Sorry , maar de KEILEWEG in Rotterdam is pas gesloten , dus kan IK geen naalden kopen , maar ik kan het altijd bij mijn lokale dealer proberen achter het Centraal Station .........quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:37 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van de plaatselijke naaiwinkel
Ja, voor die verrassing stond ik ook al. Maar kijk in het streamverslagentopic en je vind uit dat ze een weekopdracht hebben. Om baby-dekentjes te breienquote:
daar is al bijna 3 uur niets gepostquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Streamverslagen topic, alsof je dat nu na al die weken nog niet weet
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
Hebben we al een adres waar we de vierkantjes naar toe kunnen sturen en weten we wie ze in elkaar gaat zetten. Ook nog handig.... wie gaat ze donderdag naar de studio brengen en tegen Bridget zeggen.... "zo had je nog wat te zeiken over de die-hard internetters ??"
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
Hebben we al een adres waar we de vierkantjes naar toe kunnen sturen en weten we wie ze in elkaar gaat zetten. Ook nog handig.... wie gaat ze donderdag naar de studio brengen en tegen Bridget zeggen.... "zo had je nog wat te zeiken over de die-hard internetters ??"
Dat was pritstift niet hoor die dat zeiquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
yech.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij noemen dat altijd piemelbrie....
Ik heb ff wat gemist terwijl ik in bad zat .....quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!![]()
[afbeelding]
Leuke kleuren voor een sjaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:00 schreef cevece het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen !!!![]()
![]()
(mijn dochter roept dat het een sjaal voor haar is)
okquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, voor die verrassing stond ik ook al. Maar kijk in het streamverslagentopic en je vind uit dat ze een weekopdracht hebben. Om baby-dekentjes te breien![]()
Ja, maar de weekopdracht is wel uitgelegd. En meer is er kennelijk niet gebeurd.quote:
Kribbet zou toch al heen he, dus net zo makkelijk. Kribbet hoeft niet mee te breien. Die maakt de dekentjes in afmeting 60 x 100 cm. Kribbet.... adres pleasequote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....
Dus die kan ze wel brengen denk ik.
Nee, de fokkers gaan bewijzen dat ze het beter en sneller kunnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
en de Fokkers helpen een handje mee?
ik zeur nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, maar de weekopdracht is wel uitgelegd. En meer is er kennelijk niet gebeurd.
Zeuren is ook een vak hoor![]()
quote:
Nu de naalden nogquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, ik heb nu wol, wat moet ik verder doen![]()
[[url=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |