Zag ut...ik vind het genant om te zien hoe vooral Rob zijn best doet om nog iets 'aardigs' te zeggen...'lekker geslapen', puur en alleen voor de vorm, want het interesseert hem volgens mij geen reet, begrijpelijk overigens...Tanja die uiteraard zegt dat zij niet lekker heeft geslapen en over was het 'gesprek'...heerlijk om zo met elkaar opgescheept te zitten...quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:48 schreef Showtime het volgende:
Been en Buik in de keuken.
Ik zie nog wel gebeuren dat dat helemaal géén feest wordt overigens... Hummie is nog steeds geen fan van Menno... Zou zomaar kunnen dat 'remember 25-09' heel erg lang uitgemolken gaat worden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja zeker, dan mag Tanja donderdag vertrekken en kunnen de bewoners zaterdag Menno's en Ingrids verjaardag vieren*O*
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat dat helemaal géén feest wordt overigens... Hummie is nog steeds geen fan van Menno... Zou zomaar kunnen dat 'remember 25-09' heel erg lang uitgemolken gaat worden.
Dito hier, maar gelukkig passen de oortjes van mn mp3 speler in mn laptop, dus probleem opgelost..quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat commentaar kreeg ik hier ook al....
Ik kan/mag het geluid dan wel áán laten staan, maar bij Chantal en ook de verhandelingen van Lieske krijg ik nogal wat commentaar...
misschien als we m,et zn allen solidair gaan puffen ofzo, zou dat een en ander niet op gang brengen??quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we niet met z'n alleen een Mantra opzeggen ofzo, misschien helpt het
inderdaad, gaat helemaal nergens overquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zag ut...ik vind het genant om te zien hoe vooral Rob zijn best doet om nog iets 'aardigs' te zeggen...'lekker geslapen', puur en alleen voor de vorm, want het interesseert hem volgens mij geen reet, begrijpelijk overigens...Tanja die uiteraard zegt dat zij niet lekker heeft geslapen en over was het 'gesprek'...heerlijk om zo met elkaar opgescheept te zitten...![]()
Ik zit hier verdorie net een perfect gekookt eitje te eten ja!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
En nu pakt Rob Ingrid op het fornuis voor lekkere ochtendsex!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:55 schreef luciano het volgende:
Ik word altijd enorm GEIL als ik naar zwangere vrouwen kijk ............![]()
![]()
maar voor Tanja maak ik een uitzondering![]()
![]()
![]()
Ingrid, omdat ze haar zender niet correct omhad ofzo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Wie krijgt nou de waarschuwing en waarom?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
En nu pakt Rob Ingrid op het fornuis voor lekkere ochtendsex!
ik denk ingid omdat ze de antenne van haar zender in haar mond hadquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:01 schreef flugeltje het volgende:
Wie krijgt nou de waarschuwing en waarom?
dat kind steekt ook alles maar in haar mond... heeft haar moeder hhaar vroeger niet geleerd dat dat niet ladylike isquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:02 schreef markna het volgende:
[..]
ik denk ingid omdat ze de antenne van haar zender in haar mond had
Dat dacht ik ook een tijdje.. maar dan zit die vlek er nu al twee maanden.. is gewoon een foute opdruk voor tv..quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef Showtime het volgende:
Is de achterkant van Nathalie haar broek nou zo smerig of is het een opdruk dat hoort bij het model.
dat vraag ik mezelf ook al wéken af....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:03 schreef Showtime het volgende:
Is de achterkant van Nathalie haar broek nou zo smerig of is het een opdruk dat hoort bij het model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |