maakt allemaal niet uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij hoorde geen antwoord, wij hoorden de hele groep joelen![]()
Dan wil ik wel graag een Tanja-filter, word ze uit alle gesprekken gefilterdquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
is vast een speciaal filtertje voor.. ff installeren en klaar...![]()
zo te zien heeft ie het eerder gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob doet het erg netjes voor een man.![]()
maakt haar helemaal niks uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze vond dat ze Joost wel als huisman zag en Branda als kostwinner. En toen wou ze nog iets over haar vader vertellen maar ze praten gewoon door dr heen.
Maar ze schijnt er niet erg mee te zitten.
Welingelichte bronnen melden dat Lieske eruit gaatquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? (sorry voor de late reactie)
Hoezo?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welingelichte bronnen melden dat Lieske eruit gaat
Ze wisselen af. Er zijn maar 5 of 6?? stel pennen beschikbaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:35 schreef D.Rose het volgende:
is het niet de bedoeling dat iedereen meedoet met de opdracht?
Of wisselen ze af?
ok, afwisselen dus, of is er iemand die 2 linker brei-handen heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
ze hebben maar 6 setjes pennen
Ik stem voor Roelquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:37 schreef D.Rose het volgende:
of is er iemand die 2 linker brei-handen heeft?
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....quote:
Ja maar ze wisselen de soorten opdrachten toch goed af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
Laat de volgende weekopdracht maar komen.
Deze is wel erg saai zitten we naar de breiers en hun sterke verhalen te luisteren
zou het niet weten maar het staat hem nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens een reden voor Joost z'n zwerver-look?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....
Komt van Tanjalies en die heeft vaak gelijk, hij voorspelde ook dat de weekopdracht, iets voor de baby maken was.
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef D.Rose het volgende:
is er trouwens een reden voor Joost z'n zwerver-look?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel iets met verhaallijnen te maken hebben ben ik bang....
Komt van Tanjalies en die heeft vaak gelijk, hij voorspelde ook dat de weekopdracht, iets voor de baby maken was.
Dit soort opdrachten zijn verschrikkelijk vermoeiend om naar te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar ze wisselen de soorten opdrachten toch goed af.![]()
Nu creatief met breiën, vorige keer de stip, daarvoor sportief met die ballenopdracht, winnie de pooh stickers etc.
nog niet geweest woensdag of donderdag in de live uitzending.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zijn toch nog geen nominaties geweest? Of heb ik dat ook al gemist dit weekend?
Dit staat vast niet in het script, vraag me af wanneer BB ingrijptquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk![]()
Wilt ie soms een volwassen kak-look creëren met die trui en kraag er nog onder?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
2e dekentje
[afbeelding]
schieten jullie een beetje op zeg, ik zit me hier de keren te breien cq naaien![]()
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit soort opdrachten zijn verschrikkelijk vermoeiend om naar te kijken.
Wil je kijkers trekken dan mag je best wat meer actie in het huis brengen.
Dit is zo saai om naar de kijken.
Het lijstje BB blunders wordt met de dag groter.
Ik heb ook vaak om hem moeten lachen.....quote:
Dido heeft gezegd dat ze het mooi vond op deze manier, en aangezien Joost verliefd aan het worden is op haar, heeft hij het dus zo gedaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk![]()
Wilt ie soms een volwassen kak-look creëren met die trui en kraag er nog onder?![]()
Nu je het zegt, potverdikkie zeg Joost, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit staat vast niet in het script, vraag me af wanneer BB ingrijpt
ik ben al 2x zoverquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
2e dekentje
[afbeelding]
schieten jullie een beetje op zeg, ik zit me hier de keren te breien cq naaien![]()
Nou ik vond alle gedwongen gesprekjes best wel leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.![]()
Dat was staan, staan, staan, staan, staan en staan en een beetje kletsen.
Dit is breiën en kletsen.
Hier dus: SMS fraude Endemol Big Brotherquote:
Gaaf zeg met die witte ruimte in het midden, zo creëer je toch ruimte en toch zitten de lapjes aan elkaar, klasse hoor, mooie constructie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al 2x zover
[afbeelding]
[afbeelding]
jij zal vast op de bank terecht komen komende weekquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, potverdikkie zeg Joost, wat denk je wel niet.![]()
Compleet ander personage gaan neerzetten dan bij de castingronde![]()
daar gebeurde toch meer dan nu.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, alsof die stipopdracht niet saai was.![]()
Dat was staan, staan, staan, staan, staan en staan en een beetje kletsen.
Dit is breiën en kletsen.
Oh ik vond het ook een leuke opdracht hoor, lekker kleppen de hele dag en nachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vond alle gedwongen gesprekjes best wel leuk![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben al 2x zover
[afbeelding]
[afbeelding]
da's een produktiefoutje, ik ben nog niet zo bedreven in breienquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaaf zeg met die witte ruimte in het midden, zo creëer je toch ruimte en toch zitten de lapjes aan elkaar, klasse hoor, mooie constructie.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |