jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Is het trouwens niet deel 506?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:49 schreef Isabeau het volgende:![]()
ga lekker slapen, ze staan waarschijnlijk toch pas over 2 uur op. Of om 10:00, kan ook.
Ja, een lokkertje en een uitnodiging om gezellig te slowchattenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:01 schreef Isabeau het volgende:
De TT is bedoeld als enige vreugdesprongetje in de verdere trieste bedoening in dat huis. Zodat je héél eventjes dènkt dat er toch iets is gebeurd. Maar ja, dooie mus, zeg maar
Althans, dat is mijn analyse.
LOLquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:03 schreef luciano het volgende:
Na 02.00 ben ik aangeschoven en gebleven , maar toen sliepen ze allemaal al ! , Daarna is alleen tanja uit bed geweest voor een sigaretje omstreeks 06.15 , en ingrid heeft geplast omstreeks 09.00 . dat is ECHT ALLES muiz , ik ga kapot van de verveling na 8 uur ............. , ja . wat heb ik eigenlijk gedaan in die 8 uur .........
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Doe maar , want mijn aarsje is gisteren al eens gekicked door de charmante leren laarsjes van CartWOman , en mijn aarsje doet daar nog steeds een beetje AU van ......
Ik heb gisteren een oud topic nieuw leven in geblazen, en die is door Cartwoman geslotenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Doe maar , want mijn aarsje is gisteren al eens gekicked door de charmante leren laarsjes van CartWOman , en mijn aarsje doet daar nog steeds een beetje AU van ......
FUK , waarom heb ik daar niet aan gedacht , darnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:10 schreef area51 het volgende:
Vanmorgen eerst naar de Formule 1vanuit China gekeken was het bekijken waard, want op de streams gebeurde niets.
Gelukkig heeft MIJN " verzoek "voor het sms fraude WEL nut gehad , want dhr de Wit van de 2e kamer heeft al 10 tallen reacties van FOKkers gekregen mailde hij me .....quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een oud topic nieuw leven in geblazen, en die is door Cartwoman gesloten![]()
quote:
Ik ga hem ook even mailen en meteen mijn theorie voorleggen zoals geplaatst in het SMS fraude topicquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MIJN " verzoek "voor het sms fraude WEL nut gehad , want dhr de Wit van de 2e kamer heeft al 10 tallen reacties van FOKkers gekregen mailde hij me .....
'Wanneer begint BB?' Ja, was echt een fantastisch topic om te schoppen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:09 schreef luciano het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen op een raar putdeksel en een zichzelf lancerende indier na.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:10 schreef area51 het volgende:
Vanmorgen eerst naar de Formule 1vanuit China gekeken was het bekijken waard, want op de streams gebeurde niets.
Ton ik gisteravond laat even keek was het net zo saai als aan het begin van de avond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
morgen
jammer dat er geen streamverslagen zijn gemaakt vannacht
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Cartwoman is een schatjeals ze je met haar leren laarsjes lieftallig tegen je poezelige achterste trapt dan is dat een eer.
![]()
jammer wil graag wat meer vuurwerkquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ton ik gisteravond laat even keek was het net zo saai als aan het begin van de avond.
Pais en vree...![]()
Nee, kom net uit bed. Volgend weekend moet ik weer 's nachts werken en ik stel voor dat Tanja dan maar gaat bevallenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
Niets gebeurt nadat ik ging slapen merk ik.
niet echt zo was het ongeveerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
Niets gebeurt nadat ik ging slapen merk ik.
Tegen die tijd mail ik je m'n 06 even, wil je me dan wakker piepen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, kom net uit bed. Volgend weekend moet ik weer 's nachts werken en ik stel voor dat Tanja dan maar gaat bevallen
Nou ja, ik had ook niet anders verwacht eerljk gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet echt zo was het ongeveer [afbeelding]
Als het er écht op gaat lijken ga ik gewoon naast de pjoeter slapen, wordt ik vanzelf wakker van het geschreeuwquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil best iedereen wakker bellen vanaf m'n werk als het volgend weekend gebeurt
Met jouw zekerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook niet anders verwacht eerljk gezegd.
Wat waren ze sáái gisteren.... Hier was het gelukkig wél gezellig![]()
Niet al té luid ajbquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Guten Morgen!![]()
![]()
Wie gehts mit euch?
Ich habe gut geschlafen und hoffe das es einen schönen bb-tag wird!
Und wenn nicht dann werde ich mal was anderes machen am sonntag...
Und jetzt darf laute musiek kommen!![]()
Ik hoop juist dat ze nog even wacht met bevallen, een week of 3quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil best iedereen wakker bellen vanaf m'n werk als het volgend weekend gebeurt
quote:
Ik ben echt superblij dat hij er weer eentje gemaakt heeft. En dat heb ik hem ook al laten wetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Jacob![]()
Hadden jullie de laatste van Flakkie al gezien? Parodie op BB
Reageer daar aub even, die jongen doet zo z'n best.![]()
Dat bedoelde ik ook het was gewoon erg gezellig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar een saaie avond werd zo toch nog uithoudbaar...
Dat weet ik tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook het was gewoon erg gezellig.
Bedoelde het helemaal niet kwaad![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij dat hij er weer eentje gemaakt heeft. En dat heb ik hem ook al laten weten
ah thnx!! weet ik alweer wat meerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Als je de streams had gevolgd gisteravond had je kunnen zien dat Ingrid en Menno nog steeds voor elkaar gaan. Een en ander is uitgesproken. Ze handden wat afstand genomen, omdat ze beiden het gevoel hadden een beetje buiten de groep te vallen. Ze zijn dus met een soort charmeoffensief bezig.
Menno had het een beetje moeilijk met de aandacht van Ingrid voor Roel. Hij was een beetje jaloers.
Ingrid heeft hem gerustgesteld en gezegd dat er niets aan de hand is, hij (Menno) komt bij haar echt op de eerste plaats.
Beiden zijn nogal onzeker over de komende nominatieronde.
Na veel zoenen en knuffelen hebben ze het weer bijgelegd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aha, ik vond ze al vreemd doen, vooral Ingrid.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Als je de streams had gevolgd gisteravond had je kunnen zien dat Ingrid en Menno nog steeds voor elkaar gaan. Een en ander is uitgesproken. Ze handden wat afstand genomen, omdat ze beiden het gevoel hadden een beetje buiten de groep te vallen. Ze zijn dus met een soort charmeoffensief bezig.
Menno had het een beetje moeilijk met de aandacht van Ingrid voor Roel. Hij was een beetje jaloers.
Ingrid heeft hem gerustgesteld en gezegd dat er niets aan de hand is, hij (Menno) komt bij haar echt op de eerste plaats.
Voor mij niet, ik heb regelmatige hele zinnige bijdragen in andere topicsquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
Heerlijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:38 schreef Seborik het volgende:
Haha wat tof wakkerworden. Meestal zit ik ook altijd zulke dingen op.
Eensch, al moet ik toegeven dat ook ik niet al té vaak in de andere topics post... De bewonerstopics lees ik eigenlijk nooit, de rest dan weer wel. Parodie op BB is wel één van de favorieten wat dat betreft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar voor veel users lijkt BB alleen uit de SC te bestaan, da's wel eens jammer.
dat vind ik ook jammerquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
jammer had liever gezien dat ingrid en roel lagen te zoenenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:36 schreef crazymamma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |