Het is volgens mij niet nep, maar ze heeft gewoon een naar lachje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef Kinga het volgende:
Dido lacht echt nep
zaag je 2 boomstammen om en daar haal je een paar breipennen uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
Oke, ik heb nu wol, wat moet ik verder doen![]()
[[url=
antwoord in koor: omdat je een debiel bentquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: *piepstemmetje* Waarom word ik altijd als debiel afgeschilderd? *piepstemmetje*
Ik vind die oorbellen nog erger dan het vestquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie kan wel net zo'n geweldig ding breien als ze nu aan heeft
dat is een zak wiet johquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:16 schreef D.Rose het volgende:
Roel rolt shaggie na shaggie
[afbeelding]
Woon ik echt het dichtste bij het huis? Niemand hier uit Aalsmeer, Hoofddorp enz.?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kribbet woont het dichtste bij het BB huis.....
Dus die kan ze wel brengen denk ik.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef Day het volgende:
Nou kom ik een dag niet op Fok, lees de streamverslagen, lees vervolgens de topics (Gert en Flugeltje, wat is er met jullie aan de hand?), lees de laatste topic en merk dat de Fokkers aan het breien zijn!!!
WHAT THE FUCK IS ER MET JULLLIE AAN DE HAND???
* Gaat ook maar op zoek naar breinaalden, wil niet buiten de groep vallen.
Scan heb je het al gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie kan wel net zo'n geweldig ding breien als ze nu aan heeft
Onze Tan is heel schoon op zichzelf hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:17 schreef -Delta- het volgende:
Tanja's haar ziet er bijna altijd vies en vettig uit, wast ze het wel eens?![]()
Niet jouw Tanquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Onze Tan is heel schoon op zichzelf hoor!
Je kan niet zeggen dat ze geen lef heeft bij die schijnheiligen gasten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:14 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: *piepstemmetje* Waarom word ik altijd als debiel afgeschilderd? *piepstemmetje*
volgens mij gaan ze de nacht doorquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef MissX het volgende:
gaan ze ook s nachts breien of verwachten ze het met alleen overdag klaar te krijgen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ze geen lef heeft bij die schijnheiligen gasten.
Antwoordt kreeg ze trouwens niet
Tan is van ons allemaal!quote:
Ik wil voor de poort staan bij de exit van Rob maar deze donderdag gaat er weer niemand uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Kribbet zou toch al heen he, dus net zo makkelijk. Kribbet hoeft niet mee te breien. Die maakt de dekentjes in afmeting 60 x 100 cm. Kribbet.... adres please
Jij doet het net klinken alsof het een publieke vrouw zou zijnquote:
Ik pas, dankjequote:
Is ze toch ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij doet het net klinken alsof het een publieke vrouw zou zijn![]()
mooi dan krijgen we ms nog een paar nachtelijke roddeluurtjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze de nacht door
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:20 schreef Day het volgende:
Dat lapje van Lieske is toch veels te breed?
[afbeelding]
Doe jij je pro-Lieske oordoppen in, als er negatief commentaar op Lieske komt?quote:
ze zuurt te veel op dit moment gewoon breien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:24 schreef Rica het volgende:
Er luistert ook gewoon echt niemand naar Lieske
Rob doet het erg netjes voor een man.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doe jij je pro-Lieske oordoppen in, als er negatief commentaar op Lieske komt?![]()
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelenquote:
is vast een speciaal filtertje voor.. ff installeren en klaar...quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelen![]()
Ze vond dat ze Joost wel als huisman zag en Branda als kostwinner. En toen wou ze nog iets over haar vader vertellen maar ze praten gewoon door dr heen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze zuurt te veel op dit moment gewoon breien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |