Nee, niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige ironie hier
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Nee, niet.
Ik vind het behoorlijk triest als je zo overduidelijk laat weten dat je een jongetje veel liever hebt dan een meisjequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
Lees het stukje nog maar even Peter, dan snap je (hopelijk) wel wat ik bedoelquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Als ze dan toch iemand MOET kiezen, dan zal het Ingrid worden.
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Waarom wijdt Lieske nou altijd zo uit.... Waarom in tien zinnen zeggen wat in één zin ook kan?
Dat dacht ik al op het moment dat dit gisteren besproken werd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja moest iemand aanwijzen die haar moest helpen bij de bevalling als de verloskundige er nog niet is. Tanja wil niemand gaan aanwijzen. Niemand mag dat doen van haar.
Mijn theorie is : Ze heeft zelf niet door dat ze het doet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat ze nog vrij jong is??quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook wel aanvoelt dat het eigenlijk niet zo interessant is, wat ze te melden heeft. Dus probeert ze er nog wat van te maken, met wat wollig eromheengelul. Helaas ontbeert ze daarbij elk talent op het gebied van verbale begaafdheid. Zodoende wordt haar oninteressante gewauwel ook nog eens langdradiger dan nodig.
Doe effe normaal mafkees., met je "Chan". Brr, en dat ook nog eens in één zin met het woord "leuk".quote:
Dan heeft ze zich waarschijnlijk laten neuken door een geit...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:21 schreef arneaux het volgende:
En als het kind horentjes op zn hoofd heeft Tan?
Niet goed geluisterd Peter, Rob zij dit en Naat herhaalde dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nath over de zon: hij is warmer omdat ie lager hangt
De duivel misschien. Duh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dan heeft ze zich waarschijnlijk laten neuken door een geit...![]()
Er gebeurt toch geen zak.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
Wel het makkelijkste uur van heel BBquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
En bedankt... Laat ik mezelf ook eens van de goeie kant zien zeg...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel het makkelijkste uur van heel BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |