Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat vind ik ook jammer
de charme van het volgen via Fok waren toch echt wel de streamverslagen... vind het echt jammer dat ze niet altijd even goed bijgehouden worden, maar ben allang blij wanneer dat wel gebeurt en ben de streamers dan ook erg dankbaar!!
Zelf zit ik meestal niet alleen hier dus de streams volgen met geluid aan is meestal geen optie![]()
JAAAAA!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze toch over moeten stappen op Rammstein ofzo...
Mutter, en dan nog een pietsie harder.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ze toch over moeten stappen op Rammstein ofzo...
ja hier ook zietsquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.
ow heerlijk, of een van de laatste nummer, shoot hoe heet het *erg slecht is in namen en titels* dat over amerika zeg maar...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mutter, en dan nog een pietsie harder.![]()
Ik kreeg gisteren de mededeling dat wakker worden met het getetter van Chantal toch niet zijn favoriete zaterdagochtend was en dat ik dringend een koptelefoon moest kopenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik lig zelf op de bank met laptop (hernia), m'n man zou gek worden als ik m'n koptelefoon niet had.
Kort en bondigquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:48 schreef Showtime het volgende:
Been en Buik in de keuken.
Haha, dat commentaar kreeg ik hier ook al....quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de mededeling dat wakker worden met het getetter van Chantal toch niet zijn favoriete zaterdagochtend was en dat ik dringend een koptelefoon moest kopen![]()
Zou super zijn! Kan de internationale media zich erover kapot schrijven, de Mol weer blij en order naar Hummie dat Tanja overbodig is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag het vandaag komen
Van mij ook! Al was het maar omdat ik vandaag vrij benquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag het vandaag komen
Ja zeker, dan mag Tanja donderdag vertrekken en kunnen de bewoners zaterdag Menno's en Ingrids verjaardag vierenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou super zijn! Kan de internationale media zich erover kapot schrijven, de Mol weer blij en order naar Hummie dat Tanja overbodig is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |