zeker omdat het blauwe wol is dan denkt ze weer dat het toch een jongen isquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Da's met 3 "naalden" !!! Het moeten lapjes zijn johJe maakt het jezelf wel erg moeilijk.
(hoewel, Tanja zal het vast op prijs stellen als je een mutsje maakt voor haar baby !)
en hoe ziet het er nu uit?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!![]()
[afbeelding]
Spamsterquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Roseanne het volgende:
test
We mogen toch maar met z'n 6-en tegelijk breien !! Anders is het niet eerlijk hequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zelf geen breipennen en zou ze pas dinsdag bij m'n moeder op kunnen halen... Lijkt me niet slim om mee te doen dus.... Al zou ik wel willen hoor... Misschien dat ik vanaf dinsdag wel een paar lapjes meebrei..
Bij een handwerkzaak en als ik me niet vergis kun je ook bij de Hema terecht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Ik ga morgen ook wol en naalden kopen!
Waar kun je dat kopen eigenlijk?
groenteboerquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
zeeman, wibra, hans textiel enzo verkopen ook wolquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Wat dacht je van de plaatselijke naaiwinkelquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |