligt te slapen, en ik zie Menno en Joost ook niet zitten in de huiskamer. Zou dat niet de nachtploeg worden?
Dit voorstel moet je Peter6000 doen, die gaat gelijk breinaalden kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:57 schreef cevece het volgende:
Als we nu gaan kijken wat 6 mensen op FOK! kunnen breien in dezelfde tijd. Wij doen het tussen werk/streamen/koken etc. door. Als de bewoners meer halen dan ons dan hebben zij uiteraard feestje gewonnen. Hebben wij meer dan zij, dan is Hummie verplicht om volgend jaar dus echt een BB met Fokkers te doen. Lijkt me strakke deal![]()
Ik brei wel hoor
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!quote:
Succes!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's met 3 "naalden" !!! Het moeten lapjes zijn johquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeker omdat het blauwe wol is dan denkt ze weer dat het toch een jongen isquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Da's met 3 "naalden" !!! Het moeten lapjes zijn johJe maakt het jezelf wel erg moeilijk.
(hoewel, Tanja zal het vast op prijs stellen als je een mutsje maakt voor haar baby !)
en hoe ziet het er nu uit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spamsterquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Roseanne het volgende:
test
We mogen toch maar met z'n 6-en tegelijk breien !! Anders is het niet eerlijk hequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zelf geen breipennen en zou ze pas dinsdag bij m'n moeder op kunnen halen... Lijkt me niet slim om mee te doen dus.... Al zou ik wel willen hoor... Misschien dat ik vanaf dinsdag wel een paar lapjes meebrei..
Bij een handwerkzaak en als ik me niet vergis kun je ook bij de Hema terecht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Ik ga morgen ook wol en naalden kopen!
Waar kun je dat kopen eigenlijk?
groenteboerquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
zeeman, wibra, hans textiel enzo verkopen ook wolquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Wat dacht je van de plaatselijke naaiwinkelquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Eerst zeiken en dan tóch mee gaan breiënquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk coole shit waar ik met genoegen aan mee kan doen![]()
Ik werd een beetje gek van op die stip staan midden in mijn woonkamer![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk coole shit waar ik met genoegen aan mee kan doen![]()
Ik werd een beetje gek van op die stip staan midden in mijn woonkamer![]()
Jij mag (uit je neus) puniken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:36 schreef arneaux het volgende:
Ehm. Ok. Nou. Eh. Ik kan als student geen breipennen betalen. Dus. Ik doe niet mee. Ok?... eh..?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eerst zeiken en dan tóch mee gaan breiën![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef cevece het volgende:
Daar is mijne ook eindelijk !
[afbeelding]
OK, daar heb je er hier aan de Geleenstraat een heel stel van zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van de plaatselijke naaiwinkel
Ja t lijt me wel dat je allemaal verschillende vierkantjes moet krijgen jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij vast Chantal de opdracht verkeerd op en moeten ze wel allemaal losse vierkantjes maken.
Katja!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, daar heb je er hier aan de Geleenstraat een heel stel van zitten.![]()
Zij wil voor elk dekentje een soort van sjaals maken zodat je drie van die sjaals (met elk 5 vierkantjes) aan elkaar moet zetten en niet 15 vierkantjes. Maar ik denk dat dat dus niet mag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja t lijt me wel dat je allemaal verschillende vierkantjes moet krijgen jaAnders krijg je drek een doek van 4 bij 6 hectare.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:43 schreef HenriOsewoudt het volgende:
wie verzint die weekopdrachten ?!?!?
na een week stilstaan nu een week breien, en dan klagen dat de kijkcijfers zo laag zijn ?!?!
Inderdaad logisch nadenken kunnen ze niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn weer helemaal over de verkeerde dingen aan het discussiëren.....
Als ze nu eens uit gaan rekenen hoeveel tijd ze per vierkantje hebben en dat ze dus ook 's nachts door moeten breien....
En lezen blijkt week na week ook erg moeilijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad logisch nadenken kunnen ze niet.
Het is geen homo maar een verwijfd ventje lijkt wel een beetje op wouter bosquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef Inca het volgende:
zie die joost nu lopen met een vaatdoekje hoe die zijn handjes houd echt een homo
Het is hier in het weekend sowieso al rustiger de laatste tijd, omdat er geen muziek/drankfeestjes meer zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje wil ook breien nu.....
Doordat iedereen die pennen in zijn/haar handen heeft wordt het hier in het topic ineens een stuk rustiger...
plus ongeveer de dikste naalden die er zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:18 schreef avonne het volgende:
zo te zien gebruiken ze dikke wol, dus dat gaat snel.
Donderdag moeten alle Fok!kers laten zien wat ze gemaakt hebben.quote:Ik ga strakkies ook een lapje breien !
Goedzo Cual.... ZO moet je dus breien....quote:
Dat is wel vaker de houding die de bewoners aanemen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
"We breien gewoon een eind heen" schijnt nu de gedachte te zijn....
Heb je jezelf getimed ???quote:
quote:
Altijd boeiender dan wat er nu binnen gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs de regie vind het saai.... Ze zijn de maan weer aan het filmen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
wat is er met die maan aan de hand op stream 3?
Vallende maan![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het is hier in het weekend sowieso al rustiger de laatste tijd, omdat er geen muziek/drankfeestjes meer zijn.
Ik heb een steek laten vallenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
wat is er met die maan aan de hand op stream 3?
Ik kan ze ook in stukjes van 15 cm. knippen en netjes afhechten..... moet kunnen denk ik. Als ik voorzichtig knip en snel hecht (hey..... knippen & hechten komt me bekend voorquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
vierkantjes cevece!!!!
Nou moet je een heel stuk uithalen, zonde![]()
Wij noemen dat altijd piemelbrie....quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:01 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben het alweer over smegma..
iemand?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef D.Rose het volgende:
ik ben de hele dag afwezig
kom ik thuis, zijn zowel de BB-ers als de Fokkers aan het breien
Wie kan me vertellen wat ik gemist heb?
Streamverslagen topic, alsof je dat nu na al die weken nog niet weetquote:
Ze mogen maar met 6 personen tegelijkertijd breien, dus hij komt vanzelf aan de beurt denk ikquote:
sorry...quote:
Dan wacht ik het rustig af, wil Roel wel zien breiënquote:
Sorry , maar de KEILEWEG in Rotterdam is pas gesloten , dus kan IK geen naalden kopen , maar ik kan het altijd bij mijn lokale dealer proberen achter het Centraal Station .........quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van de plaatselijke naaiwinkel
Ja, voor die verrassing stond ik ook al. Maar kijk in het streamverslagentopic en je vind uit dat ze een weekopdracht hebben. Om baby-dekentjes te breienquote:
daar is al bijna 3 uur niets gepostquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Streamverslagen topic, alsof je dat nu na al die weken nog niet weet
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
Hebben we al een adres waar we de vierkantjes naar toe kunnen sturen en weten we wie ze in elkaar gaat zetten. Ook nog handig.... wie gaat ze donderdag naar de studio brengen en tegen Bridget zeggen.... "zo had je nog wat te zeiken over de die-hard internetters ??"
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
Hebben we al een adres waar we de vierkantjes naar toe kunnen sturen en weten we wie ze in elkaar gaat zetten. Ook nog handig.... wie gaat ze donderdag naar de studio brengen en tegen Bridget zeggen.... "zo had je nog wat te zeiken over de die-hard internetters ??"
Dat was pritstift niet hoor die dat zeiquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
yech.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij noemen dat altijd piemelbrie....
Ik heb ff wat gemist terwijl ik in bad zat .....quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuke kleuren voor een sjaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:00 schreef cevece het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen !!!![]()
![]()
(mijn dochter roept dat het een sjaal voor haar is)
okquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, voor die verrassing stond ik ook al. Maar kijk in het streamverslagentopic en je vind uit dat ze een weekopdracht hebben. Om baby-dekentjes te breien![]()
Ja, maar de weekopdracht is wel uitgelegd. En meer is er kennelijk niet gebeurd.quote:
Kribbet zou toch al heen he, dus net zo makkelijk. Kribbet hoeft niet mee te breien. Die maakt de dekentjes in afmeting 60 x 100 cm. Kribbet.... adres pleasequote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....
Dus die kan ze wel brengen denk ik.
Nee, de fokkers gaan bewijzen dat ze het beter en sneller kunnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
en de Fokkers helpen een handje mee?
ik zeur nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, maar de weekopdracht is wel uitgelegd. En meer is er kennelijk niet gebeurd.
Zeuren is ook een vak hoor![]()
quote:
Nu de naalden nogquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, ik heb nu wol, wat moet ik verder doen![]()
[[url=
Het is volgens mij niet nep, maar ze heeft gewoon een naar lachje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef Kinga het volgende:
Dido lacht echt nep
zaag je 2 boomstammen om en daar haal je een paar breipennen uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, ik heb nu wol, wat moet ik verder doen![]()
[[url=
antwoord in koor: omdat je een debiel bentquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: *piepstemmetje* Waarom word ik altijd als debiel afgeschilderd? *piepstemmetje*
Ik vind die oorbellen nog erger dan het vestquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie kan wel net zo'n geweldig ding breien als ze nu aan heeft
dat is een zak wiet johquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:16 schreef D.Rose het volgende:
Roel rolt shaggie na shaggie
[afbeelding]
Woon ik echt het dichtste bij het huis? Niemand hier uit Aalsmeer, Hoofddorp enz.?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....
Dus die kan ze wel brengen denk ik.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef Day het volgende:
Nou kom ik een dag niet op Fok, lees de streamverslagen, lees vervolgens de topics (Gert en Flugeltje, wat is er met jullie aan de hand?), lees de laatste topic en merk dat de Fokkers aan het breien zijn!!!
WHAT THE FUCK IS ER MET JULLLIE AAN DE HAND???
* Gaat ook maar op zoek naar breinaalden, wil niet buiten de groep vallen.
Scan heb je het al gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie kan wel net zo'n geweldig ding breien als ze nu aan heeft
Onze Tan is heel schoon op zichzelf hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:17 schreef -Delta- het volgende:
Tanja's haar ziet er bijna altijd vies en vettig uit, wast ze het wel eens?![]()
Niet jouw Tanquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Onze Tan is heel schoon op zichzelf hoor!
Je kan niet zeggen dat ze geen lef heeft bij die schijnheiligen gasten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: *piepstemmetje* Waarom word ik altijd als debiel afgeschilderd? *piepstemmetje*
volgens mij gaan ze de nacht doorquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef MissX het volgende:
gaan ze ook s nachts breien of verwachten ze het met alleen overdag klaar te krijgen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze geen lef heeft bij die schijnheiligen gasten.
Antwoordt kreeg ze trouwens niet
Tan is van ons allemaal!quote:
Ik wil voor de poort staan bij de exit van Rob maar deze donderdag gaat er weer niemand uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Kribbet zou toch al heen he, dus net zo makkelijk. Kribbet hoeft niet mee te breien. Die maakt de dekentjes in afmeting 60 x 100 cm. Kribbet.... adres please
Jij doet het net klinken alsof het een publieke vrouw zou zijnquote:
Ik pas, dankjequote:
Is ze toch ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij doet het net klinken alsof het een publieke vrouw zou zijn![]()
mooi dan krijgen we ms nog een paar nachtelijke roddeluurtjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze de nacht door
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:20 schreef Day het volgende:
Dat lapje van Lieske is toch veels te breed?
[afbeelding]
Doe jij je pro-Lieske oordoppen in, als er negatief commentaar op Lieske komt?quote:
ze zuurt te veel op dit moment gewoon breien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:24 schreef Rica het volgende:
Er luistert ook gewoon echt niemand naar Lieske
Rob doet het erg netjes voor een man.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doe jij je pro-Lieske oordoppen in, als er negatief commentaar op Lieske komt?![]()
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelenquote:
is vast een speciaal filtertje voor.. ff installeren en klaar...quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelen![]()
Ze vond dat ze Joost wel als huisman zag en Branda als kostwinner. En toen wou ze nog iets over haar vader vertellen maar ze praten gewoon door dr heen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zuurt te veel op dit moment gewoon breien.
maakt allemaal niet uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelen![]()
Dan wil ik wel graag een Tanja-filter, word ze uit alle gesprekken gefilterdquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
is vast een speciaal filtertje voor.. ff installeren en klaar...![]()
zo te zien heeft ie het eerder gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob doet het erg netjes voor een man.![]()
maakt haar helemaal niks uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze vond dat ze Joost wel als huisman zag en Branda als kostwinner. En toen wou ze nog iets over haar vader vertellen maar ze praten gewoon door dr heen.
Maar ze schijnt er niet erg mee te zitten.
Welingelichte bronnen melden dat Lieske eruit gaatquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? (sorry voor de late reactie)
Hoezo?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welingelichte bronnen melden dat Lieske eruit gaat
Ze wisselen af. Er zijn maar 5 of 6?? stel pennen beschikbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:35 schreef D.Rose het volgende:
is het niet de bedoeling dat iedereen meedoet met de opdracht?
Of wisselen ze af?
ok, afwisselen dus, of is er iemand die 2 linker brei-handen heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
ze hebben maar 6 setjes pennen
Ik stem voor Roelquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:37 schreef D.Rose het volgende:
of is er iemand die 2 linker brei-handen heeft?
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....quote:
Ja maar ze wisselen de soorten opdrachten toch goed af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
Laat de volgende weekopdracht maar komen.
Deze is wel erg saai zitten we naar de breiers en hun sterke verhalen te luisteren
zou het niet weten maar het staat hem nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens een reden voor Joost z'n zwerver-look?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....
Komt van Tanjalies en die heeft vaak gelijk, hij voorspelde ook dat de weekopdracht, iets voor de baby maken was.
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens een reden voor Joost z'n zwerver-look?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....
Komt van Tanjalies en die heeft vaak gelijk, hij voorspelde ook dat de weekopdracht, iets voor de baby maken was.
Dit soort opdrachten zijn verschrikkelijk vermoeiend om naar te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar ze wisselen de soorten opdrachten toch goed af.![]()
Nu creatief met breiën, vorige keer de stip, daarvoor sportief met die ballenopdracht, winnie de pooh stickers etc.
nog niet geweest woensdag of donderdag in de live uitzending.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn toch nog geen nominaties geweest? Of heb ik dat ook al gemist dit weekend?
Dit staat vast niet in het script, vraag me af wanneer BB ingrijptquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk![]()
Wilt ie soms een volwassen kak-look creëren met die trui en kraag er nog onder?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
2e dekentje
[afbeelding]
schieten jullie een beetje op zeg, ik zit me hier de keren te breien cq naaien![]()
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit soort opdrachten zijn verschrikkelijk vermoeiend om naar te kijken.
Wil je kijkers trekken dan mag je best wat meer actie in het huis brengen.
Dit is zo saai om naar de kijken.
Het lijstje BB blunders wordt met de dag groter.
Ik heb ook vaak om hem moeten lachen.....quote:
Dido heeft gezegd dat ze het mooi vond op deze manier, en aangezien Joost verliefd aan het worden is op haar, heeft hij het dus zo gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk![]()
Wilt ie soms een volwassen kak-look creëren met die trui en kraag er nog onder?![]()
Nu je het zegt, potverdikkie zeg Joost, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit staat vast niet in het script, vraag me af wanneer BB ingrijpt
ik ben al 2x zoverquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
2e dekentje
[afbeelding]
schieten jullie een beetje op zeg, ik zit me hier de keren te breien cq naaien![]()
Nou ik vond alle gedwongen gesprekjes best wel leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.![]()
Dat was staan, staan, staan, staan, staan en staan en een beetje kletsen.
Dit is breiën en kletsen.
Hier dus: SMS fraude Endemol Big Brotherquote:
Gaaf zeg met die witte ruimte in het midden, zo creëer je toch ruimte en toch zitten de lapjes aan elkaar, klasse hoor, mooie constructie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al 2x zover
[afbeelding]
[afbeelding]
jij zal vast op de bank terecht komen komende weekquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, potverdikkie zeg Joost, wat denk je wel niet.![]()
Compleet ander personage gaan neerzetten dan bij de castingronde![]()
daar gebeurde toch meer dan nu.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.![]()
Dat was staan, staan, staan, staan, staan en staan en een beetje kletsen.
Dit is breiën en kletsen.
Oh ik vond het ook een leuke opdracht hoor, lekker kleppen de hele dag en nachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vond alle gedwongen gesprekjes best wel leuk![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al 2x zover
[afbeelding]
[afbeelding]
da's een produktiefoutje, ik ben nog niet zo bedreven in breienquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaaf zeg met die witte ruimte in het midden, zo creëer je toch ruimte en toch zitten de lapjes aan elkaar, klasse hoor, mooie constructie.![]()
![]()
Dat is meer een 18+ dingetje, daarvoor moet je in de clib zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef FuTilE het volgende:
![]()
OK, er zijn hier een paar mensen volslagen van de pot gerukt, zoveel is duidelijk.
Benieuwd wat er gebeurd als de volgende weekopdracht een rectaal onderzoek met een drilboor blijkt te zijn.
Kan maar 1 naald vinden, heb ik er echt 2 nodigquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef cevece het volgende:
[..]
Nu de naalden nog![]()
![]()
Ik wacht met spanning op die foto
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
teveel kleuren is erg onrustig, da's niet goed voor de baby
een 'nieuwe' dus
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
Ja leuk gaat nu iedereen hier 10 keer dat plaatje neerkwakken
Precies op tijdquote:
Zo hoort hetquote:
Avonne...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef Jojogirl het volgende:
Jongens, jullie zullen het toch echt moeten uithalen allemaal, want hij moet 5 bij 3 vierkantjes worden en geen 6 bij 6 of whatever.
* Jojogirl heeft al anderhalf vierkantje
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
Let op mijn woorden, vannacht heeft Roel nog steeds geen breinaald aangeraakt.
Ze is echt niet gemotiveerd om dit te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Dido maakt er echt een broddelwerkje van hoor
En wie gaat ermee om die dingen te dragen? Ik heb mijn handen volquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Wie stuurt een mail naar BB dat Kribbet a.s. donderdag in de uitzending onze knutselkunsten aan wil komen bieden?
Slaan we 2 vliegen in één klap, én Kribbet een plekje in de live en de bewoners aftroeven...
Rob is Dido aan het helpen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
waarom breidt Rob nietKan hij dat niet zonder zijn breibeen
Rob heeft al een vierkantje afquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
Jij mept er flink op losquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
<<<<
Die is net klaar, heeft ontzettend lang al zitten breiën.
er zijn maar zes paar breinaalden dus niet iederen kan te gelijk breien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef teamlead het volgende:
Ja wat een hoerenopdrachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn maar zes paar breinaalden dus niet iederen kan te gelijk breien.
BB5 begint langzaam de vermoeiendste ooit te worden.
IK MIS LINDA [afbeelding]
Ja want Rob heeft hardstikke goed meegedaan, zeker voor een manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |