Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n jeuk van die fucking verkleinwoordjes?
Het kindje, de babykleertjes, het wiegje.
Goh wat schattigje
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Jij was eerst....
Wat een geld daar wel niet inzit in die babykamer.... (Kosten noch moeite gespaard...)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
En de ster van de show is weer eens met de babykleertjes in de weer.![]()
uiteraard met een ontevreden smoel, want er zal een keer wél wat deugen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:15 schreef Bep het volgende:
Ik ben er vanaaf met rose voor flugeltje![]()
Hands up , baby hands up ,, Zing zachtje , nannana
Daar zouden ze best eens gelijk in kunnen hebben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:17 schreef Arcee het volgende:
Chantal, Ingrid en Naat denken dan Linda wel weer van bil is gegaan inmiddels.
Heel goed Bep, heel goed!!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:18 schreef flugeltje het volgende:
Daar zouden ze best eens gelijk in kunnen hebben...
Nou... er zat net nog wel een stickertje ergens op, wat Tanja er meteen met een chagrijnige bek af ging pulken. Hier krijgt Hummie nog wat van te horen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een geld daar wel niet inzit in die babykamer.... (Kosten noch moeite gespaard...)
Je kan ze niet vroeg genoeg laten wennen Gertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar ik vind die babykamer net een woonwagenbordeel.
Newbie ontroostbaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef Arcee het volgende:
[BB SC 499] Let op die vliezen, en het been
Deeltje 500.
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Newbie ontroostbaar.![]()
Focust nou op deeltje 750
Gaat Tanja eigenlijk stoppen met roken als de baby er is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft weer zo'n enorme grote bek dat de gezondheid van het kindje bovenaan staat.... en zou zelf als aanstaande moeder nooit roken, maar ze rookt wel lekker naast Tanja.
Hoe huichelachtig kunje zijn dan
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...
Pas na minimaal een jaar is dit toegestaan, zie FAQ & Policy
Ze zal ook behoorlijk nerveus zijn denk ik...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gaat Tanja eigenlijk stoppen met roken als de baby er is?
Overigens zei Chantal dat Tanja meer rookt dan ooit en dat geloof ik wel.
Ja dat zei ze: Het heet niet voor niets "Big Brother de Baby"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:24 schreef Sonique het volgende:
Big Brother the baby????
Wat zegt Chantal nu....
Moet ze niet naar de DBK komen nu?
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:21 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je kan ze niet vroeg genoeg laten wennen Gertje![]()
Op zich wel ja, maar die hele houding blijf ik erg zwak vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Ze zal ook behoorlijk nerveus zijn denk ik...
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf erbij dat als je je er zo aan stoort dat Tanja rookt, dan moet je er zelf ook niet nog eens naast gaan zitten paffen. Dan moet je verder je kop ook houden.
Ja ga dat immense ego nog meer voeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:28 schreef scanman01 het volgende:
en volgens Ingrid is Tanja wereldnieuws waar CNN en alles op af komt.
Precies. Dan was het klasse geweest,. Nu kunnen ze niets meer zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dat had meteen in het begin al moeten gebeuren: roken alleen buiten of in de serre met de deuren open. Ook al paft Tanja wel gewoon binnen, de rest van de bewoners niet.
Was een grapje schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel!
En hoe zou dat me d'r bovenop moeten helpen?![]()
Zeker voor (relatieve) newbies. Wou het reglement net gaan uitprinten....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grapje schat![]()
Viel me dan weer wel tegen dat er helemaal niemand hapte hier, dat maakt grappen toch een stuk minder leuk...![]()
Dat laatste kan natuurlijk nooit kwaad... Ik heb zelf eerst een half jaar rondgekeken voor ik mezelf registreerde en daarna duurde het ook nog best lang voor ik écht goed durfde posten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker voor (relatieve) newbies. Wou het reglement net gaan uitprinten....![]()
Ik ben pas sinds 24 augustus geregistreerd en heb ook al topics geopendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Newbies mogen nog geen topics openen overigens...
Pas na minimaal een jaar is dit toegestaan, zie FAQ & Policy
Inderdaad ja, bij haar gaat 't bijna altijd over BB en de bewoners.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik zet even stream 1 op, en het eerste wat ik hoor: "Je moet niet alleen aan hier binnen denken. En ook niet van het slechte in mensen uitgaan."
Heeft Chantal het OOIT wel eens over iets anders dan het "spelletje" ? Antwoord: niet tot nauwelijks. Dat ze daar niet helemaal mesjogge van worden daarbinnen, van dat "analytische" gewauwel van dat mens.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds 24 augustus geregistreerd en heb ook al topics geopend![]()
Tnx Petertje dat je haptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
what else is new....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef Sonique het volgende:
Nee, nee nee Chantal, nu ben je gewoon ECHT bewust de woorden aan het verdraaien!!!
Was maar een grapje, schat...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste kan natuurlijk nooit kwaad... Ik heb zelf eerst een half jaar rondgekeken voor ik mezelf registreerde en daarna duurde het ook nog best lang voor ik écht goed durfde posten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik toch nog een beetje het gevoel dat m'n grap geslaagd is...![]()
Ban!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
edit: o, wacht: het was een grapje en ik hapte als enige![]()
Natalie en inkijk....iets klopt hier nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:33 schreef Sonique het volgende:
aha, de shag moest ingeleverd worden door Roel...
(BTW, Nathalie, je hebt inkijk, en Menno heeft het ook gezien... :p )
Editen is met 1 t, yvonne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ban!!
En snel editten mag al helemaal niet
Wel hoor! Maar waar ze inkijkt weet ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:38 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natalie en inkijk....iets klopt hier niet
Nu niet meer, maar toen ze op de grote kussen lag zat haar broekje niert geheel goed toen ze haar benen iets uit elkaar deed, Menno zag dat ook...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wel hoor! Maar waar ze inkijkt weet ik ook niet![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roel wint, die kan dus gewoon zuipen deze week
Paar uur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef Arcee het volgende:
Hoe lang is Lieske wel niet aan het schoonmaken geweest al?
Lijkt me niet, het gaat alleen om eten, en voor de rest moet Roel zich aan de regels houden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Roel wint, die kan dus gewoon zuipen deze week
Sorry Sonique. Ik speelde maar wat met 'inkijk hebben' en ínkijken'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar toen ze op de grote kussen lag zat haar broekje niert geheel goed toen ze haar benen iets uit elkaar deed, Menno zag dat ook...
Ze hebben geloot...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
En waarom Roel? Gaf de zeug nog een reden?
7quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan voorafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Ik ken nog wel een paar namen voor haar hoor......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan vooraf
Dit is vanaf vannacht 12uur al wel de 8e of 9e geloof ik..quote:
Dank.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.
Ze had een getal onder de 10 in haar gedachten. En Roel had het goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:44 schreef Kokstra het volgende:
Mag zeugje ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze heet TAN of TANJA, en er ging een eerlijke verloting aan vooraf
Tanja wil hem niet... door loting toch geplaatstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst was Roel de enige die wel wilde, maar Tanja wilde hem niet. Toen zijn ze gaan loten en won Roel alsnog.
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:47 schreef Sonique het volgende:
Wat heel erg frapant is, is dat toen iedereen op Rantsoen zat en Tanja niet iedereen tanja met een scheef oog aan keek, maar nu Roel ook buiten het rantsoen valt zitten de andere Roel te adviseren wat hij moet bestellen...
Tanja is nou direct zo popi als Roel in 't huis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen hadden ze pindakaas en uien, nu valt 't wel mee.
Overigens zijn de spullen van Roel nog niet binnen en is de week nog niet om.
dat zou voor mij reden voor een vrijwillige exit zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bloedwrost met spruiten valt ook niet echt in goede aarde bij de bewoners hoor ik net...
LUL NIET ZO DOM!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, frappant hè? Net zo als toen zij als enige niet rookte er toch nog over haar geklaagt werd en Roel van alle kanten werd gesteund (terwijl hij wel rookte). En er was ook alle begrip voor de 3 niet-rokers van vorige week.
Wacht ff dan zet ik de spruitjes opquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef regenworm het volgende:
Tanja begint weer over eten mijn bloed begint alweer te koken.
kan wel zijn... maar leverworst en ei vind ik wel lekker.. bloedworst smaakt ranzig....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:53 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het niet lekker bloedwosrt, en spruiten zijn niet heel erg. Maar ik zou het gewoon eten... Zo erg is het nu ook weer niet.
Wat is er zo erg aan bloedworst. Net of leverworst zo gezellig is...
Als je over dingen na gaat denken hoe en wat het is, kan je alles wel weggooien.
Denk eens aan een ei?
Dat is gewoon een nageboorte van een kip....
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef Sonique het volgende:
Bloedworst kan ook lekjker zijn.
Ik ben kok geweest....
Die was inderdaad leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
die heeft echt binnen 2 dagen niks meer te etenquote:
Bloedworst is gewoon zeeeeeeeer goed te eten. Zowel gebakken als ongebakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niemand, helemaal niemand, zelfs de beste kok ter wereld niet kan dat spul lekker maken
Eetbaar, misschien..... maar lekker: onmogelijk
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Oh trouwens nog gefeliciteerd he Arcee. Je weet de mooiste nummers er weer uit te halen!
Die was net op tijd weer wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef Davidboaz het volgende:
-
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat lullen ze nou over wat Roel allemaal moet bestellen? Ze mogen toch niet meeprofiteren, is duidelijk gezegd.
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:56 schreef teamlead het volgende:
Chantal: "weet je wat je moet zeggen roel? Ik kan in mijn positie geen shag roken, dus ik wil graag 7 pakjes sigaretten. Is ook beter voor de baby"![]()
dit is volgens mij de eerste keer dat ik echt om haar kon lachen
zonder pen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:00 schreef Arcee het volgende:
Waarom maakt Roel niet eerst een lijstje? Straks zit-ie met een maandvoorraad poffertjes en verder niks.
Nu nog een lijstje over de eerste 500 delenquote:
Dat méén je niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
Datzelfde heb ik Tanja ook horen zeggen
Komt hij nog wel achter wie z'n vrienden zijn als hij een week zonder eten zit en ook nog van het rantsoen van de andere moet me-eeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze mogen 'm toch wel helpen, als vriendendienst?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
brief
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
Serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
OFF TOPIC MAAR BELANGRIJK I.V.M. DE TWEEDE KAMER ACTIE WAAR WE AAN ZIJN BEGONNEN !
NIET VERWIJDEREN PLEASE !
Hier een extra emailtje dat ik dhr de Wit heb gestuurd m.b.t. tanja er niet uit KUNNEN stemmen .
Ik roep jullie allen op contract details welke zijn gehoord op de streams , en de daaropvolgende sancties van de regie + de gemaakte opmerkingen door de medebewoners , over het toch niet weg KUNNEN stemmen van TANJA bij elkaar te verzamelen , en op verzoek SNEL te kunnen tonen indien hgierom gevraagd wordt !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tweede Kamer
SP Fractie
T.a.v. J. de Wit
Den Haag
Geachte heer De Wit,
Misschien zou u ook eens na de show bij TANJA ( en de rest ? ) kunnen checken , welke manipulatie afspraken er zijn gemaakt met betrekking tot het NIET er uit KUNNEN stemmen van ZWANGERE TANJA in verband met de op handen zijnde live-bevalling en alle daaraan gekoppelde GEMANIPULEERDE kijkcijfers en INKOMSTEN ( wereldprimeur ! ... )
Er zijn waarschijnlijk sancties voor TANJA ( en de rest ) verbonden aan het prijsgeven van contract en/of manipulatie details , maar ik weet zeker dat deze sancties GEEN rechtsgeldigheid meer hebben indien de prijsgegeven contract en/of manipulatie details informatie bevat , welke FRAUDE aan het licht brengt .
Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
Er zijn tientallen mensen welke 24 / 7 de streamverslagen bekijken / beluisteren , en daarin zijn de bewoners , op het moment dat zij het over de contracten hadden in de BB-huiskamer, direct door de regie op hun vingers getikt , en de live-streams werden direct op zwart gezet door de regie .
Ook werd de mogelijke nominatie van zwangere TANJA meerdere malen besproken door de bewoners , waarop er antwoorden werden gegeven zoals : dat mag toch niet / dat kan toch niet ....
Ik hoop dat u erin slaagt om de onderste steen boven te krijgen , en ben gaarne bereid , en met mij vele anderen , u daarbij te helpen .
M.vr.gr.
Luciano M.
luciano@uni-one.nl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BEDANKT ALVAST STREAMERS , GROTE KLASSE WAT JULLIE 24 / 7 DOEN !!!!!!!!!
Nou ja, hij had 't beter kunnen voorbereiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef srblackbird het volgende:
zonder pen ?
Niet dat ik nu veel van een leven heb (ik volg de streams....), maar puhlease ga wat nuttigs met je tijd doen zeg.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
OFF TOPIC MAAR BELANGRIJK I.V.M. DE TWEEDE KAMER ACTIE WAAR WE AAN ZIJN BEGONNEN !
NIET VERWIJDEREN PLEASE !
<knip geblaat>
Ik vind het wel goed om dit eens aan de kaak te stellen hoor....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niet dat ik nu veel van een leven heb (ik volg de streams....), maar puhlease ga wat nuttigs met je tijd doen zeg.....
Sjezus, houd die nonsense lekker in het daarvoor bestemde janktopic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
BLAAT
nah.. ik ga er vanuit dat John, Endemol en Goldenbytes echt wel hebben uitgezocht of dit binnen de huidige wetgeving legaal is. Geen meneer de Wit die daar iets aan kan doen....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed om dit eens aan de kaak te stellen hoor....
Maar deze brief is niet bijster sterk wat dat betreft....
Dus daarom was het Binnehof gister afgeslotenquote:Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK , welke u ongetwijfeld meer hierover kan vertellen .
quote:Ook DIT is dan pure vorm van oplichting , want er worden honderdduizenden , miljoenen euro's uitgegeven door de mensen die één of meerdere sms'jes sturen , welke VOLKOMEN NUTTELOOS ZIJN in het geval van manipulaties !!!
APK, wie kent 'm niet? APK, APK en niet natuurlijk zwarte Piet.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sjezus, houd die nonsense lekker in het daarvoor bestemde janktopic.
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft sigaretten gekregen omdat ze over de shag klaagde?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef misterDre het volgende:
Dus daarom was het Binnehof gister afgesloten![]()
Ze wilden het eerst niet geven, maar toen zei ze dat ze dan het huis uit gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.
APK en normaal formulerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:08 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
APK als getuige-deskundige naar het Binnenhof straks![]()
nounounou...overdrijven is ook een vak zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is zo hyprociet om dit ook gewoon te geven.
Menno mocht het niet over kanker hebben.
Maar BB zorgt er wel voor dat tanja's kind bijna vermoord wordt door de nicotine,
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:12 schreef ridder204 het volgende:
haha
(=tevens een test of ik nou eindelijk ook es iets kan posten...)
Die is dan zo op, want Tanja rookt voor twee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:12 schreef Sonique het volgende:
BTW, is die grote zak een zak met shag waar iedereen een week mee moet doen ofzo?
Ehm... capslockquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
iK ZOU OP IEDERE REACTIE WEER APART KUNNEN REAGEREN NU , MAAR DAN ZIJN WE EINDELOOS BEZIG , DUS IK LAAT HET BIJ DE EERSTE POST , EN WIE ZICH GEROEPEN VOELT OM TE HELPEN , BE MY / OUR GUEST , EN DE REST ........... ACH .... LAMAAR ........
Lama?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
iK ZOU OP IEDERE REACTIE WEER APART KUNNEN REAGEREN NU , MAAR DAN ZIJN WE EINDELOOS BEZIG , DUS IK LAAT HET BIJ DE EERSTE POST , EN WIE ZICH GEROEPEN VOELT OM TE HELPEN , BE MY / OUR GUEST , EN DE REST ........... ACH .... LAMAAR ........
capslock uitzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
je Caps-Lock staat aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
SUCCES MANquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
Dit zijn Tanja-achtige alluresquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
Dat APK allemaal formulieren heeft van de popgroep Normaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Oh, echt?quote:
Met de laatste twee woorden ben ik het eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
........... ACH .... LAMAAR ........
Tanja's moeder rookte trouwens ook toen die zwanger was van Tanja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef teamlead het volgende:
nounounou...overdrijven is ook een vak zegIk ben met je eens dat het onverantwoord is dat ze gewoon doorrookt... En het feit dat er vanmiddag gezegd werd dat de baby kleiner dan gemiddeld is, toont (weer) eens aan dat het doorroken erg ongezond is..... maar je kunt ook doorslaan zeg...
Whehehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:03 schreef luciano het volgende:
Ik heb vernomen dat u reeds in contact staat met APK
quote:
Kut is wel met 1 t.quote:Kut!
Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tanja's moeder rookte trouwens ook toen die zwanger was van Tanja.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:16 schreef Sonique het volgende:
bekendmaken is geen werkwoord?
Het was als feit bedoeld, niet als mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef luciano het volgende:
Uuhhhh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja en mijn moeder rookte toen ze zwanger was van mij... Ben ik nou ineens stom???
Tis 'voor de kat z'n poes' trouwens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef luciano het volgende:
DIT ZIJN MIJN GEWONE LETTERS , KUN JE NAGAAN ALS IK DE CAPS LOCK OOK DAADWERKELIJK AANZET![]()
![]()
![]()
just kidding , als ik type met 2 vingers , dan kijk ik alleen maar naar het toetsenbord , en dan heb ik dat niet eens in de gaten ......... soms type ik een mega verhaal ergens , en dan blijkt de cuirsor nog niet eens in het venster te staan ......... heb ik dus voor de kutse kat minuten zitten typen . ECHT WAAR !!!
Zullen we er een stemming over houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht om ter plekke dood te vallen, daar zou ke ook een hoop mensen een plezier mee doen.![]()
Je smilie deed ff anders vermoeden....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was als feit bedoeld, niet als mening.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik manipuleer hem dan wel even.
Vooralsnog heb ik alles in de handquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je escaleert nu toch niet in de stress hè?
Een hoop mensen hebben de 'mazzel' dat ze, wanner ze zwanger zijn, bij het zien van een sigaret al over hun nek gaan. (Mijn moeder had dat bijvoorbeeld) Dan is stoppen natuurlijk niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik rook en als ik heel diep in mezelf kijk weet ik niet of het me zou lukken te stoppen op het moment dat ik onverwacht zwanger zou blijken te zijn...
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben de 'mazzel' dat ze, wanner ze zwanger zijn, bij het zien van een sigaret al over hun nek gaan. (Mijn moeder had dat bijvoorbeeld) Dan is stoppen natuurlijk niet zo moeilijk.
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Je smilie deed ff anders vermoeden....
Tuurlijk is het stom...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde nog over de te gebruiken smilie.
Mijn mening is dat het stom is om te roken als je zwanger bent.
Moet je eens recht in mijn smoel zeggen LekkereLul ............quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet gewoon met roken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou willen worden zou ik éérst stoppen en daarna pas gaan proberen... Maar als een zwangerschap onverwacht zou komen weet ik niet of ik die peuken zo weg zou kunnen gooien hoor. Zeker als ik ook nog eens in de stress zou schieten door het onverwachte....
Ja, dat bedoelde ik dus....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
eerst stoppen met roken en dan aan de kinderen
![]()
![]()
Omdat ik er nu geen heil in zie.... Ik rook graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet gewoon met roken?
Okay, maar ik dacht alleen maar dat als je dat naar voren schuift het alleen maar moeilijker zal zijn (en zwanger, en niet roken)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik er nu geen heil in zie.... Ik rook graag.
Ja, je kan het dan proberen met nicotinepleisters te stoppen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus....
Dus éérst stoppen met roken en daarná proberen zwanger te worden.
Ik ben helemaal nog niet bezig met kinderen.... Als het ooit zover komt dat ik er wel klaar voor ben gooi ik eerst m'n shag weg en daarna pas de pil....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Okay, maar ik dacht alleen maar dat als je dat naar voren schuift het alleen maar moeilijker zal zijn (en zwanger, en niet roken)
Bovendien help je jezelf er ook nog mee...
Maar het moet niet ofzo hoor...
Dat krijg je als er verder niks te doen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:31 schreef Falco het volgende:
Jeetje en die Menno en Joost raaaaaken nooit uitgebackgammoned!
Waar, wanneer en hoe laat. grootbek!?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Moet je eens recht in mijn smoel zeggen LekkereLul ............
Ben jij nu een Fokker of een verkapte talpa medewerker ??????
Is wel zo, maar dan moet je een jaaar van tevoren stoppen, na een jaar kun je pas zeggen dat je gestopt bent (heb er geen behoefte meer ann enzo)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, je kan het dan proberen met nicotinepleisters te stoppen.
Misschien zijn er ook andere middelen.
Als je zwanger bent mag je de meeste middelen niet meer gebruiken.
![]()
![]()
Ik vond het wel vermakelijk bij gebrek aan actie in het huis....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg, maak die afspraak bij Beverwijk gewoon ff via mail of MSN of zo.
Het is voormij wel makkelijk praten heb nog nooit gerookt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar dan moet je een jaaar van tevoren stoppen, na een jaar kun je pas zeggen dat je gestopt bent (heb er geen behoefte meer ann enzo)
Ik ben zelf nu 5 jaar gestopt, en roken zou me echt niet meer boeien.
Zo heerlijk om niet meer die stress te hebben van 'shit, m'n sigaretten zijn zowat op' en zulke dingen..
Eigenlijk is Lieske een heel mooi kind!quote:
Ja mooi.... maar daar is ook alles mee gezegt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is Lieske een heel mooi kind!![]()
Is het ook, toch rook ik iedere dag een pakje....rokers zijn dom en zielig...ik dus ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is voormij wel makkelijk praten heb nog nooit gerookt.
Vind het vies, duur en ongezond
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mooi.... maar daar is ook alles mee gezegt...
Ow, uuuuh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.![]()
![]()
Jawohl herr übersturmbahnfüher von Schnitzel Commandantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zeg, maak die afspraak bij Beverwijk gewoon ff via mail of MSN of zo.
Ze heeft hele schone tandenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee je kan best wel wat meer vertellen.![]()
![]()
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is het ook, toch rook ik iedere dag een pakje....rokers zijn dom en zielig...ik dus ook.
Mea Culpa
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.
BB verslaving is makkelijke het stopt gewoon na 15 december dan is het afgelopen![]()
![]()
zijn er dan ook pleisters te verkrijgen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
verslaafd en dan is het moeilijk om er vanaf te komen.
BB verslaving is makkelijke het stopt gewoon na 15 december dan is het afgelopen![]()
![]()
...maar ms eerst "hoe gaat het nou met..." Ruud de Wild die alle bewoners nog een keer langsgaat en vraagt hoe het nu met ze gaat...behalve Tanja want die heeft er geen zin an......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...
Hoop het eigenlijk niet van mij mogen ze een jaartje overslaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer in alle hevigheid terug te keren...
Dit is dus Ing...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh en kleuter Lieske heeft ook ooit een Schnitzel gegeten. Wat liefffffffffffff![]()
Je kan het altijd met een gewone pleister proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
zijn er dan ook pleisters te verkrijgen?
Anyway, mensen ik ga eten, eet smakelijk iedereen!
...koekje erbij ????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het slecht gehad de komende week... Ik lust geen spruiten én geen rode kool én geen bloedworst...
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoop het eigenlijk niet van mij mogen ze een jaartje overslaan.
En ik niet dat er nog een BB6 komt.
Kijkcijfers zijn gewoon veel te laag op de donderdagavond na.
Rode kool is mijn lievelingseten.... Met een stukje kipfilet en gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het slecht gehad de komende week... Ik lust geen spruiten én geen rode kool én geen bloedworst...
Ja lekker!quote:
Ga je gewoon in hongerstaking kijken wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
...ms als je wanhopig genoeg bent.....(bv al je hele leven in het gevang zit of eruit ziet als quasimodo...)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dáárgeven mannen zich voor op?![]()
![]()
[afbeelding]
Op het voetbal na dat scoort het best.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...
Ze moeten alleen wat beter opletten met casten... Iets meer controversiële persoonlijkheden erin en zorgen voor wat meer conflictsituaties...
....of the iceplanet Zwqrks...quote:
Die 2 nichten Joling en Gordon scoren het bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op het voetbal na dat scoort het best.
Hummie moet weg en daar moet iemand anders voor in de plaats komen.
Verder heb ik nog wel een wensen lijstje maar die stuur ik wel een keer na talpa.
dat is gewoon het resultaat van jaren van gewenning (BB=H;H=BB etc)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Toch grappig dat men het nog steeds zo vaak over Hummie heeft.
Ernst-Paul Hasselbach is de eindredacteur tenslotte, terwijl Hummie op free-lance basis meedenkt dit jaar.
Hummie is een instituut!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is de eindredacteur tenslotte, terwijl Hummie op free-lance basis meedenkt dit jaar.
Ik weet het hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:55 schreef CGJung het volgende:
[..]
dat is gewoon het resultaat van jaren van gewenning (BB=H;H=BB etc)
Ja, géén muziek draaien als er een conflict is dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Het is het best scorende Talpa programma, dus ik denk dat ze dit wel uit zullen gaan melken hoor...
Ze moeten alleen wat beter opletten met casten... Iets meer controversiële persoonlijkheden erin en zorgen voor wat meer conflictsituaties...
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik weet het hoor
Ik betrap mezelf ook vaak op Hummie de schuld geven
Ze lijkt op die capture trouwens wel bizar veel op een ex van mij.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderen![]()
wat?.. is dat waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:53 schreef nebelung het volgende:
Tja... Die haalt dus altijd of eet bij haar moeder/vader...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:59 schreef teun911 het volgende:
dido kookt nooit, vindt ze stom
Mijn moeder maakte vroeger altijd hete bliksem en daarbij werd dan bloedworst gegeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een zielige mensen in het huis. Ze weten niet eens wat bloedworst is.
Ik eet heel vaak bloedworst, en ook als een snack tussendoor. Gebakken met een uitje erbij is ook heerlijk.
Stelletje verwende nesten daar in het huis. Ik zou er nu wel in willen zitten. Spruitjes en bloedworst...![]()
![]()
![]()
...voordat ik vegetarier werd vond ik bloedworst ook erg lekker, vooral gebakken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik eet heel vaak bloedworst, en ook als een snack tussendoor. Gebakken met een uitje erbij is ook heerlijk.
Stelletje verwende nesten daar in het huis. Ik zou er nu wel in willen zitten. Spruitjes en bloedworst...![]()
![]()
![]()
Ik ken het wel , maar nog nooit gegeten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
Bloedworst is één van de hele weinige dingen die ik gewoon echt niet lust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte vroeger altijd hete bliksem en daarbij werd dan bloedworst gegeten...
Ik krijg nu weer helemaal de kriebels als ik eraan denk.... *kokhalst*
.. wie WIL er met Tanja mee-eten ??????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:05 schreef teun911 het volgende:
Wie mag er eigenlijk met Tanja mee-eten?
Geef Hummie een zweep in haar handen en met die strenge boze kop die ze heeft zou ze een aardig centje bij kunnen verdienen in een SM-club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ernst heeft gewoon een te lief gezicht om boos op te worden, terwijl Hummie d'r gezicht van nature boos staat en dat maakt het weer makkelijk om boos op haar te worden. Dr. Schummacher heeft dan ook van staatswege een verbod gekregen ook maar iets aan Hummie te veranderen![]()
ik wist dit niet dus dank voor linkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:03 schreef nebelung het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach de eindredacteur
...wat weet jij dat wij niet weten?????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:09 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Gee Hummie een zweep in haar handen met die strenge boze kop van haar en ze zou een aardig centje bij kunnen verdienen in een SM-club.
Het is echt waar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wist dit niet dus dank voor link
maar daaruit wordt me nog niet duidelijk of het echt waar is....
Hoewel Ernst meer ervaringen heeft met noodrantsoenen en het zelf slachten van kippen (expeditie R. remember)..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is echt waar....
Ik vergeet het trouwens steeds en val weer terug op Hummie...
Het is echt waar hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wist dit niet dus dank voor link
maar daaruit wordt me nog niet duidelijk of het echt waar is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |