Ze mogen donderdags nooit in de tuin komen vanaf halverwege de middag dus hoe ze dat dan gaan doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
ff een vraagj tussendoor.
Als Roel op de bank terecht komt en op de donderdagavond het huis zou moeten verlaten, moet hij dan het geld wat in de plantenpot zit meenemen of mag ie het laten zitten ?
De anderen mogen er 'tot het laatst' niet achter komen, dus dan zal hij het op sneaky wijze in zijn koffer moeten doen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
Als Roel op de bank terecht komt en op de donderdagavond het huis zou moeten verlaten, moet hij dan het geld wat in de plantenpot zit meenemen of mag ie het laten zitten ?
Hij moet het gewoon vantevoren met z'n ander spullen inpakken, denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef BorTheWolf het volgende:
SMS-cirkeltje opzetten?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:26 schreef Coos het volgende:
Ik kan hier niet langer naar kijken. Ik ga iets anders doen. Is er geen sms-alert bij bonje??![]()
Want als de breien nog even doorgaat is er dus echt geen fuck te beleven.
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Tja dat bedoel ik, dat vroeg ik me dus ook af.Maar Roel is ook zo brutaal dat als ie het huis verlaat dan nog ff eerst het geld gaat pakken denk ik. En Ruud de Wild maar wachten.
trustequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wilde eik wel weten wat voor wol het was.
Ik ga trouwens maffen, morgen weer een dag![]()
ciaoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Jojogirl het volgende:
In de nieuwste ComputerTotaal staat een workshop over dat onderwerpquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
ff erg offtopic:
Zijn er hier mensen die een kei zijn met photoshop? Moet een achtergrond wehalen, maar lukt me niet. En m'n normale slachtoffer heeft geen tijd voorlopig...
Dus wat uitleg zou erg gewenst zijn.
gelijk heb je die hummie en Co hebben wel een hele erge stomme opdracht verzonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
ff erg offtopic:
Zijn er hier mensen die een kei zijn met photoshop? Moet een achtergrond wehalen, maar lukt me niet. En m'n normale slachtoffer heeft geen tijd voorlopig...
Dus wat uitleg zou erg gewenst zijn.
Bekertjes?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef arneaux het volgende:
Nee Chantal. De reclame met het bekertjesmeisje is NIET versneld. Kuttekop.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
Ja ok dat heb ik nu gedaan, maar dan zijn er nog gedeeltes die ie niet goed meepakt en die dus blijven staan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef jette het volgende:
[..]
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalen
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot morgen sterkte voor degene die blijven kijken.
Want er zal niet veel meer gaan gebeuren
Nou, echt gewéldig van Dido.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen kan veel over Dido zeggen, maar toen Bridget zei dat Dido het wel goed deed (stipopdracht) reageerde ze alleen met een glimlach.
Toen Tanja bij de stickersopdracht te horen kreeg, dat zij de beste methode had, gaf ze zichzelf een schouderklopje![]()
![]()
Ik ga December echt bij lang na niet halen, hoop deze maand nog vol te krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je kunt toch gewoon hier lekker ruzie gaan makenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, maar iedereen zeikt over haar terwijl iemand als Tanja zichzelf een schouderklopje gaf met die zelfingenomen rotkopquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, echt gewéldig van Dido.Ze is een goed mens.
Jammer dat je dat niet 4 minuten later hebt gepost.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Klopt maar daarna hadden ze t over t bekertjesmeisje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bekertjes?
Ik dacht dat het over die Aziatische vrouw ging die een t-shirt in 2 tellen op kon vouwen?![]()
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschienquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welterustenik blijf nog even de boel in de gaatjes houden, wie weet wat er nog ken gebeuren
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschien![]()
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Nog een uurtje ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Is je telefoon al opgeladen, APK? Ik ben benieuwd naar je huisvlijt.
Dat ga ik denk ik niet redden. Maar dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:
Ja, als ik hem verder omhoog zet. Neemt ie teveel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:01 schreef jette het volgende:
Je kan ook de tolerantie instellen dan gaat het ook preciezer. Maar dat zal je wel geprobeerd hebben denk ik.
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Bij mij staat BB5 voorlopig tweede:quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5
Op de een of andere manier krijg ik bij Redhair het gevoel dat het Linda herself is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef redhair het volgende:
Rob wil het liefs door zijn dochter en zoon gewekt worden.
OPZOUTEN dus. Hoop zo dat hij weer op de bank komt te zitten![]()
![]()
Maar de baby mag maar 8 of 9 dagen in beeld, dus daarna is het einde oefening.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.
Dan is het Tanja x 1000, en het was het nu al x 10.
Als het dan teveel op haar gericht blijft haak ik echt af, zeker als de rest slaapverwekkend is.
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het dan teveel op haar gericht blijft haak ik echt af, zeker als de rest slaapverwekkend is.
Dat wordt één duffe ellende. En de bewoners en kijkers vinden de baby allemaal zóóóó schattig. Tanja gaat fluitend de finale in. Samen met Joost en Roel denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar de baby mag maar 8 of 9 dagen in beeld, dus daarna is het einde oefening.
GO Tanja GO Tanjaquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad ook weer extreeeeeeeem uit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft vroeger EXTREEM veel ge-hamertje-tikt.
Acht of negen dagen en dus afleveringen dacht ik, maar ik zal proberen om te achterhalen hoe dat ook alweer zat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeld
Dit las ik ook nog:quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er zin an!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef cevece het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staan![]()
![]()
Doet ze nu dus nog niet pfffff er staat ons nog wat te wachten![]()
Per dag maar maximaal 2 uur geloof ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat 8 hele dagen of bv 16 halve dagen in beeld
Dan zullen de bewoners ook wel flink tekeer gaan want ze hebben zich zeker in het begin enorm ingehouden en alles stapelt zich langzamerhand op, niemand zegt iets, maar als het eenmaal zo ver komt, dan komt alles eruit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef cevece het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens in de streamverslagen gelezen dat Tanja vond dat ze zichzelf nu nog inhield. Straks als de baby er is zou ze wel even op d'r strepen gaan staan![]()
![]()
Doet ze nu dus nog niet pfffff er staat ons nog wat te wachten![]()
Ze zei ook nog :"Mijn moeder heeft extreem veel testosteron"..(geen idee of ik t goed gespelt heb)quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad ook weer extreeeeeeeem uit.![]()
Oh oh oh oh oh, Lieske.![]()
Nu heeft ze een deja voe.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef MissHobje het volgende:
wat zit Joost krampachtig te breien zegen strak
dat werkt niet echt hahha.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kon het dus niet laten, ik maak er wel een onderzetter van![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/Breiwerk.jpg]afbeelding][/URL]
Ga jij nou maar wijn zuipen met je autistische verbale gezwerf.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef redhair het volgende:
Mis hoor CEVECE. Ik ben Linda niet. Had al zoiets verwacht. Wil dan ook mijn nickname veranderen, maar weet niet of dat kan.
Dat is al het ergste aan dit alles.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zei ook nog :"Mijn moeder heeft extreem veel testosteron"..(geen idee of ik t goed gespelt heb)
Vrouwen hebben toch alleen oestrogeen![]()
Nee joh..... niet doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef redhair het volgende:
Mis hoor CEVECE. Ik ben Linda niet. Had al zoiets verwacht. Wil dan ook mijn nickname veranderen, maar weet niet of dat kan.
Had ik nog niet gezien, ben zo bezig geweest met de onderzetter, zweet staat op mijn voorhoofdquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je zal het niet geloven, maar er is ook een apart brei-topic.
8 uur!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is hartverwarmend hoe een tv-programma van invloed kan zijn op nieuwe hobby's van Fokkersquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, ben zo bezig geweest met de onderzetter, zweet staat op mijn voorhoofd![]()
Wauw da's wel heel snel, schade Tanja, alles ist vorbei.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef nebelung het volgende:
[..]
8 uur!
Volgens mij loopt het dus allemaal wel los. Ze zal snel bevallen, zo te zien en dan is het heus wel einde oefening voor Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |