in sigaretten zit vitamine a,b,c,d,equote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef luciano het volgende:
Tanja : Ik heb liever bruin brood , dat is gezonder ........... tuurlijk tan ........... steek ff nummer 5 op sinds vanmorgen 06.15 uur .........
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef muizemeis het volgende:
oke ga dr weer vandoor, ff sociaal doen enzo
laterz!!
Leuke scan met 'VOL' naast haar hoofd!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja denkt nu dat de baby de 21e komt
[afbeelding]
Het is te hopen dat het eerder komt want ik ben dat baby gedoe er zatquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Tanja denkt nu dat de baby de 21e komt
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:29 schreef muizemeis het volgende:
LOL jullie zijn wel helemaal into the smilies he![]()
Allemaal van die pimp namen.....quote:
Had jij Pastorale al lang in je sig staan??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Hte zijn de dames die als eerste wakker zijn. Van demannen zie ik alleen Rob nog maar buiten.
Binnen zijn Tanja, Nathalie, Ingrid en Lieske aan de klets. Vooral over Tanja en de baby natuurlijk
[afbeelding]
Pimp my babyquote:
Ja, dan zit er meer smaak aan....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En tomaten hoor je buiten de koelkast te bewaren. Maar daar denkt Tanja weer anders over natuurlijk.
Zou ik erg zielig vinden, want dan gaat het kindje Valentino of Serginio heten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tanja hoopt (weer) dat BB haar voor de gek heeft gehouden mbt het geslacht van de baby...
Sinds vannachtquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had jij Pastorale al lang in je sig staan??
Valt me nu pas op...
Dan ligt het dus niet aan mij....quote:
...weer wat geleerd, altijd gedacht dat je tomaten in de koelkast moest bewaren...(ech waar, geen grapje, meenutecht)quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En tomaten hoor je buiten de koelkast te bewaren. Maar daar denkt Tanja weer anders over natuurlijk.
Het valt in het niet bij de moeder. Dat is pas zielig voor het kind.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zou ik erg zielig vinden, want dan gaat het kindje Valentino of Serginio heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |