Jammer dat je dat niet 4 minuten later hebt gepost.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot morgen sterkte voor degene die blijven kijken.
Want er zal niet veel meer gaan gebeuren
Klopt maar daarna hadden ze t over t bekertjesmeisje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bekertjes?
Ik dacht dat het over die Aziatische vrouw ging die een t-shirt in 2 tellen op kon vouwen?![]()
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschienquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welterustenik blijf nog even de boel in de gaatjes houden, wie weet wat er nog ken gebeuren
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE moord met de breipennen. Chantal ligt zomaar ineens dood in bed, met 6 paar breipennen in haar gestoken. Wie heeft 't gedaan... zoiets misschien![]()
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
BB4 was de slechtste BB ever, wat mij betreft. Deze editie begon heel hoopvol, vond ik. Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Nog een uurtje ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Is je telefoon al opgeladen, APK? Ik ben benieuwd naar je huisvlijt.
Dat ga ik denk ik niet redden. Maar dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:
Ja, als ik hem verder omhoog zet. Neemt ie teveel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:01 schreef jette het volgende:
Je kan ook de tolerantie instellen dan gaat het ook preciezer. Maar dat zal je wel geprobeerd hebben denk ik.
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Maar dat gezeik met Tanja voor en Tanja na begint me steeds meer de strot uit te komen. BB moet echt oppassen dat het geen overdosis wordt. Voor velen hier is het dat al.
Bij mij staat BB5 voorlopig tweede:quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind deze nog erger. Voor mij is het nog steeds: BB3, BB2, BB1, BB4, BB5
Op de een of andere manier krijg ik bij Redhair het gevoel dat het Linda herself is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:13 schreef redhair het volgende:
Rob wil het liefs door zijn dochter en zoon gewekt worden.
OPZOUTEN dus. Hoop zo dat hij weer op de bank komt te zitten![]()
![]()
Maar de baby mag maar 8 of 9 dagen in beeld, dus daarna is het einde oefening.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je als ze straks gaat bevallen en dat erna de baby er is.
Dan is het Tanja x 1000, en het was het nu al x 10.
Als het dan teveel op haar gericht blijft haak ik echt af, zeker als de rest slaapverwekkend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |