Neem aan dat je of wiet (NL) of weed (EN) bedoeltquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja und?
Er zit hier in Tilburg zelfs een weetrestaurant!!
Hummie Hassel..... Mag Ralph terug?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij....
Tis nog vroeg..... Maar dat bedoel ik inderdaad...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neem aan dat je of wiet (NL) of weed (EN) bedoelt
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Bocaj het volgende:
UB = ?
Ik heb het niet gevolgd maar UB staat daarvoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:51 schreef Bocaj het volgende:
UB = Universiteit Bibliotheek
Denk dat dat het isquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok Universiteits Bibliotheek.... Maar zeker weten doe ik dat niet.
Labiel wijf.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid wordt al helemaal emotioneel als ze aan de bevalling denkt, zegt ze.
[afbeelding]
en Lieskequote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Wie gaan er huilen als de baby er eenmaal is....
Ik gok op Ingrid, Naat en Joost...
alle vrouwenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Joost, Ingrid in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Hummie ook hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie haar traanbuisjes operatief laten verwijderen...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze vind ik Tanja wel heel prima trouwens.
Nou nog geen uur geleden gingen mijn haren weer recht overeind staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze vind ik Tanja wel heel prima trouwens.
Hoezo? Heeft hij zich misdagen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over Joost, de vriend van Nathalie.
Die rookt als een ketter.
Ben trouwens benieuwd of hij bij Nathalies exit wèl weer in de studio wordt toegelaten
Sinds het incident bij het huis (dat hij Nathalie toesprak vanaf een brandweerwagen) mag hij de studio niet meer in...quote:
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef Bocaj het volgende:
Hoezo? Heeft hij zich misdagen?
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
Tanja zei dat ze direct na de mededeling van BB over het feit dat het een meisje iszij al haar twijfels had. Ze houden je steeds voor de mal.
Als het dan toch een jongetje is zou ik heel tof vinden
Ik bespeur toch enige ironie hierquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.
Ojaquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.
Sindsdien is hij niet meer bij de live uitzendingen gesignaleerd
Hij is sindsdien idd niet meer gesignaleerd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat is er aan de hand met die Joost? Mag hij de studio niet meer in sinds dat geheime bezoekje aan Nathalie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |