jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Is het trouwens niet deel 506?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:49 schreef Isabeau het volgende:![]()
ga lekker slapen, ze staan waarschijnlijk toch pas over 2 uur op. Of om 10:00, kan ook.
Ja, een lokkertje en een uitnodiging om gezellig te slowchattenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:01 schreef Isabeau het volgende:
De TT is bedoeld als enige vreugdesprongetje in de verdere trieste bedoening in dat huis. Zodat je héél eventjes dènkt dat er toch iets is gebeurd. Maar ja, dooie mus, zeg maar
Althans, dat is mijn analyse.
LOLquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:03 schreef luciano het volgende:
Na 02.00 ben ik aangeschoven en gebleven , maar toen sliepen ze allemaal al ! , Daarna is alleen tanja uit bed geweest voor een sigaretje omstreeks 06.15 , en ingrid heeft geplast omstreeks 09.00 . dat is ECHT ALLES muiz , ik ga kapot van de verveling na 8 uur ............. , ja . wat heb ik eigenlijk gedaan in die 8 uur .........
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Doe maar , want mijn aarsje is gisteren al eens gekicked door de charmante leren laarsjes van CartWOman , en mijn aarsje doet daar nog steeds een beetje AU van ......
Ik heb gisteren een oud topic nieuw leven in geblazen, en die is door Cartwoman geslotenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Doe maar , want mijn aarsje is gisteren al eens gekicked door de charmante leren laarsjes van CartWOman , en mijn aarsje doet daar nog steeds een beetje AU van ......
FUK , waarom heb ik daar niet aan gedacht , darnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:10 schreef area51 het volgende:
Vanmorgen eerst naar de Formule 1vanuit China gekeken was het bekijken waard, want op de streams gebeurde niets.
Gelukkig heeft MIJN " verzoek "voor het sms fraude WEL nut gehad , want dhr de Wit van de 2e kamer heeft al 10 tallen reacties van FOKkers gekregen mailde hij me .....quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een oud topic nieuw leven in geblazen, en die is door Cartwoman gesloten![]()
quote:
Ik ga hem ook even mailen en meteen mijn theorie voorleggen zoals geplaatst in het SMS fraude topicquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MIJN " verzoek "voor het sms fraude WEL nut gehad , want dhr de Wit van de 2e kamer heeft al 10 tallen reacties van FOKkers gekregen mailde hij me .....
'Wanneer begint BB?' Ja, was echt een fantastisch topic om te schoppen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen op een raar putdeksel en een zichzelf lancerende indier na.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:10 schreef area51 het volgende:
Vanmorgen eerst naar de Formule 1vanuit China gekeken was het bekijken waard, want op de streams gebeurde niets.
Ton ik gisteravond laat even keek was het net zo saai als aan het begin van de avond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
morgen
jammer dat er geen streamverslagen zijn gemaakt vannacht
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Cartwoman is een schatjeals ze je met haar leren laarsjes lieftallig tegen je poezelige achterste trapt dan is dat een eer.
![]()
jammer wil graag wat meer vuurwerkquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ton ik gisteravond laat even keek was het net zo saai als aan het begin van de avond.
Pais en vree...![]()
Nee, kom net uit bed. Volgend weekend moet ik weer 's nachts werken en ik stel voor dat Tanja dan maar gaat bevallenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
Niets gebeurt nadat ik ging slapen merk ik.
niet echt zo was het ongeveerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
Niets gebeurt nadat ik ging slapen merk ik.
Tegen die tijd mail ik je m'n 06 even, wil je me dan wakker piepen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, kom net uit bed. Volgend weekend moet ik weer 's nachts werken en ik stel voor dat Tanja dan maar gaat bevallen
Nou ja, ik had ook niet anders verwacht eerljk gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet echt zo was het ongeveer [afbeelding]
Als het er écht op gaat lijken ga ik gewoon naast de pjoeter slapen, wordt ik vanzelf wakker van het geschreeuwquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil best iedereen wakker bellen vanaf m'n werk als het volgend weekend gebeurt
Met jouw zekerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook niet anders verwacht eerljk gezegd.
Wat waren ze sáái gisteren.... Hier was het gelukkig wél gezellig![]()
Niet al té luid ajbquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Guten Morgen!![]()
![]()
Wie gehts mit euch?
Ich habe gut geschlafen und hoffe das es einen schönen bb-tag wird!
Und wenn nicht dann werde ich mal was anderes machen am sonntag...
Und jetzt darf laute musiek kommen!![]()
Ik hoop juist dat ze nog even wacht met bevallen, een week of 3quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil best iedereen wakker bellen vanaf m'n werk als het volgend weekend gebeurt
quote:
Ik ben echt superblij dat hij er weer eentje gemaakt heeft. En dat heb ik hem ook al laten wetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Jacob![]()
Hadden jullie de laatste van Flakkie al gezien? Parodie op BB
Reageer daar aub even, die jongen doet zo z'n best.![]()
Dat bedoelde ik ook het was gewoon erg gezellig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar een saaie avond werd zo toch nog uithoudbaar...
Dat weet ik tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook het was gewoon erg gezellig.
Bedoelde het helemaal niet kwaad![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij dat hij er weer eentje gemaakt heeft. En dat heb ik hem ook al laten weten
ah thnx!! weet ik alweer wat meerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Als je de streams had gevolgd gisteravond had je kunnen zien dat Ingrid en Menno nog steeds voor elkaar gaan. Een en ander is uitgesproken. Ze handden wat afstand genomen, omdat ze beiden het gevoel hadden een beetje buiten de groep te vallen. Ze zijn dus met een soort charmeoffensief bezig.
Menno had het een beetje moeilijk met de aandacht van Ingrid voor Roel. Hij was een beetje jaloers.
Ingrid heeft hem gerustgesteld en gezegd dat er niets aan de hand is, hij (Menno) komt bij haar echt op de eerste plaats.
Beiden zijn nogal onzeker over de komende nominatieronde.
Na veel zoenen en knuffelen hebben ze het weer bijgelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aha, ik vond ze al vreemd doen, vooral Ingrid.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Als je de streams had gevolgd gisteravond had je kunnen zien dat Ingrid en Menno nog steeds voor elkaar gaan. Een en ander is uitgesproken. Ze handden wat afstand genomen, omdat ze beiden het gevoel hadden een beetje buiten de groep te vallen. Ze zijn dus met een soort charmeoffensief bezig.
Menno had het een beetje moeilijk met de aandacht van Ingrid voor Roel. Hij was een beetje jaloers.
Ingrid heeft hem gerustgesteld en gezegd dat er niets aan de hand is, hij (Menno) komt bij haar echt op de eerste plaats.
Voor mij niet, ik heb regelmatige hele zinnige bijdragen in andere topicsquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
Heerlijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:38 schreef Seborik het volgende:
Haha wat tof wakkerworden. Meestal zit ik ook altijd zulke dingen op.
Eensch, al moet ik toegeven dat ook ik niet al té vaak in de andere topics post... De bewonerstopics lees ik eigenlijk nooit, de rest dan weer wel. Parodie op BB is wel één van de favorieten wat dat betreft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
dat vind ik ook jammerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
jammer had liever gezien dat ingrid en roel lagen te zoenenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Ik blijf erin als de aanstaande lover van Chantal straks Leroy blijkt te heten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb regelmatige hele zinnige bijdragen in andere topics
Zo heb ik bijvoorbeeld als enige op heel Fok voorspelt dat Leroy de eindwinnaar gaat worden
Dat streamen vind ik erg moeilijk.... Ik kan geen prioriteiten stellen, dan begin ik en wordt ik weer afgeleid door het één of ander... Ik kan meestal wel de strekking geven van iets wat gebeurd is maar hele lappen uittikken zoals bijvoorbeeld BusWatcher doet lukt me echt niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat vind ik ook jammer
de charme van het volgen via Fok waren toch echt wel de streamverslagen... vind het echt jammer dat ze niet altijd even goed bijgehouden worden, maar ben allang blij wanneer dat wel gebeurt en ben de streamers dan ook erg dankbaar!!
Zelf zit ik meestal niet alleen hier dus de streams volgen met geluid aan is meestal geen optie![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:43 schreef luciano het volgende:
HEHEHE , ik kon het niet laten , ik had nl. nog nooit de ochtend rituelen van die lapzwanzen meegemaakt , maar ik moet toegeven dat dit de moeite van het de hele nacht voor de kutse kat opblijven waard was / is
Wat een tronies , HAHAHAHAHAHAHA
Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat vind ik ook jammer
de charme van het volgen via Fok waren toch echt wel de streamverslagen... vind het echt jammer dat ze niet altijd even goed bijgehouden worden, maar ben allang blij wanneer dat wel gebeurt en ben de streamers dan ook erg dankbaar!!
Zelf zit ik meestal niet alleen hier dus de streams volgen met geluid aan is meestal geen optie![]()
JAAAAA!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze toch over moeten stappen op Rammstein ofzo...
Mutter, en dan nog een pietsie harder.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze toch over moeten stappen op Rammstein ofzo...
ja hier ook zietsquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.
ow heerlijk, of een van de laatste nummer, shoot hoe heet het *erg slecht is in namen en titels* dat over amerika zeg maar...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mutter, en dan nog een pietsie harder.![]()
Ik kreeg gisteren de mededeling dat wakker worden met het getetter van Chantal toch niet zijn favoriete zaterdagochtend was en dat ik dringend een koptelefoon moest kopenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.
Kort en bondigquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:48 schreef Showtime het volgende:
Been en Buik in de keuken.
Haha, dat commentaar kreeg ik hier ook al....quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de mededeling dat wakker worden met het getetter van Chantal toch niet zijn favoriete zaterdagochtend was en dat ik dringend een koptelefoon moest kopen![]()
Zou super zijn! Kan de internationale media zich erover kapot schrijven, de Mol weer blij en order naar Hummie dat Tanja overbodig is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag het vandaag komen
Van mij ook! Al was het maar omdat ik vandaag vrij benquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag het vandaag komen
Ja zeker, dan mag Tanja donderdag vertrekken en kunnen de bewoners zaterdag Menno's en Ingrids verjaardag vierenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou super zijn! Kan de internationale media zich erover kapot schrijven, de Mol weer blij en order naar Hummie dat Tanja overbodig is.![]()
Zag ut...ik vind het genant om te zien hoe vooral Rob zijn best doet om nog iets 'aardigs' te zeggen...'lekker geslapen', puur en alleen voor de vorm, want het interesseert hem volgens mij geen reet, begrijpelijk overigens...Tanja die uiteraard zegt dat zij niet lekker heeft geslapen en over was het 'gesprek'...heerlijk om zo met elkaar opgescheept te zitten...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:48 schreef Showtime het volgende:
Been en Buik in de keuken.
Ik zie nog wel gebeuren dat dat helemaal géén feest wordt overigens... Hummie is nog steeds geen fan van Menno... Zou zomaar kunnen dat 'remember 25-09' heel erg lang uitgemolken gaat worden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja zeker, dan mag Tanja donderdag vertrekken en kunnen de bewoners zaterdag Menno's en Ingrids verjaardag vieren*O*
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat dat helemaal géén feest wordt overigens... Hummie is nog steeds geen fan van Menno... Zou zomaar kunnen dat 'remember 25-09' heel erg lang uitgemolken gaat worden.
Dito hier, maar gelukkig passen de oortjes van mn mp3 speler in mn laptop, dus probleem opgelost..quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat commentaar kreeg ik hier ook al....
Ik kan/mag het geluid dan wel áán laten staan, maar bij Chantal en ook de verhandelingen van Lieske krijg ik nogal wat commentaar...
misschien als we m,et zn allen solidair gaan puffen ofzo, zou dat een en ander niet op gang brengen??quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we niet met z'n alleen een Mantra opzeggen ofzo, misschien helpt het
inderdaad, gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zag ut...ik vind het genant om te zien hoe vooral Rob zijn best doet om nog iets 'aardigs' te zeggen...'lekker geslapen', puur en alleen voor de vorm, want het interesseert hem volgens mij geen reet, begrijpelijk overigens...Tanja die uiteraard zegt dat zij niet lekker heeft geslapen en over was het 'gesprek'...heerlijk om zo met elkaar opgescheept te zitten...![]()
Ik zit hier verdorie net een perfect gekookt eitje te eten ja!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
En nu pakt Rob Ingrid op het fornuis voor lekkere ochtendsex!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef luciano het volgende:
Ik word altijd enorm GEIL als ik naar zwangere vrouwen kijk ............![]()
![]()
maar voor Tanja maak ik een uitzondering![]()
![]()
![]()
Ingrid, omdat ze haar zender niet correct omhad ofzo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Wie krijgt nou de waarschuwing en waarom?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
En nu pakt Rob Ingrid op het fornuis voor lekkere ochtendsex!
ik denk ingid omdat ze de antenne van haar zender in haar mond hadquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Wie krijgt nou de waarschuwing en waarom?
dat kind steekt ook alles maar in haar mond... heeft haar moeder hhaar vroeger niet geleerd dat dat niet ladylike isquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:02 schreef markna het volgende:
[..]
ik denk ingid omdat ze de antenne van haar zender in haar mond had
Dat dacht ik ook een tijdje.. maar dan zit die vlek er nu al twee maanden.. is gewoon een foute opdruk voor tv..quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef Showtime het volgende:
Is de achterkant van Nathalie haar broek nou zo smerig of is het een opdruk dat hoort bij het model.
dat vraag ik mezelf ook al wéken af....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef Showtime het volgende:
Is de achterkant van Nathalie haar broek nou zo smerig of is het een opdruk dat hoort bij het model.
als ze nu eens wat anders in haar mond namquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat kind steekt ook alles maar in haar mond... heeft haar moeder hhaar vroeger niet geleerd dat dat niet ladylike is
Is een opdruk. (Lijkt op de tatoo van Linda....)quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef Showtime het volgende:
de antenne van Menno bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:05 schreef markna het volgende:
als ze nu eens wat anders in haar mond nam![]()
wat intelligente opmerkingen en goed getimede grapjes bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:05 schreef markna het volgende:
[..]
als ze nu eens wat anders in haar mond nam![]()
als ik het goed heb gelezen hebben ze gisteravond alle luxe artikelen weer in moeten leveren...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:07 schreef markna het volgende:
[..]
![]()
bdw hoe zit dat nou met het noodrantsoen
of heb ik wat gemist![]()
De overige Bewoners moeten het deze week doen met het Noodrantsoen. Het is niet zo eentonig als het strafrantsoen bestaande uit uien en pindakaas, maar toch is er weinig variatie: bananen, sinaasappels, appels, eieren, bloedworst, corned beef, rookvlees, ham, aardappelen, rode kool, thee, koffie en bloem en tarwemeel voor het bakken van brood zijn de boodschappen die de Bewoners voor komende week krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:07 schreef markna het volgende:
[..]
![]()
bdw hoe zit dat nou met het noodrantsoen
of heb ik wat gemist![]()
in de liveshow hadden ze het toch over pindkaas uien en water ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik het goed heb gelezen hebben ze gisteravond alle luxe artikelen weer in moeten leveren...
maar ze hebben gewoon rantsoen deze week dacht ik, geen pindakaas uien rantsoen
streamverslagen!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:08 schreef Seborik het volgende:
Het zou je het doen voor een miljoengesprek van vannacht zet zich door in de tuin met Ingrid. Ze zou het zo doen, net als Nathalie en Rob, en ze gelooft ook niet dat de andere bewoners overtuigd nee kunnen zeggen wanneer ze voor zo'n dilemma zouden staan. Ingrid vraagt nog even naar Menno, met daarbij expliciet de vermelding "Geldwolf!" Nathalie zei dat hij het niet hardop uitsprak, maar wel zou doen.
Ik heb deze even in het streamverslagentopic geplaatst. Hoop dat je het niet erg vind...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:08 schreef Seborik het volgende:
Het zou je het doen voor een miljoengesprek van vannacht zet zich door in de tuin met Ingrid. Ze zou het zo doen, net als Nathalie en Rob, en ze gelooft ook niet dat de andere bewoners overtuigd nee kunnen zeggen wanneer ze voor zo'n dilemma zouden staan. Ingrid vraagt nog even naar Menno, met daarbij expliciet de vermelding "Geldwolf!" Nathalie zei dat hij het niet hardop uitsprak, maar wel zou doen.
dat heb ik dan ff gemist denk ik, waarom zouden ze dan strafrantsoen krijgen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:09 schreef markna het volgende:
[..]
in de liveshow hadden ze het toch over pindkaas uien en water ?
Het zou toch een noodrantsoen zijn? In plaats van 'normaal' rantsoen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik het goed heb gelezen hebben ze gisteravond alle luxe artikelen weer in moeten leveren...
maar ze hebben gewoon rantsoen deze week dacht ik, geen pindakaas uien rantsoen
omdat ze de weekopdracht niet gehaald hebben zouden ze volgens bridget op water brood pindakaas en uien moeten levenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat heb ik dan ff gemist denk ik, waarom zouden ze dan strafrantsoen krijgen?
Dat jij nog probeert BB te snappen zeg...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het zou toch een noodrantsoen zijn? In plaats van 'normaal' rantsoen.
Zo noemde Bridget het donderdag, dus ik snap hier niks van.
Je bent een schat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb deze even in het streamverslagentopic geplaatst. Hoop dat je het niet erg vind...
We hebben de verslagen hopeloos verwaarloost gisteravond en vannacht, tijd dus om het goed te maken
Ja, ik ga het vanaf nu niet meer proberen ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat jij nog probeert BB te snappen zeg...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb deze even in het streamverslagentopic geplaatst. Hoop dat je het niet erg vind...
We hebben de verslagen hopeloos verwaarloost gisteravond en vannacht, tijd dus om het goed te maken
Dat dacht ik dus ook....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het zou toch een noodrantsoen zijn? In plaats van 'normaal' rantsoen.
Zo noemde Bridget het donderdag, dus ik snap hier niks van.
Oh, ik dacht dat hier moest en er dan een samenvatting in streamverslagen kwam.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ook deze ff op de goeie plek gezet...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
Groepsbeest Tanja legt uit, dat ze nu liever bij de bewoners ligt, ondanks dat ze 's nachts wakker wordt van hun geklets en de geluiden op de gang, terwijl ze zo'n last heeft gehad van maagzuur afgelopen nacht. Tanja zegt, dat wanneer die kleine er is, ze nooit meer bij de bewoners ligt en dat nog even mee wil pakken de komende acht dagen, want nachtelijke geklets wanneer iedereen tegelijk naar bed gaat, vindt ze zo gezellig.
geen id maar dit werd ons kenbaar gemaakt via onze blonde vriendin van talpaquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:15 schreef muizemeis het volgende:
noodrantsoen is karig eten, strafrantsoen is toch op uien en pindakaas??
noodrantsoen is als weekopdracht mislukt, strafrantsoen als ze de weekopdracht bewust hebben laten mislukken toch?
Waarom zouden ze een strafrantsoen verdiend hebben dan??
Er zijn bij BB regels alleen zijn die regels omdat er regels moeten zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat jij nog probeert BB te snappen zeg...
Geeft niets hoor, ik ben in een goeie bui vandaag (ongelofelijk na al die alcohol van gisterenavond)quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hier moest en er dan een samenvatting in streamverslagen kwam.
Nee iedereen plaats gewoon hun eigen samenvattingen in de streamverslagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
hahahaha nee, in de streamverslagen posten we de gebeurtenissen die te volgen zijn via de streams, en hier kletsen we over wat er allemaal gebeurt is en nog meer van dat soort onzinquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef luciano het volgende:
TYFUS !!!!!!!!!!!!!! , Gaat dit elke morgen zo ? 2 streams keuken + 2 streams tuin + 0 streams douches ?????
Dan was dit mijn LAATSTE morgen met BB , geeeeeeezzzzzzzzzzzzzz
heel goed, laat hem maar lekker het klokje rond slapen, hebben we daar ook geen last meer vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Rob was wakker, maar nu niet meer
[afbeelding]
Het komt vast door onze Tilburg-band.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik ben in een goeie bui vandaag (ongelofelijk na al die alcohol van gisterenavond)
Heb de boel al voor je in het streamverslagentopic geplaatst.... Goeie verslagen trouwens![]()
Ja und?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:20 schreef luciano het volgende:
Tanja in een coffeeshop gewerkt ? waarom verbaast mij dat nu niet !
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:15 schreef muizemeis het volgende:
noodrantsoen is karig eten, strafrantsoen is toch op uien en pindakaas??
noodrantsoen is als weekopdracht mislukt, strafrantsoen als ze de weekopdracht bewust hebben laten mislukken toch?
Waarom zouden ze een strafrantsoen verdiend hebben dan??
ben jij dr nog steeds dan??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef luciano het volgende:
TYFUS !!!!!!!!!!!!!! , Gaat dit elke morgen zo ? 2 streams keuken + 2 streams tuin + 0 streams douches ?????
Dan was dit mijn LAATSTE morgen met BB , geeeeeeezzzzzzzzzzzzzz
ik doe alleen alsof hoor!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.![]()
Dan moeten we haar maar te vriend houden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.![]()
Waar zit je ergens in Tilburg dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het komt vast door onze Tilburg-band.
Nee. Niet alles wat Tanja zegt is altijd groningsquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
Tanja noemt een bon een flipzeker grûnnings...
euh... ik word erg zenuwachtig van deze verantwoordelijkheid hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moeten we haar maar te vriend houden....![]()
Zo maar is het niet het moet er nu ongeveer 10 graden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eigenlijk wel een puik plan van Rob. In het zonnetje gaan zitten lijkt me best een puik plan.
Goedemorgen overigens.
bladeren van de bomen?? hoezo?? als ik achter mn pc zit schijnt achter me het zonnetje naar binnen... is het niet gewoon nog hoogzomer danquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik kijk naar buiten en merk dat de bladeren al weer van de bomem komen..... was mij nog niet eens opgevallen.... hoezo bb verslaafd![]()
![]()
Heb ik vanmorgen ook al even gedaan, heerlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eigenlijk wel een puik plan van Rob. In het zonnetje gaan zitten lijkt me best een puik plan.
Goedemorgen overigens.
LOL jullie zijn wel helemaal into the smilies hequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
nath en tanja zitten lekker te [afbeelding]
Ik studeer d'r.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in Tilburg dan?
Heb je fotoboek etc al aan een grondige inspectie onderworpen, maar vind niets...
in sigaretten zit vitamine a,b,c,d,equote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef luciano het volgende:
Tanja : Ik heb liever bruin brood , dat is gezonder ........... tuurlijk tan ........... steek ff nummer 5 op sinds vanmorgen 06.15 uur .........
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:
oke ga dr weer vandoor, ff sociaal doen enzo
laterz!!
Leuke scan met 'VOL' naast haar hoofd!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja denkt nu dat de baby de 21e komt
[afbeelding]
Het is te hopen dat het eerder komt want ik ben dat baby gedoe er zatquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja denkt nu dat de baby de 21e komt
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:29 schreef muizemeis het volgende:
LOL jullie zijn wel helemaal into the smilies he![]()
Allemaal van die pimp namen.....quote:
Had jij Pastorale al lang in je sig staan??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Hte zijn de dames die als eerste wakker zijn. Van demannen zie ik alleen Rob nog maar buiten.
Binnen zijn Tanja, Nathalie, Ingrid en Lieske aan de klets. Vooral over Tanja en de baby natuurlijk
[afbeelding]
Pimp my babyquote:
Ja, dan zit er meer smaak aan....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En tomaten hoor je buiten de koelkast te bewaren. Maar daar denkt Tanja weer anders over natuurlijk.
Zou ik erg zielig vinden, want dan gaat het kindje Valentino of Serginio heten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tanja hoopt (weer) dat BB haar voor de gek heeft gehouden mbt het geslacht van de baby...
Sinds vannachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had jij Pastorale al lang in je sig staan??
Valt me nu pas op...
Dan ligt het dus niet aan mij....quote:
...weer wat geleerd, altijd gedacht dat je tomaten in de koelkast moest bewaren...(ech waar, geen grapje, meenutecht)quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En tomaten hoor je buiten de koelkast te bewaren. Maar daar denkt Tanja weer anders over natuurlijk.
Het valt in het niet bij de moeder. Dat is pas zielig voor het kind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zou ik erg zielig vinden, want dan gaat het kindje Valentino of Serginio heten.
Neem aan dat je of wiet (NL) of weed (EN) bedoeltquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja und?
Er zit hier in Tilburg zelfs een weetrestaurant!!
Hummie Hassel..... Mag Ralph terug?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij....
Tis nog vroeg..... Maar dat bedoel ik inderdaad...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neem aan dat je of wiet (NL) of weed (EN) bedoelt
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Bocaj het volgende:
UB = ?
Ik heb het niet gevolgd maar UB staat daarvoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Bocaj het volgende:
UB = Universiteit Bibliotheek
Denk dat dat het isquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.
Labiel wijf.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid wordt al helemaal emotioneel als ze aan de bevalling denkt, zegt ze.
[afbeelding]
en Lieskequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Wie gaan er huilen als de baby er eenmaal is....
Ik gok op Ingrid, Naat en Joost...
alle vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Joost, Ingrid in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Hummie ook hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie haar traanbuisjes operatief laten verwijderen...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze vind ik Tanja wel heel prima trouwens.
Nou nog geen uur geleden gingen mijn haren weer recht overeind staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze vind ik Tanja wel heel prima trouwens.
Hoezo? Heeft hij zich misdagen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over Joost, de vriend van Nathalie.
Die rookt als een ketter.
Ben trouwens benieuwd of hij bij Nathalies exit wèl weer in de studio wordt toegelaten
Sinds het incident bij het huis (dat hij Nathalie toesprak vanaf een brandweerwagen) mag hij de studio niet meer in...quote:
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef Bocaj het volgende:
Hoezo? Heeft hij zich misdagen?
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
Tanja zei dat ze direct na de mededeling van BB over het feit dat het een meisje iszij al haar twijfels had. Ze houden je steeds voor de mal.
Als het dan toch een jongetje is zou ik heel tof vinden
Ik bespeur toch enige ironie hierquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.
Ojaquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.
Sindsdien is hij niet meer bij de live uitzendingen gesignaleerd
Hij is sindsdien idd niet meer gesignaleerd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat is er aan de hand met die Joost? Mag hij de studio niet meer in sinds dat geheime bezoekje aan Nathalie?
Nee, niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige ironie hier
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Nee, niet.
Ik vind het behoorlijk triest als je zo overduidelijk laat weten dat je een jongetje veel liever hebt dan een meisjequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
Lees het stukje nog maar even Peter, dan snap je (hopelijk) wel wat ik bedoelquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dan toch iemand MOET kiezen, dan zal het Ingrid worden.
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Waarom wijdt Lieske nou altijd zo uit.... Waarom in tien zinnen zeggen wat in één zin ook kan?
Dat dacht ik al op het moment dat dit gisteren besproken werd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja moest iemand aanwijzen die haar moest helpen bij de bevalling als de verloskundige er nog niet is. Tanja wil niemand gaan aanwijzen. Niemand mag dat doen van haar.
Mijn theorie is : Ze heeft zelf niet door dat ze het doet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat ze nog vrij jong is??quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.
Doe effe normaal mafkees., met je "Chan". Brr, en dat ook nog eens in één zin met het woord "leuk".quote:
Dan heeft ze zich waarschijnlijk laten neuken door een geit...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef arneaux het volgende:
En als het kind horentjes op zn hoofd heeft Tan?
Niet goed geluisterd Peter, Rob zij dit en Naat herhaalde dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nath over de zon: hij is warmer omdat ie lager hangt
De duivel misschien. Duh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan heeft ze zich waarschijnlijk laten neuken door een geit...![]()
Er gebeurt toch geen zak.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
Wel het makkelijkste uur van heel BBquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
En bedankt... Laat ik mezelf ook eens van de goeie kant zien zeg...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel het makkelijkste uur van heel BB
Soms vraag ik me af wat kinderen nog wel leren op schoolquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nath over de zon: hij is warmer omdat ie lager hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |