Hoezo? Heeft hij zich misdagen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over Joost, de vriend van Nathalie.
Die rookt als een ketter.
Ben trouwens benieuwd of hij bij Nathalies exit wèl weer in de studio wordt toegelaten
Sinds het incident bij het huis (dat hij Nathalie toesprak vanaf een brandweerwagen) mag hij de studio niet meer in...quote:
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef Bocaj het volgende:
Hoezo? Heeft hij zich misdagen?
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:05 schreef cuall het volgende:
Tanja zei dat ze direct na de mededeling van BB over het feit dat het een meisje iszij al haar twijfels had. Ze houden je steeds voor de mal.
Als het dan toch een jongetje is zou ik heel tof vinden
Ik bespeur toch enige ironie hierquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dan vaagt ze in één keer de positieve momentjes geheel van tafel.
Ojaquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft met een hoogwerker ofzo contact gezocht met Nathalie, en ik geloof dat er ook nog een incident op het Endemol terrein is geweest.
Sindsdien is hij niet meer bij de live uitzendingen gesignaleerd
Hij is sindsdien idd niet meer gesignaleerd...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat is er aan de hand met die Joost? Mag hij de studio niet meer in sinds dat geheime bezoekje aan Nathalie?
Nee, niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bespeur toch enige ironie hier
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Nee, niet.
Ik vind het behoorlijk triest als je zo overduidelijk laat weten dat je een jongetje veel liever hebt dan een meisjequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
Lees het stukje nog maar even Peter, dan snap je (hopelijk) wel wat ik bedoelquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mag toch wel zeggen dat ze iets: TOF zou vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |